Nem.
A vidin látszik hogy két kar van amit az emelőbütyök mozgat fel és le, egy ami lenyomja a szelepet és egy ami visszahúzza. (épp ettől kényszervezérlés) Ezért nagyon kényes a pontos beállításra, de nem rossz megoldás.
Nem hiányzik de muszáj megcsinálni.
- a kormánycsapágy be van rágódva (így most mindent lebontva róla nagyon érezni)
- a telószárakból épp csorog ki az olaj (elég fekete volt benne a cucc és rohadt büdös)
- holnap megyek a gumishoz az első kerékkel
- megnézem a szelephézagokat ha már tavaly nem tettem meg (csavaros villáshimbás )
- megnézem a gyertyaképeket
- szétszedem és kifőzöm a karburátorokat mert elég sok rajta a régi lerakódás
- szétszedem a hátsó himbát és megzsírozom (gondolom nem árt)
- kicserélem a szöghajtásban az olajat GL5-re (most GL4 van benne)
- beépítem a fedeles szivargyújtó aljzatot
Asszem egyelőre ennyi.
Mérni kell ugyebár a vákumot, hogy adott gázállásnál egyformán szívjon minden henger (esetemben 2)
Az érték nem érdekes, csak hogy egyenlő legyen, erre pont megfelelt egy Dacia 1310 TLX fogyasztásmérő. Ezer éves cucc, akkoriban így működtek, ha nagyon nyomtad a gázt, kicsi volt a vákum, és úgy volt skálázva, hogy akkor nagy fogyit mutatott. Meg is csináltuk a szinkront vele, egyiken állítottam, egyforma lett, oszt jónapot
Kicsit nyűgös, hogy át kell dugdosni a műszert, de így a legpontosabb.
AAAANDI NÉNEEEE! Vanni? Pénteklegesen megfutom a tesztköröm a ragasztott hűtővel. Namost Ennek elég hosszúnak kell lennie ahhoz hogy rendesen felmenjen a pumpa a blokkban, de nem annyira hosszúnak, hogy megfőzzem a blokkot, ha esetleg mégis folyna
Azt hiszem Mogyoród(vagy fót? nem emléxem, elfogyott a ginko biloba )...hol is tartottam? Jaigen! Azt hiszem Mogyoród(vagy...), szóval arrafelé veszem az irányt elvileg Pénteken( ha megtalálom az ginkot, és utánna a slusszkulcsot
Én meg kimentem beszedni a ruhákat, aztán gondoltam egyet és be akartam röffenteni K-t. Annyi volt hogy kattogott egy kis relé a biztosítéktáblán de semmi több. Némi méregetés és csatlakozó ki-be húzás után indult is. (hónapok óta állt)
Aztán ha már levettem róla az ülést akkor..........
Hát elég kőkorszaki. Viszont pont ez is a jó benne, hogy egyszerű. Csak kenés legyen és annyi. Ráadásul nincs rugó, ami eddig akadály volt a fordulatszám harcnál. Lehet hogy átlépni készülek a híres 19-20ezres álomhatárt?
Nekem könnyebb volt
nekem vannak a keresett dolgok ülészár,gyujtáskapcsoló ,oldalidom + sisak rögzitő záram is
Tel: 06/20-2670885
Holnap 11-után bármikor
A vidin látszik hogy két kar van amit az emelőbütyök mozgat fel és le, egy ami lenyomja a szelepet és egy ami visszahúzza. (épp ettől kényszervezérlés) Ezért nagyon kényes a pontos beállításra, de nem rossz megoldás.
- a kormánycsapágy be van rágódva (így most mindent lebontva róla nagyon érezni)
- a telószárakból épp csorog ki az olaj (elég fekete volt benne a cucc és rohadt büdös)
- holnap megyek a gumishoz az első kerékkel
- megnézem a szelephézagokat ha már tavaly nem tettem meg (csavaros villáshimbás
- megnézem a gyertyaképeket
- szétszedem és kifőzöm a karburátorokat mert elég sok rajta a régi lerakódás
- szétszedem a hátsó himbát és megzsírozom (gondolom nem árt)
- kicserélem a szöghajtásban az olajat GL5-re (most GL4 van benne)
- beépítem a fedeles szivargyújtó aljzatot
Asszem egyelőre ennyi.
majd lehet lesznek kérdéseim a témával kapcsolatban ha nem gond!
Az érték nem érdekes, csak hogy egyenlő legyen, erre pont megfelelt egy Dacia 1310 TLX fogyasztásmérő. Ezer éves cucc, akkoriban így működtek, ha nagyon nyomtad a gázt, kicsi volt a vákum, és úgy volt skálázva, hogy akkor nagy fogyit mutatott. Meg is csináltuk a szinkront vele, egyiken állítottam, egyforma lett, oszt jónapot
Kicsit nyűgös, hogy át kell dugdosni a műszert, de így a legpontosabb.
Ternai Zoltán: A motorkerékpár (1965)
én napokig molyolnék vele mire ennyire szét tudnám szedni.
hiányzik a szerelés? Vigyem le az ezrest?
Azt hiszem Mogyoród(vagy fót? nem emléxem, elfogyott a ginko biloba
Aztán ha már levettem róla az ülést akkor..........
Kifejtenéd bővebben?
Én is szinkronoztam tegnap