Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adjon isten jó urak....
Nekem meg csak lemérte a fékhatást. Nem tudom ott mit szívózott, semmi köze hozzá hogy hol fog a fék, ha az előírt fékerő megjelenik.
Lámpa milyen? -Sárga

Hűha! Nincs meg a dugóvisszahúzó rúgó

Hát ezexerint kemény menet volt. Viztos várta a fagyipénzt a tetű
Biztos voltam benne ,hogy minden jó csak a haver nem volt ott!Szopatott a figura ,de törjön ki neki télen az üvege
feribá az a lènyeg hogy megvan
Hali mindenkinek
Most jöttem, a mocit vizsgáztattam .
Marhára kötözködtek.
Az idom hol van ?--összetörtem
Milyen a lámpám ? -/sárga/-
Nem a szine, a formája --Yamaha /pedig kawa/ csak a törés után ilyet kaptam
Fék próba
Ráül és huzza a féket --gyenge --Mi gyenge? A kar túl közel fog a markolathoz --Azon rögtön állitok, ha magának erősebb a keze,mert nekem igy tökéletes
Huha rosszul van kihézaholva a tárcsa--Mivan?
Azért rossz a fékhatása mert nincs kihézagolva a tárcsa-- ez gyári tárcsa /attól még rossz,igy nem ajánlom közlekedni
Inditsa be --Maga ül rajta ott a jobb karnál--oké--/húz egy nagy gázt--Na ezt szeretem ha ilyen halk a motor.
Fékkar- kuplungkar nem lötyög motor szépen jár
de most átengedem de csináltassa meg a tárcsa hézagolást

Számitógépen keres eladó 500-s fzr-t.
Hogy hogy 17kw a maga gépe?---mert a feleségemé és levan folytatva
De amiket itt látok 75-85LE között van --Nézze meg a legútolsó vizsgát --ott is ennyi volt már ,sőt 15 éve ennyi, kb amióta nálam van
Jó jó biztos nem maga javitotta át,de akkor valaki elirta.
Most már mindegy
ez egy jó 40 perc volt
Na itt végzett.
Igen, most gyapotozom és rakom majd össze
Azt hozzá kell tenni, hogy a szerelőm úgy tanulta, hogy konkrétan a D.I.D., és az RK a JT-től veszi a nyersanyagot, és a saját logójukat nyomják bele. És valóban, teljesen korrekt láncot kaptam
Máshol sem olcsóbb. Én most jártam végig ezt az utat. És 18 ezerért vettünk JT láncot. Akkor 2Ezrest csak megér az ember nyugalma. Ha a nagyvasnál 20 rongy a D.I.D., akkor a JT volt drága 18 rongyért
Nem innen kell venni,csak a párosítás miatt tettem fel.
Fú Gyulám ezek rohadt drágák 20e a did lánc az enyémre a nagyvasba
És még valami,az összeszereléshez kell egy nittelő szem is,de a did láncoknál benne van,nem kell külön megvenni.
Ha 47 hátul,akkor15 elől,ez a 94-95-ös évjárat lánckerekei,ehhez 108 szemes lánc kell.Az 530 az 50VX új jelzése,most már ez van helyette.
Bakosi motorját nèzd meg. Az kerekebb, hegyesebb.
Arról tud nekem valaki infót adni hogy idomokat hogyan a legegyszerűbb javítani? Házi megoldások is érdekelnek, de ha valaki tud valami jó szakit az is jó.
Esetleg valaki csinált már olyat hogy teljesen átidomozta a mociját? Tehát pl a gyári kicsit kocka idomokat lecserélte modernebb kerekebb hegyesebbre?
tenyleg megneztem jobban de nem az a felirat v rajta hanem 50VA7... de ebbol akkor sem tom h mien szamu lancot vegyek hat...
nem exup es hatul 47fogas a tarcsa elol fogalmam sincs..
Sziasztok!
Feribá,az mit takar hogy felújításra szorul ,gyapotozni kell?!
Jaja, nekem is eg ymegfázás tett be legutóbb. pár napja történhetett. A fene se tudja, észre sem veszi az ember olyankor, csak az tűnik fel, hogy már megint sajog.
Az már igaz El is megyek a helyi reumatológushoz, kérek beutalót egy ilyen kezelésre, régebben segített nekem is.
Kopp-kopp, nekem a legkisebb probléma sem volt azóta
Doki mondta, hogy pár év múlva kiújulhat, vagy ha megfázik az izület, vagy hideg vízben, de semmi ilyen nem történt - pedig voltam qrvahideg vízben is többx (az Adria termálvíz volt pl. a hallstadt-i tóhoz képest )
"nem fáj" Mondjuk inkább úgy hogy ki lehet bírni.
Az igaz de gondolom nem lenne baj ha nem fájna többet.
4e Pécsen ahova járunk. (4,5e ha ha a NAV-nál dolgozol)