Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a ki és beszerelés lenne az időigényesebb. (sz&r helyen van) Maga a csőjavítás pillanatok műve.
ezt kb. fél óra alatt javítanám meg otthon... 10 perc kitalálni, 10 perc keresni hozzá anyagot, maradék idő a munka

150-ből nem annyira feltűnő. Nekem csak 90 volt gyárilag.
Normál érték:0,15mm alatt
Csere határ: 0,3mm
Balos:
Most akkor üt a féktárcsa vagy nem. Mérjük meg!
Jobbos:
most pl kb 50 lovat keresek...
Sziasztok.... Mi a helyzet erre, ? Rég voltam..... de a szerelés, az állandó.
Ábrus... Nyugi, a bömbi engem is szopat.
Gida Gida ki fogja fényezni a motorom?
szerintem írd be a youtubon hogy Md80 teszt és láthatod az eredményt. Én kb 2 hétig nézegettem míg döntöttem egy SJ4000 mellett
motorozáshoz kellene! ahoz milyen?
motorozáshoz kellene! ahoz milyen?
Hát egy átlagos telefon videóját tudja. Nem nagy durranás, hanyatt nem lehet esni tőle. 720p/30 fps. Fényviszonyokra érzékeny, félhomályban már nem az igazi. Viszont annyi pénzért meg jó a videó
sziasztok! Enzo az a kamera amit árulsz mennyire jó ès megbízható?
Akkor megnyugodtam. Csak furcsa volt ilyen hőmérsékleteket érzékelni. Dehát 100 ló az azért hőt uis termel.
Nekem is nyom ki vizet és alig szív vissza pedig vadi új a kupakom.
Tehát akkor ez nem baj ezeknek. És a viselkedése az enyémnek normális?
Nekem mindig is melegedett a Sanyiéhoz képest, neki a fele alatt van akkor ott nekem már forrt. És nekem nincs is benne a termosztát
Itt van rá egy remek példa.
Szinte látom magam ahogy hetek óta áll az autó és reménytelenül kétségbeesve várom a telefont hogy a márkaszerviz 55-60e Ft-ért adjon egy ilyen csövet vagy az íbélyen esetleg feltűnjön egy amit hosszú élet-halálharccá fajuló licit után 6-700 euróért az ég felé emelve diadalittas kiáltással azonnal beépíttetek további 20e Ft-ért. (és persze a márkaszervizben azonnal megrendelek még két tartalékot is a rövidesen megjelenő jubileumi kiadásból a következő 3-4 évre hogy nyugodtan aludhasson a család a jövőben)
És akkor ez a hőfok nem rongálja még igaz?
Na nekem is itt van állandóan. Az az érdekes, hogy kinyomja a felesleget a tágulásiba, de sztem nem szívja vissza. Ha feltöltöm újra a blokkot, akkor alul marad, majdnem teljesen lent. És addig ott is marad, amíg mondjuk meg nem hajtom, vagy nem kell ácsorogni egyszer hosszabbat, de ilyen 90-120 körül nem megy feljebb. De ha igen, akkor kinyom egy kis vizet, és legközelebb nem alulról indul, hanem onnan, ahol múltkor állt. Na ez addig megy, amíg el nem éri azt az állapotot, amit te is lefényképeztél. Innen viszont nem megy feljebb, mert ami neked a jobb oldali képen van, ott már kapcsol a ventillátor, és az rendre utasítja. Így kéne viselkednie az enyémnek?