Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, tavaly tavasszal visszavásárolta akitől vettem.
A goldwingot eladtad?
Látom ennél sem sikerült a főmérnöknek letömíteni a két félrészt és emulziókenéssel ment. (hány ilyennel találkoztam annak idején )
Én is régóta gondolkodom hogy milyen motor legyen a második (az aprilia nem számít) amit meg kell vennem kell jövő szeptemberig és baromira nem tudok dönteni.
Lehetőség van sok de még mindig nem érzem hogy milyet szeretnék igazán, pedig ennek a Tökéletes választásnak kell lennie.
Árokba? Elég régóta javítok ezt-azt de ezt még sosem próbáltam. Gondolod hogy az használna?
Szinte látom magam előtt hogy mlas 370-et kicsenget egy bicajért amikor nagy nehezen rászánta magát hogy 800-at adjon egy motorért.
Azt hogy szoktad megnézni hogy épp melyik henger nem megy?
Akkor szerinted csak a Sram, a Shimano meg a Campagnolo csinálhatna kerékpárokat? Ez netto marhaság, ugyanis az összes nagyobb cég vásárolja az alkatrészeket. Talán csak a vázakra adnak le egyedi megrendelést.
Szép napot üdv mindenkinek
Szép napot mindenkinek.
Ja és ennek ellenére kormos. Feribá aszonta meg kell hajtani, de 5-6-7 ezer környékén csak kiég már rendesen Bebaszom az árokba azt annyi.
A szocimotorosoknál olvastam, asszem a simsonnál Nagyon simsonoztam régebben, és megint fogok

A blokkja nemrég lett kész
Asszem igen. most csak a kettes nem akart indulni, de pár perc múlva az is elkapta. De botrány módon darál. Szerintem kevés benzint kaphat
Bravó:Jöhetsz nyalni egy fagyit!
gagyi szar,nem ér felét sem. Ma már 150000ft-os mtb is olajos tárcsa van.Természetesen japán gyártmány,shimano.
Akkor ne vegyen meg? Pedig olyan jó a sszíne, még azé BMW minőségű, és csak 370k. Olajos fék van rajta
Ha megcseréled a két trafót akkor is az a kettő sz&rakodik?
Az ívre javítás az, amikor háttal kell állnunk a kukának, aztán egy határozott mozdulattal a jobb kezünkben fogva az alkatrészt a bal vállunk felett jól bevágjuk a kukába
Ma voltam futni,és reggel láttam 3 srácot tekerni Orfű felöl pécs felé. Ők már hazafelé,én még lefelé futottam. Hát milyen bringájuk volt! Ha nekem lehetett volna ilyen akkor amikor még mentem,bizony sztem sokkal eredményesebb lehettem volna. -de hát ez így van. Általában azoknak van rá pénzük,akik kettőt nem tudnak menni.
Üdvözlés!

Új gyertya került bele tegnap. Ma már 2 hengerrel indult. Érted már Feri bátyám, hogy miért nem kell ez nekem?
Jó. Lehet kicsit elfogult vagyok,de maradjon meg a BMW a motor és autó gyártásnál. Fusztrált lettem ettől,de le kéne szarni az egészet,nem ér annyit,hogy foglalkozzon vele az ember.
Jól van,de ezek nem is csúcs szuper kerékpárok. Nézd csak meg. Az áruk meg annyi mint egy jobb versenygépé.


Tudod annak kell úgy,aki megveszi ezeket a szarokat. Ez már bosszantó,nem kicsit.
És még az Omegába is becsempészték a BMW blokkot! Felháborító! Ez kérem mindennek a teteje!
Ez de gáz! Majd akkor rakja rá a cimkét a BMW,ha az agyakra,váltókra,felnikre,fékekre is az Ő neve van írva. Ezt a sznobizmust! Ettől a hajam is kihullik.

Ne haragudjatok,de ez már a teteje mindennek. Az ilyentől falnak megyek.
Mlas veszi a harmadik BMW-t.