Én így vettem a Goldwinget.
- 15 napon belül mindenképpen elmész átíratni (ha nem akkor ráqrsz mert a 16. napon már megvágnak pluszban 30e-re csak úgy figyelmeztetésképpen)
- kifizettetik veled az illetékeket és megtarthatod a régi forgalmit de beírják az adásvételt + kapsz egy halom papírt is (a csekkek legyenek is meg amikor majd jössz vissza legközelebb!)
- alkalomadtán (gondolom tavasszal) elviszed levizsgáztatni a motort a kapott papírokkal, ahol szintén kapsz egy halom papírt ha sikerült a vizsga és nem húztak meg a féktárcsák miatt. (ha át akarod festetni a gépet más színre vagy esetleg blokkot cserélnél akkor vizsga előtt díjmentesen megteheted mert már azt jegyzik majd be)
- ezzel a köteg papírral mehetsz az okmányirodába ahol befizetheted a 6-6e forintot a törzskönyvre és az új forgalmira, meg 585Ft-ot a műszaki címkére. Ha esetleg nem tetszik a rendszám (mert gyűrött/hajtogatott vagy csak egyszerűen fúrtak rá pár bazi nagy lyukat a csavaroknak) akkor 5,5e-ért kérhetsz másikat.
Elvileg 15 napon belül át kell íratni, de csak úgy írják át ha van rajta műszaki... Talán úgy lehet, hogy egyből ki is vonatod ideiglenesen egy fél évre de akkor is át kell íratni.
Egyébként ha ezt megvenném, ugye le van járva a műszaki.
Én a télen már nyilván nem műszakiztatnám le, mert minek, lehet még a forgalomból is kivonatnám addig. Ilyen esetben is át kell íratni rögtön, vagy elég lenne akkor, mikor átíratom, és le is műszakiztatom?
Korlátlanom van:)
Csak sajnos az árat kell néznem, és jelenleg ez van a legjobb áron...
Ezeket a kódokat viszont nem tudtam, majd rákérdezek:)
Meg ha esetleg megnézem, úgy is kiderülne az is.
A lóerő adat pedig gondolom csak papír szerint lehet annyi.
- 15 napon belül mindenképpen elmész átíratni (ha nem akkor ráqrsz mert a 16. napon már megvágnak pluszban 30e-re csak úgy figyelmeztetésképpen)
- kifizettetik veled az illetékeket és megtarthatod a régi forgalmit de beírják az adásvételt + kapsz egy halom papírt is (a csekkek legyenek is meg amikor majd jössz vissza legközelebb!)
- alkalomadtán (gondolom tavasszal) elviszed levizsgáztatni a motort a kapott papírokkal, ahol szintén kapsz egy halom papírt ha sikerült a vizsga és nem húztak meg a féktárcsák miatt. (ha át akarod festetni a gépet más színre vagy esetleg blokkot cserélnél akkor vizsga előtt díjmentesen megteheted mert már azt jegyzik majd be)
- ezzel a köteg papírral mehetsz az okmányirodába ahol befizetheted a 6-6e forintot a törzskönyvre és az új forgalmira, meg 585Ft-ot a műszaki címkére. Ha esetleg nem tetszik a rendszám (mert gyűrött/hajtogatott vagy csak egyszerűen fúrtak rá pár bazi nagy lyukat a csavaroknak) akkor 5,5e-ért kérhetsz másikat.
Én a télen már nyilván nem műszakiztatnám le, mert minek, lehet még a forgalomból is kivonatnám addig. Ilyen esetben is át kell íratni rögtön, vagy elég lenne akkor, mikor átíratom, és le is műszakiztatom?
milán--dortmund
Végül is itt a tél, ha gondjai vannak, van idő rendbe rakni, rakatni tavaszig. :)
Nekem 24kw van papiron az egyik 600-on
Az enyém 3HE és 600-as.
Csak sajnos az árat kell néznem, és jelenleg ez van a legjobb áron...
Ezeket a kódokat viszont nem tudtam, majd rákérdezek:)
Meg ha esetleg megnézem, úgy is kiderülne az is.
A lóerő adat pedig gondolom csak papír szerint lehet annyi.
Ha valakit érdekel a TÚRBÓ:c film //csiga álom// jelezze !
Akkor szerencséd is van. Az új turbó ára gondolom horror pénz lett volna.