Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen......már rég hirdeti, volt az 1.150.000 Ft is....
Elsősorban ingatlan vásárlás miatt volt hirdetve.
Aztán fene tudja.....a legtöbb ismerőse RSV-s, amikor elvitte az R1-et akkor is keresett RSV-t is, de nem talált.
Lehet most már cserélne a bandához illő gépre......ha nem veszi meg senki, akkor legalább olyan motorja legyen amilyet szeretne.

Persze ez csak az én teóriám.
Érdemes még nézni a faceook marketplacet, a jófogást is, és ugye itt is a sportmotor apróját. Nem mindenki használja a hahu-t.
954-et most adtam el. Maradj az R1-nél, mindenben jobb....mindenben ;)
Az ingatlan lehet garázs is innét meg már tuti a képlet!
Szeretem az ilyen hirdetéseket: "Ingatlan vásárlás miatt eladó" majd "Aprilia RSV2 vagy sport-túra motor esetleg érdekel." Kicsit azért ellentmondásos a story...
Még egy kérdés. Te hol találtad amit most vettél? A hahun nincs nagy választák a képesmotoron meg fehér holló az erigy.
Köszönöm az infót hasznos volt, bár nézek mas márkát is elsősorban 954-est. 12 évig volt egy R6-os om 2004 ben vettem újonnan az nagyon bevált ezért is ragaszkodom az r1 hez. Maradok az rn09 nél , de úgy látom még kicsit gyüjtögetnem kell
Így nézett ki nálam:
Ezt annó tőlem vették:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_r1-10745859

Én rendbe raktam a generátort, fesszabot, az új tulaj is foglalkozott vele, gyerták, akku, szerintem nem rossz vétel.
Inkább az injektorost vedd. A karbissal lenne több probléma szerintem. Az injektoros újabb technika, egyik legprobléma mentesebb évjára a 2002-2003-as volt szerintem. Az akkura rá kell mérni vásárláskor, hogy van e töltés, az tipushiba, hogy a generátor és a fesszab megadja magát.

Amit néztél pirosat azon a fő elemek és a matricák gyárinak tűnnek.
A kerékfestés hátul azon túl, hogy undorító az nem gyári.
A tank alatt lévő betéteknek is feketének kellene lenniük.
A hasidom yamaha felirata gyrilag nagyobb és sötétszürke.
A farokidom alatt lévő fekete résznek pirosnak kellene lennie.
A hátsó sárvédő az elméletileg fekete kellene hogy legyen.

15 éves sportmotorról beszélünk....ezekben van már mindben 80-120.000 km.
Az teljesen mindegy mit mutat az óra. 30.40.000 km-t futott nincs.
Vagy ha akad, azt nem 7-800.000-ért fogják adni és nem össze vissza színű lesz, hanem makulátlan gyári.

A 2002-esinjektoros R1 csendes járású blokkal rendelkezik, nem füstöl se fehéret, se kéket se feketét.
Persze ebben a korban egy nagyobb gáznál felszálló korompamacs már érthető.
Egyenesen fut, a kormány nem rángat csak ha elkönnyül az eleje, akkor viszont becsapkod.
A váltó határozott, félkemény, de bevesz minden fokozatot elsőre, nem dobálja ki, könnyen megtalálja az üreset.
Futómű kemény. Teleszkóp villa alját érdemes megnézni, ha sokat állt a szimering elengedi az olajat.
Érdemes leszedni az idomokat és alatta megnézni mi a helyzet.

Én most vettem egy hasonlót 720-ért. Tudtam, hogy vannak hibái, szeretek szerelgetni, rendbe rakom.
Azért meglepetések voltak itthon szétszedés során amit a helyszínen nem láthattam.
-Oldalidom csavarja a vázból kitörve.
-Hűtő sarka cíneve lefestve
-kiegyenlítő tartály felfogatásai széttörve
-teleszkópvilla hullámosra kopva :o csak nagyon közelről látszik és csak most, hogy meglazítottam a rúgókat és széljelebb nyílt a teleszkóp.
-gyertyák agyonra elhasználódva
-levegőszűrő extra dzsuvás
+ ugye ehhez jön amit a helyszínen már láttam hibákat.
Mondjuk legalább a blokk normálisan néz ki belülről és a hézagok is csak a kipufogó oldalon voltak minnimumnál.

Szóval vehetsz ilyen öreg gépet, de készülj fel egy 100.000-es átírási kiadásra + még 200.000 legyen a zsebben minimum rendbe rakni a gépet.
Persze el lehet járni vele úgy is, hogy xar......embere válogatja.

Én inkább szét szoktam borítani atomjaira és kicserélek mindent, mert utána biztonságba érzem magam és nem fosok attól hol robbanok le épp a gép, + a tudat, hogy jó és megbízható a motorkerékpárom az örömmel tölt el :)
Sziasztok. Néztem egy 2004-es rn09 r1 -est és feltünt egy érdekes dolog mikor az alvázszámot néztem TSCL volt az alvázszám. Tudtommal az összes yamaha JYAR -el kezdődik. Szerintetek mi lehet ez? Alvázszám dekoder alapján a gyártó a Budapesti közlekedési felügyelet?!!
Szia!
Szerintem ez csak a tulajoktól függ, már ha volt olyan némelyiknek.
Ezt így szerintem nem lehet megmondani.
Sziasztok.
Csak kíváncsiságból kérdezem,2003-as vagy régebbi r1-ek mennyi km-t mennek el komolyabb hozzá nyúlás nélkül? Persze hogy ha mindig mindent időben megkap és meg van becsülve.
Köszi.
Köszi a válaszokat nekem is érdekes, hogy az összes külföldröl hozott motor 30-max 40 ezer kilóméteres. A mobilén vagy olasz oldalakon sincs nagyon ilyen kevés kilónéterrel.
Szia!Nem sos.hirdetem is itt az apróba egy ideje,egy pár aprósággal karöltve.......vodafone ötkilenchárom4002 ezen elérsz......
Köszi adam_r1! Egyébként kb. 400 km tettem bele így és folyamatos volt a probléma. Szét kell szedni mindenképpen és csak abban bízhatok,
hogy csak a tömítés lesz a gond. Ha nem akkor tévedtem és jöhet a hengerfej csere. Arra is gondoltam, hogy mielőtt megvettem ezt a motort sokat állhatott. 51000km van benne és gyári állapotú. Viszont el volt hanyagolva...1,5 bar volt a kerekekben, így állt a garázsban ( a próbakörön majdnem taknyoltam vele),a hűtővíz olyan volt mintha egy mocsárból töltötték volna fel (olajos zöld), A gumi 10 éves volt rajta, hátsó betét vason volt, fékfolyadék fekete. Amúgy szépen jár, gyári és sérülésmentes az állapota, ami igen ritka.
Érdekes.
Nálam volt olyan, hogy kicseréltem a vizet benne, és mentem vele egy 20 km-es kört.
A kiegyenlítőből eltűnt a fele, de gondolom, ahogy a levegőt kidolgozta, úgy valamennyit még eldolgozott.
Amíg nem mentem vele egy kört és alapjáraton járattam, addig nekem is nyomott pár buborékot, de azóta megvan a szint.
Én is féltem tőle, hogy hengerfejes, de talán nem.
Majd tavasszal kiderül.
Mindenesetre sok sikert hozzá!
Injektorost venném, ha nem 2004-es.
Robynson 87, adam r1 következő volt a probléma. Villogott a hőmérséklet kijelző, majd kiderült, hogy eltűnt a víz egy része. Utána feltöltöttem a hűtőt, majd bugyborékolt a kiegyenlítő tartályba a víz, meg menet közben kinyomta a vizet is. A hűtőből újra hiányzott a víz egy része.Lecseréltük a vizet, mert régi volt (Így vettem), de a probléma maradt ugyanez. Ventilátor kapcsol 105-nél rendesen. Ereje van a motornak, megy mind a négy henger. Hosszabb állás után most nem akart beindulni. Lehet, hogy a gyertya is kapott, nem tudom.
Sziasztok! Köszi a válaszokat.
gabikar1 ha nem sürgős az eladása a hengerfejednek, akkor megköszönném, ha félretennéd. Az a helyzet, hogy a szétborítás után derül ki, hogy tömítés, vagy hengerfej csere is lesz. Jó lenne, ha lenne tartalékban egy hengerfej, ha megakadnának az összerakásban. Hogyan tudom veled felvenni a kapcsolatot?(a fórumon kívül természetesen :) )
A km futást meg élből ne hidd el. 2001-es motor 35e-vel? MInt a fehér holló... 17 évre számolva, évi 2-e csak a garázsból kiállással összejön...
Szia! Nekem RN09 van. Ha van pénzed injektorosra, szerintem inkább azt vedd meg.
Persze mindegyiknek van előnye hátránya...
Jól nézd meg, bármit is veszel.
A második fokozatot hajlamos kidobálni, ami típushiba, de ezt az előző hozzászólásoknál is említette valaki.
Azt mindenképp próbáld ki.
Sok sikert hozzá!
Sziasztok régi álmom egy r1. Karbis vagy injektoros rn09 a jobb választás?
Ez a másik https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yzf_r1/yamaha_yzf_r1-11917460
Sziasztok régi álmom egy r1 -es, kettőt néztem ki és segitségeteket szeretném kérni tőletek, mit gondoltok ezekről .https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yzf_r1/yamaha_yzf_r1_auto-motor_csere_lehetseges-12521959