Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt süt a napocska.
1-2 érdekesség az autó rajongóknak.
Ömlik az eső.
Igen,már pontsítottam.
Hmm akkor te más világba játszol mert most van 9.2

9.3 al szedik szét
faszomba
Faszmoba elugrok 5 percre a ringre és Ti telefossátok az oldalt
- Pista bácsi, igaz a mende-monda, hogy önnek beszűkült a szókincse?
- Faszt!
Ha előre tekernéd akkor a csavar jönne ki.
A hátrafelé az a tengelyt nézve óramutatóval ellentétes irány?
Nem az.
A második képen a főtengely végén van a kis fedél (3 csavar tartja) azt le kell venni és belehajtani a főtengely közepébe egy masszívabb 8-as csavart egy kontraanyával. (ezzel fogod forgatni a főtengelyt HÁTRAFELÉ miután kivetted a gyertyákat)
A kis fedelet úgy célszerű levenni hogy egy pontosan illeszkedő csillagcsavarhúzóval megpróbálsz még egy picit HÚZNI a csavaron (csak épp mozduljon meg) majd utána kitekerni a csavart. (egyéb esetben esélyes hogy csak szétnyírod a csavar fejét)
Ha a szerelő nemrég levette a fedelet akkor viszont könnyedén ki kéne jönni a csavaroknak.
A szívó szelepek hézaga 0,11-0,20mm a kip.szelepeké 0,21-0,30mm.
(én kb. középre szoktam állítani ha van épp hozzá olyan betét)
Ezt simán megoldom leszedni a szelepdeknit.A többi a nehezebb
Hát persze!Azért kódoltam(HP)
És ez legális?
A szelephézag ellenőrzéshez eddig kell eljutni. (előzmény)
Biztos egyből meggondolja magát és jobb belátásra tér.
9.3 -jön ki,most van 9.2
Megoldható.
Wotosok!Igaz hogy a nemsokára kijövő 9.2-al lebutítják és leteszik ötös szintre a KV1S-t?Egyik kedvenc tankom,aztán kávédarálót csinálnak belőle?
Akkor mondjátok meg Lászlónak, hogy azt nem szabad kikötni.
Aztán,hogy viszonozzam küldök majd egy kis jó Erdélyi szilva HP-t
Én nem bántam meg nagyon jó motor, nagyon szeretem. 35ezret mentem vele azóta, semmi Baja. Kivéve most azt a 3 szöget az nem volt belekalkulálva...