Épp az alkalmazott felületek (pl. siklócsapágy felületek között ) illesztési résein tud könnyebben távozni a hígabb olaj és épp ezért nem tudsz nagyobb nyomást csinálni folyósabb olajjal.
Igen, a keresztmetszet előtt. De nekünk a furatok után (az alkalmazott felületek között) is fontos a nyomás és a szállított mennyiség, és az nagyobb lesz a hígabb olajnál, azért jobb a kenés.
Majdnem.
Amire te gondoltál az a szállított mennyiség, ami nagyobb lesz a "hígabb" folyadéknál.
A nyomás akkor lenne nagyobb ha "sűrűbb" folyadékot akarnál átpréselni ugyanakkora keresztmetszeten.
Feladó: Hurja Ferenc uviferi@citromail.hu
Címzett:........................................@gmail.com
Másolatot kap:
Tárgy: Nincs cím
Érkezett: Ma 13:42
Igen, ez így igaz. De ha "ki is folyik", jön helyére új, mivel van olajnyomás. Tehát a kenés nem szűnik meg, az áramlás lesz nagyobb, amitől pl jobban tisztít és hűt.
Tehát akkor minél "hígabb" egy folyadék, annál könnyebben "folyik ki" kenendő felületek közül, azaz könnyedén "elmegy" a folyadéknyomás az alacsonyabb nyomású tér felé.
" És ha jól tudom, itt nem szabad kenés van, hanem nyomással előállított, amit az olajpumpa lát el, ami viszont kisebb viszkozitási értékű olajjal nagyobb nyomást tud előállítani az alkatrészek között...."
Ezt azért gondold át még egyszer.
Ha lehet fotózzad le ,hogy mik vannak
Amire te gondoltál az a szállított mennyiség, ami nagyobb lesz a "hígabb" folyadéknál.
A nyomás akkor lenne nagyobb ha "sűrűbb" folyadékot akarnál átpréselni ugyanakkora keresztmetszeten.
Címzett:........................................@gmail.com
Másolatot kap:
Tárgy: Nincs cím
Érkezett: Ma 13:42
ekkor ment
Nekem emmá kicsit sok
Ezt azért gondold át még egyszer.