De, másrészről korrekt. Megmonda mennyi pènz lehet, és, hogy nemigen éri meg.
Ha az mondja, hogy 30 ból akár megcsinálható, és kideül, hogy 150, na akkor van ám szájhuzigálás.... annak ellenére, hogy vannak érdekes dolgok, olcsón ès jól dolgozott. Nekem blokkcsere, karbi építés, lánccsere volt amit ő csinált. A munkájával és az érte kért pénzel elégedett voltam
Tudom, Pestám, de már maga a hozzáállás... Telefonba látatlanba bemond 200-at (aminél általában mindig több a végén ) úgy, hogy jól tudja, hogy az egész motor nem ér ennyit jelen állapotában... szóval látszik, hogy nem igazán akarja ezt a melót, és úgy van vele, ha a madár rábólint, akkor legalább keressen rajta.
Sziasztok! Én nemrég csináltam végig egy ilyen felujitást, igaz megam
szereltem tehát a munkadij ebben nincs benne.
Ami cserélve lett: henger, dugó, hengerfej. Ezeket egy helyen vettem
25 ezer volt, a hf tömitést ebay ről 10 ezer volt.
Sajnos a vásárolt hengerfejről kiderült hogy szintén felujitásra megérett, ugy hogy irány a gépműhely 35 ezer volt.
(ebben csak a szelep illesztés és a sikbahúzás volt benne.)
Tehát ha jól számolom 70 ezer volt az anyag.
Most a motor úgy jár mint a doxa óra.
Jó reggelt!
Ábrus,felhivtam a Debreceni szerelöt,gondoltam csak közelebb van.Elmesélte hogy nem tul bevált motor ez,és azt sugalmazta jobb lenne ha megválnék töle.Elmondása szerint 120.000 és 200.000 között lenne a javitása.minden szivószelepet kicserélne,mert ennek a fajtának ez betegsége,szimeringeket tenne bele,hengerfejet akar ujat vagy bontottat,beállitja a szelepeket.Tehát rendbeteszi kb ennyiért.Ezt ugy leadta,hogy még csak nem is látta a gépet.Hát mit mondjak meghökkentö volt a 200.000 forintos ár.
Vélemény?
Hali. Kéne egy kis segítség telószimering cseréjéhez. Speckós szerszámok meg tapasztalat. Aki tud segíteni a köszelben kérem jelezze. Köszi előre is és nyugodalmasat. Jó kis karika volt Robesz
üdv fanok
uviferi én lennék aki holnap megy az fzr ügyben
csináltam külön saját profilt.
1 gyors kiváncsi kérdés, műszaki mennyi ideig van az 500-ason?
különben lehet délig dolgozok csak, ha így lesz akkor jóval korábban tudok menni
Ha az mondja, hogy 30 ból akár megcsinálható, és kideül, hogy 150, na akkor van ám szájhuzigálás.... annak ellenére, hogy vannak érdekes dolgok, olcsón ès jól dolgozott. Nekem blokkcsere, karbi építés, lánccsere volt amit ő csinált. A munkájával és az érte kért pénzel elégedett voltam
szereltem tehát a munkadij ebben nincs benne.
Ami cserélve lett: henger, dugó, hengerfej. Ezeket egy helyen vettem
25 ezer volt, a hf tömitést ebay ről 10 ezer volt.
Sajnos a vásárolt hengerfejről kiderült hogy szintén felujitásra megérett, ugy hogy irány a gépműhely 35 ezer volt.
(ebben csak a szelep illesztés és a sikbahúzás volt benne.)
Tehát ha jól számolom 70 ezer volt az anyag.
Most a motor úgy jár mint a doxa óra.
Ábrus,felhivtam a Debreceni szerelöt,gondoltam csak közelebb van.Elmesélte hogy nem tul bevált motor ez,és azt sugalmazta jobb lenne ha megválnék töle.Elmondása szerint 120.000 és 200.000 között lenne a javitása.minden szivószelepet kicserélne,mert ennek a fajtának ez betegsége,szimeringeket tenne bele,hengerfejet akar ujat vagy bontottat,beállitja a szelepeket.Tehát rendbeteszi kb ennyiért.Ezt ugy leadta,hogy még csak nem is látta a gépet.Hát mit mondjak meghökkentö volt a 200.000 forintos ár.
Vélemény?
S.O.S.-be
Valakinek egy fejidom ,eseteg egy jobb oldali első idom ?
Tegnep sikerült megint eldöntenem
Csak alig 6 percre a segitség
ha valakit érdekelne. Elég jól ismerem a motort.
Tényleg hibátlan. Meg drága is. Nem úgy mint a telefon amivel csinálta a képeket. Az drága de nem hibátlan...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-8187423
uviferi én lennék aki holnap megy az fzr ügyben
csináltam külön saját profilt.
1 gyors kiváncsi kérdés, műszaki mennyi ideig van az 500-ason?
különben lehet délig dolgozok csak, ha így lesz akkor jóval korábban tudok menni