Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívtak mán téged a motodzsípí yamaha csapatáhó is vezető mérnöknek
Én aki itt a többiekhez képest csak kívülről ugatom a témát azért megkérdezném hogy eddig milyen (márkájú és teljesítményszintű) olajat használtál. (azon kívül hogy 10w40-es)
Ne aggódj, én átbújtam aa manualt, azt mégis 10W40-et töltöttem bele

Kíváncsi vagyok az eredményre,mert nekemszabályosan kormolja a gyertyákat, és talán pont ezért.
oh f**k megérte ma is fel kelni és írni ide
köszi mindent ;) hát akkor ki derül milyen hatást érek el :) remélem 1 kicsivel kevesebb lesz, vagy inkább nem lesz
10W40-el 500-600km 1 deci, mentem búrítom ki belőle, neki is állok. ja nem majd holnap veszek akkor új oilt
Akkor most kapj a szívedhez

Kis pontosítással, 20W40 a gyári előírás, de azt csak a Yamalube készíti, jó lesz a 20W50 is nekünk, jobban bírja a hőt
De az a gyári
Szia. Én 4éve mióta megvan 20-50et használok 1dl/1000km fogyasztással 100500km-rel henger nem volt még felújítva. A gyár is ezt ajánlja.
1 pillanat ugye nem a 20w50-re írtad hogy igazából az a gyári? menten sokkot kapok hogy ezt végig nem tudtam
hát mindenesetre elég durva ismerek olyant is akinek egyáltalán nem csíp semmit, de olyant is akinek 400-500km-en megeszik 1 decit így jött az ötlet hogy olajat kellene váltanom 20w50-re, véleményetek? illetve okosságok ez ügyben? lassan több olajat teszek bele mint benzint hehe, de attól még imádom persze, viszont ez érdekelne milyen hatást érek el ha 20w50-et kap?
Igazából az a gyári Nekem is fogyasztja böcsülettel, főleg ilyen hidegekben
Benne van a teló

Tesztüzem lehet h ki is marad, talán csak szombaton derül ki, hogy megghalok-*e vagy nem
egészen idáig 10W40-et töltöttem bele ezt kifelejtettem, de gondolom egyértelmű lehetett ez
Üdv fanok, van 1 92-es fzr-em és már már nagyon csipegeti az olajat, 20W50-es olajjal lehet orvosolni valamennyire a problémát?
Naposat
Megyek olajhűtőlevenni, ha mákom van akkor csak az rohadt át.
Szuzuki: Itthonról elindulva a határ után kb. 50 km-rel tankoltam (még 3/4-ig volt de ennek jóval kisebb a tankja mint annek a rohadt Francia dögnek ami egy tankból simán megfordul és még mindig marad 2-300 km-re való nafta)
Ezt a fogyasztást nem tudom mert annyira megjegyeztem a kúton megtett km-t hogy egyszerre háromféle szám is eszembe jutott mikor ki akartam számolni.
Onnantól Noviig 6,89L, Novitól hazáig meg 7,14L lett de hozzátenném hogy fent volt a tetőcsomi (apám nem szokta levenni mert a helyi közlekedésben nem számít, meg az egyik rögzítő zárja eltörött és valami fix megoldás lett rá csinálva, mivel a jó nevű gyártó kizárólagos importőre (Thule, valami 70e Ft volt) a vásárlás után 3 hónappal kerek perec kijelentette hogy qrvára sajnálja de vegyünk komplett másik talpat huszonvalahányért, mert alkatrészt külön nem adnak el hozzá. (és én már különben sem vagyok importőr, menjen ide meg ide, azok meg széttárták a kezeiket hogy hát nem nálunk vette de mi is csak kompletten tudnánk adni )
A másik hogy benne volt a szerpentines rész oda vissza, ahol többnyire 20L felett mutatott a pillanatnyi fogyasztásmérő. Légellenálltunk a zágrábi elkerülőn is mivel 140 körül tekertem végig.
Apámnak itthoni viszonylatban rövid távon a nagy átlag a kijelzőn 7,6L szokott lenni, ez most folyamatosan ment le 7,2L-ig.
A szállás 8-16-ig volt szabad de az asszony csak 12-től tudott szabadságon lenni. Kérdeztem a kiscsajt hogy nem tudna-e adni még egy-két napra egy szobát de tele volt minden.
Az átsodródás nem gond mert nem jön szembe senki.
Az a kerek izé a műszerfal tetején egy felrögzített kerek műanyag, amire a gps-t lehet rátapadókorongozni de az enyémnek nem olyan a karja mint apáménak így nem arra tettem.
Itt is voltak olyan kanyarok ahol vissza kellett tenni egyesbe és kb. 10-zel "felfordulni"
Az első rövid vidi az első szakasz végét mutatja, az volt a leghúzósabb, az utána levő már "csak" erősen kanyargós rész.
Egyébként azon a hegyen jöttünk keresztül ami az utolsó képeken van.
Máris itthon? Mennyi ideig voltatok? Suzuki mennyit fogyasztott nem mérted?
Némely kanyarban jobban kellett volna dönteni, mert atsodrodtál a tulso oldalra
Mi az a műszerfalon, nagyító?

Ha megyünk, lesz olyan rész, ahol csak a legbátrabbak mernek 2ig felkapcsolni
Mivel tudom hogy a képek nem sokat mondanak így csináltam két rövid onbórd vidit motoros szemszögből. (egy kézzel kormányoztam, a másikkal meg tartottam a fényképezőt amit döntöttem a kormánnyal együtt )
Így még mindig jobb lett mintha az asszonyra bíztam volna, mert akkor a piperetükröt és a cipőjét lehetne látni felváltva egész végig.
Lent 89m-ről indultunk és a legmagasabb pontja 1074m körül volt, aztán onnan még sok-sok km lefelé.
Összesen 3 autóval találkoztunk egész végig (motorossal egyel sem ) amikor mentünk akkor meg kettővel de a 30-40-nel tökörésző helyi Escortot két km-en belül leléptük és hajrá tovább. Az aszfalt összességében kb. 3-4 km-en volt kissé rázósabb (itthoni viszonylatban az még bőven jónak minősülne) viszont a többi tökéletes a döntögetéshez (Martinával lezsíroztam hogy ide nem fürödni kell jönni hanem motorozni )