Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy szintérezéssel ráégetik.
Semmi. A "gyárban" sem rávarázsolják vasra a ferrodolt, hanem ugyan úgy ragasztják.
az új tárcsák nagy része 2cr16-os anyagból készülnek azaz jó fajta kés acélból!
Manapság ugye már van vagy 15 féle tárcsa, mivel a régiek ég mindig futnak. A régi Cb-k, meg KZ-k lyuk nélküli tárcsái még nem voltak annyira profi anyagból. Gondolom ezekhez nem szabad mai, nagyon profi betétet venni. Viszont egy K8-as Gixxerre meg nem lehet már szar betétet venni, mert az meg azért nem lesz jó.......legalábbis nekem így logikus
Szia! Nemrég olvastam a totalbike-on ilyenről. Nagyjából az nem egészen mindegy, hogy milyen a tárcsa, mert különböző tárcsákhoz, a hozzá passzoló betét kell. Üzemi hőmérséklet, kopásállóság, ilyesmik
Azt tudom hogy megrendelem elmegyek érte és megveszem. Én fontos beosztásba dolgozom nincs időm fék nélkül élni meg várni meg akármi
Estéket!

Rohadt kemény nap volt ez. Ennyit nem pörgött az agyam drogos korom óta
Eddig volt olajháború, most fékháború
Voltam mentem egy kört,műszaki nélkül.
Én nem tudom hogy mi a különbség de érdekelne ha elmondanád!
szèp estèt!
Akkor valaki biztos el tudja nekem magyarázni hogy mi a különbség az organikus "gyári motorfékbetét" anyaga és a fékbetétjavító műhelyben használt anyag között. Elárulná nekem valaki hogy mi a bánatos Úristen f&sza történhet egy ilyen anyagból készült fékbetét használatakor?
Komolyan emberek egy ék egyszerűségű dologról beszélünk
Ha csak egy motoros is meghalt volna ragasztott fékbetét miatt akkor már senki nem ragasztana fékbetétet motorra....
"a kocsikon meg a fékerő szabályzó miatt egyenletes terhelés jut a fékpofáknak"
Ezt elmagyaráznád?
megoldjuk!
Azért ne egy nagy cuccra gondolj, csak egy kis alap gép, de azért fejlődés a telefonhoz képest
Naná, hogy csinálok, amúgy is terveztem Csak kell találni jó helyszínt
Hát ettől így együtt
Akkor sok sikert és kitartást hozzá! Ja és ha esetleg összejön a találka csinálhatnál az én kis mocimról is egy képet!
Profi sofőr, profi motor, profi gumi, kisanyám mitől is félhettél volna
Pácsító!
Megleptem magam egy géppel, mostmár nem csak lelkesedésem van, hanem alapfelszerelésem is
Én nem izgultam
Fúú baszod ez az új gumi nagyon adabaszos volt 80 km tömény izgalom faszán tapad fordul káááárcol
Elnézést, de meg kell védenem a szakmát..

A felújított, fékbetétek igenis jók, sok esetben nemhogy elérik a gyári minőséget, de meghaladják azt.
Számos versenyző ragasztatja a betétjeit...
Megbízható műhelybe kell vinni, ennyi a történet..
az is egy megoldás!