Hát szépnek semmilyen formában sem mondanám. (se gyári se ez)
A blokkos kép meg csalós mert a bal oldalon fut a vezérműlánc és azért tűnik ilyen nagynak.
Nemrég értem haza a melóból,fáradt vagyok mint a dög. Jovő hét is húzós lesz,6 nap munka. Mindig gondoskodnak arról,hogy szabi végeztével,pár nap után se érezze az ember kicsit kipihentebbnek magát.
A hőálló festékeket én is próbáltam már, a könyökről leég de az alsó részeken általában megmarad. A bandázs viszont jó lehet mivel nem látványos helyen van.
Jó, de ha bele se néz, mi alapján ad ajánlatot? Szoktuk-ra?
Lehet, hogy el van rakva a lánc, lehet, rossz a hézag, lehet, szar a karbi, lehet, kicsi a kompresszió, lehet, rossz helyen a gyújtás...
nem biztos, hogy egyből 10-20 szelepet ki kell cserélni, meg hf-et reszelni
Na de mind1, nem ismerjük a srác lehetőségeit, amit már többx mondtunk neki, hogy rokonnal szedjék szét, és mégsem azt választja, biztosan oka van rá.
Értelek de a "B" lehetőség meg a: Majd akkor tudok árat mondani ha szétszedtük. (aztán ha meg tényleg cserések akkor meg jön a ledermedés hogy csak a szelepek darabja 8-9e Ft)
Az ajánlatnak akkor sincs realitása
Meg én eleve menekülök az olyan "mesterektől" akik azt mondják: "minden szívó szelepet cserélni kell, mert úgy SZOKTUK, az SZOKOTT a Baja lenni"
Elhiheted, adtam életemben pár javítási ajánlatot, de nem használtam ezt a módszert...
Nem, csak úgy vállalná el a munkát hogy tutira megy. (megjegyzem, megértem)
Nem szeretné hogy 5-10e km múlva jöjjenek neki reklamálni hogy "de hát most lett teljesen felújítva a h.fej"
Sajnos nem jár messze az igazságtól. (tény, hogy az 1000 exup blokk szelepei eléggé le vannak könnyítve az FZ750 és a Genesiséhez képest)
Ha tényleg korrektül nekiáll az ember bármelyik sornégyes h.fej felújításának (hosszú távra tervezve) az elég meredek költség.
Én azt gondolom hogy max. le kéne venni a h.fejet és elvinni egy gépműhelybe becsiszoltatni a benne levő szelepeket (kézzel nem érdemes sz&rakodni és csak sérült szelep esetén cserélni ha kell) majd kihézagolni és szerintem elmenne még egy jó darabig. (az exupban már az "olcsó" hézagoló betét kell így az sem egy eget verő költség és nem kell kicserélni mindet)
Amikor említetted hogy van a rokonságban gyakorlott autószerelő, nekem az ugrott be egyből hogy miért nem csináljátok meg együtt? (ennél olcsóbb és szakszerűbb munkát nem tudok elképzelni )
Adott a szerszámháttér, szaktudás nem kell hozzá más mint az autóknál, a gépműhely ugyanúgy megcsinálja, a service manualban meg le van írva minden adat ami szükséges.
De igazából még az sem derült ki hogy fel kell-e újítani a hengerfejet vagy elég csak beállítani a szelephézagot, én a helyedben ezzel kezdeném és ott helyben megoldódna minden. (autószerelő háttértámogatással persze )
A blokkos kép meg csalós mert a bal oldalon fut a vezérműlánc és azért tűnik ilyen nagynak.
De hát ez van.
Lehet, hogy el van rakva a lánc, lehet, rossz a hézag, lehet, szar a karbi, lehet, kicsi a kompresszió, lehet, rossz helyen a gyújtás...
nem biztos, hogy egyből 10-20 szelepet ki kell cserélni, meg hf-et reszelni
Na de mind1, nem ismerjük a srác lehetőségeit, amit már többx mondtunk neki, hogy rokonnal szedjék szét, és mégsem azt választja, biztosan oka van rá.
Meg én eleve menekülök az olyan "mesterektől" akik azt mondják: "minden szívó szelepet cserélni kell, mert úgy SZOKTUK, az SZOKOTT a Baja lenni"
Elhiheted, adtam életemben pár javítási ajánlatot, de nem használtam ezt a módszert...
Nem szeretné hogy 5-10e km múlva jöjjenek neki reklamálni hogy "de hát most lett teljesen felújítva a h.fej"
Ha tényleg korrektül nekiáll az ember bármelyik sornégyes h.fej felújításának (hosszú távra tervezve) az elég meredek költség.
Én azt gondolom hogy max. le kéne venni a h.fejet és elvinni egy gépműhelybe becsiszoltatni a benne levő szelepeket (kézzel nem érdemes sz&rakodni és csak sérült szelep esetén cserélni ha kell) majd kihézagolni és szerintem elmenne még egy jó darabig. (az exupban már az "olcsó" hézagoló betét kell így az sem egy eget verő költség és nem kell kicserélni mindet)
Amikor említetted hogy van a rokonságban gyakorlott autószerelő, nekem az ugrott be egyből hogy miért nem csináljátok meg együtt? (ennél olcsóbb és szakszerűbb munkát nem tudok elképzelni
Adott a szerszámháttér, szaktudás nem kell hozzá más mint az autóknál, a gépműhely ugyanúgy megcsinálja, a service manualban meg le van írva minden adat ami szükséges.
De igazából még az sem derült ki hogy fel kell-e újítani a hengerfejet vagy elég csak beállítani a szelephézagot, én a helyedben ezzel kezdeném és ott helyben megoldódna minden. (autószerelő háttértámogatással persze