ja, hát a seftes dógok nekem is kp-ra mennek.
de sok dolog van amihez elengedhetetlen. Pl. az értékpapír számlám nélkül nehezen tudnék a tőzsdén üzletelni.
tökmindegy
az alsó kifliben most is rögzítve van, azaz stabil.
ugyanúgy neki kell feszülni ha itt lent van mint a képen, vagyha fenn.
Sőt, ha lentebb van, jobban rá lehet feküdni
mind1
majd valahogy megoldom.
Nekem úgy sikerült,hogy kiszedett keréknél szépen visszatoltam a szárat a helyére és meghúztam hogy rögzítve legyen..Az előfeszítést kitekertem leglazábbra,majd nagy erővel lefelé nyomva sikerült belekapatnom a csavart.
húzd túl a villát a felső hídon kb 2cm rel és húzd meg a csavart ne csússzon vissza. Utána ráfeszülsz és betekered, volt hogy 1ó át szenvedtem vele mire visszament már ki volt készítve a benzin meg a gyújtó
de sok dolog van amihez elengedhetetlen. Pl. az értékpapír számlám nélkül nehezen tudnék a tőzsdén üzletelni.
Remélem az a lapuló autó az M3 bevezetőn kora reggel nem művészfotókat készített
igen, van olyan nekem is.
számoljam mennyit tekertem ki, vagy jó ha szemre vissza lesz állítva?
az alsó kifliben most is rögzítve van, azaz stabil.
ugyanúgy neki kell feszülni ha itt lent van mint a képen, vagyha fenn.
Sőt, ha lentebb van, jobban rá lehet feküdni
mind1
majd valahogy megoldom.
Ugy szoktam,hogy a csőkulcsal+ egy csavarhuzóval ,amit közben nyomok az egyik kezemmel és a másikkal meg tekerem a telócsavart.
Az a kilógó hosszú csavar a telócsavar tetején.
Nekem az nincs !
kp-re dolgozom
Vedd ugy ,hogy majd leüzleteljük valamivel
a kuplungnak a csöve és csatlakozó csavarja útban van.
ha emeled a szárat, kifelé jön a rugó