Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ja de így meg ki venné meg. Festve így sem lesz.
jó éjt Sanyi!
92-es .
Jó éjt !
Itt vagyok.
93 körüli? add el 100é vagy 50é é é ha nem akarod megtartani ne kezdj bele a felújításba. Lehetnek még lepetések,attól függetlenül amennyit látsz a végszámla nem biztos h tetszetős lesz ha eladásra szánod
Csövi vagy?
Gondoltam!
Ez még A Vectra.
Hát vagy a szemem rossz,én nem látok semmit. Ha nagyon kinagyítom,tiszta pixel a kép.
5. kép nagyítva a főfékhengernél.
Támadt egy ötletem,majd felhívlak csütörtök felé,és elmesélem mire is ondoltam. Addigra kiderül nekem is mi lesz hétvégén.
Nem szivárog itt semmi. Pont ez a heppem,hogy ne piszkítson maga alá. Egyébként a szervótartály alján a csőcsatlakozók bilincsei fel szoktak lazulni,utána kell húzni idönként.
Nem.
szép....
Látom neked is szivárog az olaj a szervótartálynál. Nekem is tiszta olaj volt körülötte de hát nem fiatal gépek már.
Szombat vagy vasárnap dolgozol?
arról meg nem beszélve hogy már ritka az olyan 8-10 éves eladó autó
amiben nincs 100 000km
Szerintem ha egyébként rendben van akkor költsd rá és használhatod még évekig.
Ha most veszel másikat arra helyből ennek a kétszeresét költöd átírással, első szervizzel együtt és akkor még mindig ott lehet pár rejtett taposóakna.


Az Opelkám!
Ez B Vectra? vagy B1?
ha tehetném zafirát vennék de az még magasabb árban van és hát mit tagadjam beleszerettem a Multiplába!
hát a karosszériás mondott 30 munkadíjat az alváz fújással együtt, az anyag meg 15ezer de kell egy hátsó dob 8000 meg kézifék kötél 4000 meg műszaki 24000. ja ez így kb 70 000.