Mindet a rohadt. Szerelőmmel kicsit hidegebb gyertyát gondoltunk ki. Merthogy eddig meg sokkal alacsonyabb volt a benzinszint, konkrétan 4.8 mm-el, és ígyis bekokszolta. Viszont rángatott "alul", ezért utánna néztem, és beállítottam a rendes szintet. Talán a tűszelepek nem zárnak, de gyanús még a kehelycső alján lévő tömítés is. Bár talán ennyire csak nem érzékeny, mert ömleni nem tud a benzin, max szivárog picikét.
Reggelt mindenkinek! Hölgyem, megvan a megoldás! Úgy hívják: CR8E/CR8EK Sokszor van hogy öreg vasakba egyel "hidegebb" gyertyát kell tenni. Én most ezt próbálom meg. A tűszelepeket is érdemes ellenőrizni, mert amikor nézed a szintet és látszólag nem megy bele, a pumpa nyomása alatt azért még beszivároghat.
Állt mellette egy ugyanilyen csak 2003-as de azt elvitték mire mentem venni.
Annyi volt közöttük a különbség (az évjáraton kívül) hogy az két árnyalattal világosabb bordó volt 96e km-rel.
Még nem tudom, mert egyelőre úgy néz ki, hogy melózom, úgyhogy ha megyek/gyünk is, akkor is csak egy rövidre délután.
Csörrents meg !
Úgy mellesleg tőled pont nem ezt vártam volna.
Van van van
Igy szeretek ébredni :Madárcsicsergés-Napsütés
Jó éjt!
http://youtu.be/bQXt0jg_HGI
Annyi volt közöttük a különbség (az évjáraton kívül) hogy az két árnyalattal világosabb bordó volt 96e km-rel.
http://www.sportmotor.hu/motor...