Sok évvel ezelőtt már volt itt ugyanerről szó így nem szeretnék megint fordulatszám jelleggörbéket bemásolgatni de azt elismételném: letiltanak ezek is, csak nem mindegyik úgy mint itt a vidin hanem kiforog amíg a limiter engedi és onnan egyszerűen nem megy feljebb.
A képen egy fzr250 látható (potié) amint kiforgott 19500-ig és ott egyenletesen forog (nem "ugat" mint a 600-as a vidin) de nem megy feljebb mert a gyújtás elektronika nem engedi.
Akkor szerintem én is puding lehetek, ugyanis az enyémben sem lehet tiltás, sőt, több helyen is olvastam, hogy nincs benne, illetve egy olyan videót sem találtam, ahol lehúzzák tiltásig. Most kiszedtem egy videót a kedvencek közül (http://www.sportmotor.hu/motor...) és hát ilyet tuti nem tud. Mondjuk nem is ez a célom vele, csak a témára reflektálva...
Hát az éremnek két oldala van. Az ember elmondott valamit,hát az egy dolog. Sajnos személyes tapasztalat,ha valami sérelem éri az embereket,élnek reklamációs jogukkal. Ezzel semmi baj nem is lenne,ha azt írnák le,ami valójában történt. Ez még a legritkább esetben sem így van. Általában mindenki hülye,aki az érintett vállalatnál dolgozik,és természetesen Ők az ártatlanok,áldozatok. Nem állítom,hogy nincs ilyen eset,de hidd el nagyon ritka. Jelen esetben a jogelőd buszjegye érvénytelen,mert már 2 éve Tüke busz vagyunk,és volt átmeneti időszak amikor fel lehetett használni a jegyeket,illetve több hónapig be is cserélték őket a hatályban lévőkre. Ezért is nem értem a vita tárgyát.
Sokszor megvádoltak hogy előbb elindultam a menetrendben kiírtaktól. Gyakran obszcén kifejezések kíséretében. pl "Ez a köcsög sofőr,elhúzott a picsába 5 perccel az indulási idő előtt." üvöltve megy be a forgalmiba,a panaszkönyvet kéri,meg is kapja,és beír. A szépséghibája a dolognak,GPS rendszerrőlindulunk,ami regisztrálódik egy központi számítógépen. Itt már bukik is a mutatvány. Természetesen minden panasz kivizsgálást nyer,és megy a válasz írásban.
Erről csak ennyit nem voltam ott,nem lehet tudni valójában mi is történt pontosan. Ez a véleményem.
A képen egy fzr250 látható (potié) amint kiforgott 19500-ig és ott egyenletesen forog (nem "ugat" mint a 600-as a vidin) de nem megy feljebb mert a gyújtás elektronika nem engedi.
Igen, erre emlékeztem én is.
Mi ujság? Kis család? Házikó?
infláció ?
Hát az éremnek két oldala van. Az ember elmondott valamit,hát az egy dolog. Sajnos személyes tapasztalat,ha valami sérelem éri az embereket,élnek reklamációs jogukkal. Ezzel semmi baj nem is lenne,ha azt írnák le,ami valójában történt. Ez még a legritkább esetben sem így van. Általában mindenki hülye,aki az érintett vállalatnál dolgozik,és természetesen Ők az ártatlanok,áldozatok. Nem állítom,hogy nincs ilyen eset,de hidd el nagyon ritka. Jelen esetben a jogelőd buszjegye érvénytelen,mert már 2 éve Tüke busz vagyunk,és volt átmeneti időszak amikor fel lehetett használni a jegyeket,illetve több hónapig be is cserélték őket a hatályban lévőkre. Ezért is nem értem a vita tárgyát.
Sokszor megvádoltak hogy előbb elindultam a menetrendben kiírtaktól. Gyakran obszcén kifejezések kíséretében. pl "Ez a köcsög sofőr,elhúzott a picsába 5 perccel az indulási idő előtt." üvöltve megy be a forgalmiba,a panaszkönyvet kéri,meg is kapja,és beír. A szépséghibája a dolognak,GPS rendszerrőlindulunk,ami regisztrálódik egy központi számítógépen. Itt már bukik is a mutatvány. Természetesen minden panasz kivizsgálást nyer,és megy a válasz írásban.
Erről csak ennyit nem voltam ott,nem lehet tudni valójában mi is történt pontosan. Ez a véleményem.