Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valaki akar nézelődni a ha.hu-n, van nagykép kódom még 1,5 hétig.
Ok
Ezzel mi is így vagyunk meg nem is igen érdekel a tv.Inkább itt netezek meg gitározok meg ilyenek.
Most itt vagyunk, me nincs semmi a TVbe
Egyébként az egész autó karaktere nem olyan száguldozós. Inkább elegáns, kényelmes, ez ugrik be róla.
De hát látod, Fabiás versenyzők is vannak
Haligali uraim! Helyzet?
Az a bicska tetszik nekem is, ha Ádinak nem köll....
Én is kifejtettem nekik hogy 90 Le/1400 kg ennyire elég.
"de ez 2,2-es és meg is van csippelve és ez így 170Le/390Nm!"

"de ha már gurulok, akkor nem gond egy nagy tuareg sem tdi motorral és dsg váltóval(szegény ember belefejelt az ablakba mert nem hitt a szemének :D)"

Gondolom.
Nyitott vagyok az új dolgokra
Én jót szoktam derülni az ilyeneken
Próbáltam már sokféle autót, és tudom, hogy az enyémet nem lehet egy 200+ lovashoz hasonlítani se, 100-ig még OK, de utána az elmegy
? ? ?
Kb. de inkább olyan 177. A kéziváltós hosszabb, az pont 180. 6 gang van, de ha keményen gyorsítok sport fokozatban, akkor csak 190-nél teszi oda a 6-ost kipróbáltam eddig vagy 3x
Elfajzott a vita a 406 fórumon hogy kinek mit bír az Oroszlán. (egyesek Touareg V10 Tdi-ket nyomnak le lazán a 2,2es hdi-vel)
Én meg leírtam a realitást.
Én tök bííírom az ilyen szitukat addig jó, míg az ember ilyesmivel jáccik
Mikor 5 éve megvettem az autót, akkoriban kevesebb ilyen erős volt, manapság többx előfordul, hogy meglepnek hátulrú na nem gyakran.
3000 a 180? Az nem rossz.
Ebből előbb-utóbb kenéshiány miatti csapágyberágódás lesz mert még az olajszivattyú is csak alapjáraton megy.
negyed óra 180 után (annyival gyakran megxaladok, az 3000 fordulat) a 150 qrva kevésnek tűnik de országúton 140 a max, inkább 120-130, ha jó az út.
Nem kell azt félteni, nem veszik el. Nekem is csak a csekket küldték.
Sanya félti a jogsiját nagyon meg különben is, má öreg meg a gépeit se akarja "széthajtani"
Mlas-nak ez a sebesség olyan mintha állna.
Nem én toltam le csak elnehezedett a lábam a külső sávban.

"ábrus 2013.11.23 22:10:28 © 42001

Hát ja.
Kemény volt ahogy tépünk fel az emelkedőn egymás mellett ~3 km-en keresztül 110-120 körül, tolok egy 5-öst mert a fordmérő már jóval túl van a 3200-on (ez onnantól b&szik menni mert elveszi az ecu a naftát) mind a két gép padlón, én vezetek egy motorháztetőnyivel de ez a sz&r csak nem marad le, majd sandán oldalra pillantva látom hogy az ellenfél teljes harci díszbe van öltözve (kádfelújítás) míg én egy elegáns formájú 406-os 2,0 HDI vízhűtőjét próbálom kinyomni a cipőmmel a hűtőrácson.
A sávok végén meg éppen hogy befértem de megkockáztatom hogy lehet hogy levette a lábát a gázról (én mentem a külsőben)
(vááá szégyen-szégyen-szégyen)"
Nem hiszed el,de annyira kellett figyelnem 150-nél. Nem szoktam gyorsan menni,zömében városban közlekedek.
Hát akkor csak a munkába sietett szerencsétlen Te meg letoltad...
A haveromé simán bármikor állítása szerint 210 felett is képes menni.