Áhh
Szóval, az ami törött az az eredeti tartó volt a hátsó kapaszkodóhoz csavarozva. (saválló köracél, nem tudom hogy hogy sikerült eltörni)
Mivel ezt kevésnek találtam, ezért kapta utólag a két csövet oldalra. (csak sajna a lakatos kollégának sem ízlése, sem motorja sincs, terveztem hogy rövidebbre vágom őket)
A két U alakú laposvas (mint már mondtam) a két hátsó lábtartót engedi lejjebb ha felrakod. Oda később hézagolónak tettem be, pont azért ezeket hogy ne kallódjanak el ha esetleg megint visszatenném. (mivel utas nem nagyon ült hátul így egyszer levettem őket)
A telók alját és a platnit ha rendesen letakarítod akkor festhetőek. (de valami gida ezt jobban tudja)
Tom, az a vékony sprés matt fekete jó az alura, de az alu-oxidot le kell szedned (ahol holyagos a fekete, alatta az van) legjobb lenne meg homokszórni, de drótkefe is viszi, csak karcos lesz.
sziasztok.
az eleje kész.(le lehet a teleszkópot festeni? Mintha Andika a 600-asomét lefestette volna)
bemelegítettem, olajat leengedte. 1-2 nap és itt az új olaj és a szűrő.
a hátulja (doboztartó, csomagrögzítő keret) nagyon rusnya. ütött-kopott, levettem.
Ábrus! Lenne pár kérdésem.
ami ott a képet törött az csak ilyen plusz valami. Nekem úgy tűnik (maradt még egy kis vas, hegesszük oda) technika nem létkérdés. Nem tart, talán csak merevített egy keveset.
van az a szögletes 'U' alakú vasdarab a 4 likkal. Én annak nem találtam helyet. (levetem a platnit, és csak kiesett) az valami hézagoló lenne?
És a legrosszabb. A GIVI platni dobja lefelé azt a műanyagos bevonatot. Úgy nézem talán öntvény. Le lehet azt festeni?
Van itthon 2 teli flakkon matt fekete festékem, azzal gondoltam.
Ez injektoros?Ha igen,akkor lehet a légtömegmérő,a pillangó szelepek jeladója,vagy a lambda szonda hibája.Szervízt javaslok,ez nem olyan mint a karbis gépek,itt a karbiszinkron és alapjárat állítás nem segít.
Sziasztok.
Haverom vett egy használt 2008 fz6 s2-t, használtat, közel 40000km-el
Roppant furcsa szaga van a kipufogó füstnek. Olyan mintha uj szaga lenne. Mintha nem lenne valami kiégve. Nem vagyok motorszerelő úgyhogy csak igy tudom leírni.
A másik probléma, hogy szépen pötyög az alapjárat viszont ha ráhúzunk egy kövér gázt hogy felpörögjön és mikor visszaesik a fordulat akkor le is fullad. Ez előfordult menet közben is párszor mikor behuzza a kuplungot.
Ötleteket válaszokat előre is köszönöm.
Szóval, az ami törött az az eredeti tartó volt a hátsó kapaszkodóhoz csavarozva. (saválló köracél, nem tudom hogy hogy sikerült eltörni)
Mivel ezt kevésnek találtam, ezért kapta utólag a két csövet oldalra. (csak sajna a lakatos kollégának sem ízlése, sem motorja sincs, terveztem hogy rövidebbre vágom őket)
A két U alakú laposvas (mint már mondtam) a két hátsó lábtartót engedi lejjebb ha felrakod. Oda később hézagolónak tettem be, pont azért ezeket hogy ne kallódjanak el ha esetleg megint visszatenném. (mivel utas nem nagyon ült hátul így egyszer levettem őket)
A telók alját és a platnit ha rendesen letakarítod akkor festhetőek. (de valami gida ezt jobban tudja)
Szerintem ez a normális. Nem bicikli kerèk.
az eleje kész.(le lehet a teleszkópot festeni? Mintha Andika a 600-asomét lefestette volna)
bemelegítettem, olajat leengedte. 1-2 nap és itt az új olaj és a szűrő.
a hátulja (doboztartó, csomagrögzítő keret) nagyon rusnya. ütött-kopott, levettem.
Ábrus! Lenne pár kérdésem.
ami ott a képet törött az csak ilyen plusz valami. Nekem úgy tűnik (maradt még egy kis vas, hegesszük oda) technika
van az a szögletes 'U' alakú vasdarab a 4 likkal. Én annak nem találtam helyet. (levetem a platnit, és csak kiesett) az valami hézagoló lenne?
És a legrosszabb.
Van itthon 2 teli flakkon matt fekete festékem, azzal gondoltam.
Most néztem be épp, végeztem a villanyszereléssel, holnap go haza, és jöhet az autószerelés, majd a motorszerelés
Igen
Haverom vett egy használt 2008 fz6 s2-t, használtat, közel 40000km-el
Roppant furcsa szaga van a kipufogó füstnek. Olyan mintha uj szaga lenne. Mintha nem lenne valami kiégve. Nem vagyok motorszerelő úgyhogy csak igy tudom leírni.
A másik probléma, hogy szépen pötyög az alapjárat viszont ha ráhúzunk egy kövér gázt hogy felpörögjön és mikor visszaesik a fordulat akkor le is fullad. Ez előfordult menet közben is párszor mikor behuzza a kuplungot.
Ötleteket válaszokat előre is köszönöm.