Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kerékkel mi zus?
Hali
Ezt tegnap nem tudtad?
Van szerencsédre.
szia Feribácsi! 600hoz nincs vèletlenül elado kipufogód?
Hali enzo!
Ha jössz és ráérsz, eljössz velem Dömsödre, amit a hirdetésben volt: elhozzuk.13/h kor megy a komp --15km csak
Látod, tucc te, ha akarsz...
Jogos, inkább veszek majd béjemvét egy misiért.
A 300at érő motorra ezt 150é, meg ugye a munkadíj is lenne egy 100as, a hülyének is megérné
A Józsimurát még nem is számoltam
az lesz a másikkal is az volt a 8bites artynál
mielőtt elvennék a tankot a legénységet tedd a barakkba, jól jöhet később...
itt is elsőre
a Wiseco egy igen híres amerikai tuningcég.
Ezek itt a frézidhez való "top end set" azaz a legnagyobb túlméretes kovácsolt dugattyúszett gyűrűkkel és csapszegekkel, amivel a frézid a 989 ccm3-ről 1029 ccm3-re hízik és mivel más a dugattyútető kialakítása is így a sűrítési viszony is felmegy 11,2:1-ről 12:1-re.
Adnak hozzá egy tömítésszettet is mivel a gyári már nem jó hozzá.
Miután ezt megvetted, el kell vinni felfúratni a hengereket a gyári 75mm-ről 76,5mm-re majd összerakni egy pár Yoshimura vezérműtengellyel és kip.rendszerrel, Dynojet stage 3 karburátor kittel, K&N légszűrővel majd összelőni a rendszert és már van is egy félelmetes fegyvered az utakon.
Nem kell ez nekem. Még így is sok a Fré!

Egyébként mi ez? Valami teljesítmény növelő cucerák ugye?
250-es tengelye került bele. Az ezzel a tengellyel volt 30Le a 400-as meg a rossz tengellyel volt 30Le.
Sanya nézd mit találtam neked!
Tudom hogy neked a sok sem elég
Dehogynem.
Úgy néz ki az exup-om nem a legjobban van beállítva,mert 8e-nél úgy megindult hogy a levegőbe volt az első kerék ,kapaszkodtam rendesen
még kell 12milla és megvan is8 IXes wt troger t54 meg a fax tuggya mik
Ez nem tankos oldal.
Nem vagy. Lenyomná.