Egész életemben edzettem magam hogy minél ügyesebb legyek. Jó lenne végre egy ilyenre eljutni de sajna ilyesmire már csak következő hónapban lenne keret. Akkor is csak azért mert ingyenes
Szterintem ha belehúztok még van hely a holnapi egésznapos, ingyenes vezetéstechnikai tréningre a motoros family szervezésèben! Facebookon a lapjukon minden info! Gyertek!
A monolock-nál csavar rögzíti,azt kell kitekerni ha le akarod venni,ilyen van nekem is.Az a tartóhíd tört le nekem,mikor belefutottam egy hatalmas kátyúba.A monokey-nél kulcsos zár rögzíti a dobozt,így könnyebben levehető.
Köszönöm, megfogadom. A csinálmányoktól én is félek. Drágába kerül egy ilyen? Azt nem tudom, mikor lesz ilyen, de kicsit könnyezik a blokk elején, aztán jobb felkészülni.
Még annyit hogy az előző hsz képein mindkét tömítés használt csak az alsó gyári (minőségű utángyártott) a felső meg a valamilyen tömítéses által készített fémborítású "ugyanolyan" mint a gyári.
A különbség eléggé látható a képeken, csak gidáé azért került ki mert a víztér és a henger már egy és ugyanaz volt, míg a másik hibátlan volt csak összerakáskor új ment vissza helyette.
Anélkül finoman szólva nem jutnál messzire a próbakörön.
Kihagyhatatlan a rendszerből és ha jót akarsz magadnak akkor nem kísérletezel tömítésesnél csináltatottal hanem megveszed a nyomottfémet mert olyan a gyárija is. (gidának cseréltem ilyet a 600-ban, ott is bebizonyosodott hogy a hasonló, az messze nem ugyanaz)
Szerintem a monolock és a monokey ugyan az. Egy kulcs, egy zár. Úgy van kitalálva hogy egy zárral tudod vagy kinyitni vagy levenni. Nem kell külön baszakodni két kulccsal.
Van annyi benzin egy helyen?
Budapest-Siófok,meg kerüljük a Balatont és go Vissza Pestre! 450km...
Valakinek 91-es fzr 1000 exup-hoz láncvedő, hátsó fektárcsa eladó lenne érdekelne előre is köszönöm.
Valaki esetleg szeretne csatlakozni a vasárnapi guruláshoz?
Van két fajta is, dehogy melyik jó neked: azt nem tudom
'92-es FZR-1000 EXUP-hoz keresek még mindig hátsó idomot,ha esetleg van valakinek eladó,kérem jelezze!
Köszönöm!
A különbség eléggé látható a képeken, csak gidáé azért került ki mert a víztér és a henger már egy és ugyanaz volt, míg a másik hibátlan volt csak összerakáskor új ment vissza helyette.
Kihagyhatatlan a rendszerből és ha jót akarsz magadnak akkor nem kísérletezel tömítésesnél csináltatottal hanem megveszed a nyomottfémet mert olyan a gyárija is. (gidának cseréltem ilyet a 600-ban, ott is bebizonyosodott hogy a hasonló, az messze nem ugyanaz)