Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, valóban ne menjünk bele ilyen hét után Konkrétan nem értem mi az a "cr6"

Nem szégyen, ezt mostan nem értem

Tanultam én is a Kandón ilyesmit, de nem sokáig. Na mindegy, meghagyom ezt a szakértőknek
Jól is teszed!
Élni szeretek csak És sosem öregszem meg
Jaja, az volt az a cikk. De ha egyfajta az összes tárcsa, akkor miről hadováltak ottan? Mert pont ott beszéltek organikus meg izé fékekről
"Material: Stainless steel 420 (2Cr13) and Aluminum alloy 6061, CNC milled and anodized in Gold color. All are heat treatment and approved great performance."
Mész bulizni mi? Randiguru!
Nyilván én sem Laci bácsi sufnijára gondolok de ahol nagyban nyomják ott nem lehet baj. (de be is fejezném a féktémát, megint én voltam a hülye hogy vallási kérdésekbe folytam)
Olaj 3L kell.
Jóvan bazze. Esetleg lehetátsiklottam felette? Amúgymeg ábrust kèrdeztem.
Megjött az új olaj. 2 napja csepeg kifelè a règi olaj. Ha a gethessèg múlik kicsit holnap feltöltöm, meg kicser3lem a szűrőt.
UHA!
Anyagismeretbe ne kapjunk bele este 100órakor!
Szerintem te az automata acélra gondolsz amit direkt forgácsolni találtak ki!
De azt azért leírom:A csapágyak anyaga(sima nem különleges igénybe vételű) a 100cr6.
Haló Vagyok bár megyek is lassan de irjad
De
bazze már írtam 2,7 szűrő nélkül +szűrő 3 lityi, én alapból 3 lityit töltök
Én is olvastam ilyesmit, főleg az fogott meg amikor a lényeget leszűrve az jött ki hogy EBC fékbetétet vegyél mert az a legjobb és szerencsédre mi pont azt forgalmazzuk.
Nyilván nem azt mondom hogy a pályán szaggató K8-as gsxr-be is beletenném de az utcán használatos átlagos gépekbe simán berakható.
A féktárcsák fajtájáról meg annyit hogy amíg Sanyának intézkedtem tárcsaügyben azalatt jártam vagy 20 gyártó oldalán, anyagát tekintve ma kb. egyfélét lehet kapni mindegyik utcai gépre. (amit a Kínai gépműhelyben szintén ugyanúgy hívnak)
Robertgida is újvárosi.
Valamiko elkèpzelhető. Nem sok időm van sajnos.
Azt hiszem fémszálak vannak a betét anyagában, a hőelvezetés miatt. De lehet nem jól tudom.
Jaja, a helzet nem derítő, spórolni nem érdemes. Fémet a fékhatás miatt kevernek bele, grafitot meg a kenés miatt. Annyit tudtam meg, hogy az a jobbik, amiben vörös réz van, mert az jobban tapad, és inkább az kopik. Míg a sárga réz nagyon kemény, és az meg inkább a tárcsát nyírja. Az általában az olcsóbb. Érdemes a drágábbat venni, a nagy gyárak régi tapasztalattal rendelkeznek.
Amit Te csinálsz meg amit èn azt nem utcán használásnak, hanem garázsba tartásnak hívják.
Te itt mindenki összejár mindenkivel, látom te Debreceni vagy én meg B.újvárosi!Mi nem csapunk valami karikát?Ha már ilyen messze vannak a többiek.
Na én nem szerettem volna szinter betéteket,ezért ragasztattam inkább,közepesen kemény feradollal. A szinter betét versenyzésre is alkalmas,de ezáltal jobban koptatja a tárcsákat. Mivel én csak utcán használom,normális körülmények között,simán megfelel a hagyományos betét.
Azt mondják hogy a szinteres betét nem jó mert megeszi a tárcsát.Ez igaz?
Az melyik acél? Biztosan több féle skála, meg normatíva van. Én annyit tudok, hogy az általános acélt úgy hívják: "A 420-as"

De miután én csak a Rockvel skálát ismerem(meg tanultam még a Moch skáláról is, de arra nem emléxem), nem tudom mi lehet a 420-as
Egyrèszt szerintem sosem fog kiderülni mi a különbsèg, mert ha van azt tartják titokban, ha meg nincs akkor azt.
Èn nem attól tartok, hogy más az anyag, hanem hogy valami koszos kis műhelyben a szaki aki reggel a kètdekással kezd ès literborral fojtat nem rak a betèt ès az alaplemez közè elèg kötőanyagot, vagy a kemencèt nem háromszázcsillió fokra hevítik, csak százcsillióra, ès szemre szèp lesz az, csak èpp mikor nagyon kell fèkezni a ferodo lerepül, èn meg utána. A kisipari műhelyben nincs vagy nem olyan a minősèg ellenőrzès, nincs megfelelősèg szabványokhoz, stb.
Olvastam a cikket a totalcaron a kis műhelyről franctudja hol, ès láttam az ott kèszített kèpeket. Nem volt bizalomgerkesztő. + valami fèmreszelèket vagy mit (most nem olvastam el a cikket ismèt) is kevernek bele. 2 e ft spórolással lehet elèrem, hogy megeszi a tárcsámat.
Más. Motorba mennyi olaj kő?