a Wiseco egy igen híres amerikai tuningcég.
Ezek itt a frézidhez való "top end set" azaz a legnagyobb túlméretes kovácsolt dugattyúszett gyűrűkkel és csapszegekkel, amivel a frézid a 989 ccm3-ről 1029 ccm3-re hízik és mivel más a dugattyútető kialakítása is így a sűrítési viszony is felmegy 11,2:1-ről 12:1-re.
Adnak hozzá egy tömítésszettet is mivel a gyári már nem jó hozzá.
Miután ezt megvetted, el kell vinni felfúratni a hengereket a gyári 75mm-ről 76,5mm-re majd összerakni egy pár Yoshimura vezérműtengellyel és kip.rendszerrel, Dynojet stage 3 karburátor kittel, K&N légszűrővel majd összelőni a rendszert és már van is egy félelmetes fegyvered az utakon.
Ezt tegnap nem tudtad?
Van szerencsédre.
Ha jössz és ráérsz, eljössz velem Dömsödre, amit a hirdetésben volt: elhozzuk.13/h kor megy a komp --15km csak
A Józsimurát még nem is számoltam
Ezek itt a frézidhez való "top end set" azaz a legnagyobb túlméretes kovácsolt dugattyúszett gyűrűkkel és csapszegekkel, amivel a frézid a 989 ccm3-ről 1029 ccm3-re hízik és mivel más a dugattyútető kialakítása is így a sűrítési viszony is felmegy 11,2:1-ről 12:1-re.
Adnak hozzá egy tömítésszettet is mivel a gyári már nem jó hozzá.
Miután ezt megvetted, el kell vinni felfúratni a hengereket a gyári 75mm-ről 76,5mm-re majd összerakni egy pár Yoshimura vezérműtengellyel és kip.rendszerrel, Dynojet stage 3 karburátor kittel, K&N légszűrővel majd összelőni a rendszert és már van is egy félelmetes fegyvered az utakon.
Egyébként mi ez? Valami teljesítmény növelő cucerák ugye?
Tudom hogy neked a sok sem elég