Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia gondolom megosztom veled hátha segít. nekem 4dl es tzr-em van, és gondolom a többi hasonló korú motoron is van mint ezen egy kis gombos érzékelő a sztendernél, ami azt szolgálja hogy ha támaszon van a motor ne tudd sebességbe rakni és ne perecelj. na nekem ez az érzékelő meghibásodott és a motor csak akkor kap gyújtást ha fel van hajtva az oldaltámasz ha lentvan nem is indul. gondolom a te problémád is ezzel lehet összefüggésben. Remélem tudtam segíteni.
Helló!
Tdrhez keresek papiros vázat! Akinek van az szóljon :)
Elnézést rossz forumba irtam.
Üdv!Van egy 97- ben gyártott Yamaha DT125RN-es motorom.A problémám az hogy ha a motort sebességbe rakom le áll.Rúgásra indul,a lámpák aksi nélkül is jók.A kuplung szintén jó.Csak elektronikai baja lehet.Egyáltalán mivel lehet összefüggésben?Ha valakinek van ilyen jellegű tapasztalata nagyon megköszönném.
nem értek hozzá, de ha véletlen a kölünolajzás lesz a ludas akkor nekem van ;)
Sziasztok! Keresnék duplakörlámpás tdr hez komplett kipufogó rendszert. E mailom zdarlightk9@gmail.com, tel 06315661722, előre is köszi ha jelzel :)
Sziasztok, csővázas TDR-em szó szerint zabálja a 2T olajat(50 km-en 1-1,5 dl-t eszik 2,5 l benzinhez), én ezt igencsak túlzásnak érzem. Nektek mennyit fogyaszt a motorotok?
Aki tud az kérem segítsen!
ki tudom forgatni plafonig,,,,amúgy 6fél-nél kapcsol a power .....ahogy kell
a folytás mint olyan hol található pontosan?....már ha van benne
elképzelhető hogy érzékenyé válik a kuplung a kánikulában való intenzív használat miatt, vagy ez csak nálam jelentkezik?(nem túl jelentősen, csak kicsit nehezebb lesz a váltás, meg az üres is nehezebben van meg)
köszi
És az alapjárat 1400-1500 körül van.
A könyve és a tényleges kinézete alapján is Mikuni TM28SS.
Neked 5,5 ... na egy olyan fogyasztást jobban el bírnék viselni.
milyen karburátorral használod és mekkora fordulaton megy az alapjárat? én kicsit sokkallom, az enyém nagyon maximum 5-5,5 öt eszik. dellorto phbh28 as karbival
csak annyit tapasztaltam hogy az idők során a müszerfal alatt lerongyolódnak a kábelek abba a müanyag csatlakozóba , azt cseréltem ki,más hibája nem volt,én 50000km el vettem és generáloztattam mert a főtengelyem kiforgott a csapágyból és a dugattyú se volt jó de ez az előző tulaj nemtörődömsége miatt volt.
Azt nézd meg , hogy van e benne folytás vagy nincs.powerszelep jól működik? kb 9000 res fordulatig simán kikéne tudnod pörgetni ha csak 6-7 ezerig forog nemjó vagy nincs jól beállítva a powerszelep.http://users.atw.hu/motorhunga... powerszelep állításról itt
Sziasztok!

Nem rég lettem tulajdonosa egy 2000-es évjáratú 125-ös TDR-nek. (első motorom) Lenne egy pár kérdésem hozzátok, mivel nekem ez az első motorom és nem vagyok nagy szaki.

1. A benzincsap normál üzemmódban teljesen 0-ra fogyassza a benyát. Lehet, hogy a tankban valami buzerálva volt, vagy csak a csapnál van rosszul bekötve (fel van cserélve) a normál és a tartalék cső?

2. Kicsit sokallom a fogyasztását 8-9l/100 km. Igaz az M2-esen járok be vele Pestre, ahol ugye 90-110 -et lehet menni (és kell is ha nem szeretném, hogy a kamionok előzgessenek), ami azért 30 km-en keresztül 7-9000-es fordulatszámot jelent és csak bent a városban megyek lassabban. Ez normális, vagy esetleg a karbi nincs jól beállítva és túl sok benyát kap a motor?

3. A hátsó rúgóstagot tudom otthon keményebbre állítani, vagy ez csak szervizben lehetséges (elvileg lehet valamit tekergetni rajta az alján jobbra-balra, de kézzel nem megy :) )?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.

Amúgy a magas fogyasztás ellenére élmény vele menni, csak mindennapos munkába járásra nem ez a legjobb. Mondjuk nem is arra vettem...
Hello.
A job oldali fedelet, papagáj fogóval, ( kis csőfogóval) megfogod és jobbra - balra mozgatva lassan húzod felfelé,,,, gumi gyűrű van ott ami igencsak megszorul a melegtől,ezrét jön nehezen,, Épp ma szedtem szét én is!
és az mögött, ott van a tnegely másik vége amiben ha megkaparod akkor ott van 1 imbusz, lefogod a szeleped fellazítod az imbuszt, (elég hosszú csavar) kiveszed, és fogóval megfogod a tengely végét, és kihúzod,,, a másik felét a másik oldalra...!
köszi szépen akkor ezek alapján rendben van a motor....valami típushiba esetleg amiről tudnom kéne ?
hát mekkora fordulatig bírod kipörgetni a motort, mennyi km van benne, blokk volt már bontva, megvétel után én leellenőrizném a fékbetéteket , váltóolajat,fékolajat,bovdenek ha kell akk kicserélném,csak jó minőségű full szint 2T olajjal használd, ne huzasd neki amíg nem üzemmeleg a motor.
Üdv. !
Perzselővel neki állsz melegíteni közbe kompresszorral fújod be a levegőt a rezó elején . Addig melegítsd amíg be nem gyullad a benne lévő lerakódott olaj (ha már melegítés nélkül is ég majd a belseje ). Majd a végén óvatosan gumi kalapáccsal kopogtasd végig az egészet és újra fújd át kompresszorral . Egy másik lehetőség : Szappanos víz (ezt még nem próbáltam csak hallottam felőle ) de szerintem a ki égetés a legjobb
Sziasztok.A rezonátort, hogy érdemes kitisztítani? Tippeket várnék ami hatásos is. Előre is köszönöm!
Sziasztok Tdr-esek
nemrég jutott a birtokomba egy 125 -ös...valami jótanács, hogy mik a hibái? ,mire figyeljek?, mit cseréljek le?.....nem rossz csak 110 nél nem akar nagyon többet menni....
Sziasztok. 93 mas nem deltaboxos TDR125 motoromra szeretnék valamilyen módon üzemanyagszint jelzőt/mérőt szerezni csinálni .
Ha valaki az övéhez meg tudta oldani légyszives segítsen mert mindig csak sacra tudom mennyi benya van a csacsiban. Előrre is köszi
Hali!
Holnap kiszedem és megnézem, írok mindenképp :)
Hali, ilyen van benne?
ez épp tzr-é, de blokk, elektronika egyezik, lehet ez is ;)
Ha ilyen akkor egy tábla milkáért viheted :)
Sziasztok!
Egy deltabox vázas TDR-nek vagyok boldog gazdája, csak a sors minden áron azt akarja, hogy idén se üljek motorra... Azzal a problémámmal fordulok hozzátok, hogy még anno elszállt a gyújtásom. Aki próbálta megcsinálni leszedte róla a kábelköteget, természetesen lefényképezte előtte, hogy a gyújtó tekercs 2 oldalára melyik vezetékeket kell majd visszaforrasztani. Eddig nem is volt baj, csak miért is legyen könnyű dolga az embernek elvesztek a képek és nem tudták befejezni. A gyújtótekercs meg lett tekercselve, amit kilehetett mérni az vissza lett forrasztva. DE és itt jön a lényeg maradt 3 szál vezetékem amit a gyújtó tekercsre kéne felforrasztani. A gyújtó tekercs jobb oldalán van 1forrasztási hely, a bal oldalán 2forrasztási hely (egy a felső részén másik az alsón). Van ugye 3szál vezetékem egy fekete,egy teli zöld,és egy zöld fehér csík. Tudnátok nekem segíteni esetleg akinek pont darabokban van a motor mint nekem és megtudná nézni melyik vezeték melyik oldalon van, vagy ismeri a típust és nagy szaki a témában:) Nagyon hálás lennék, mindenhol kerestem már hozzá bontott gyújtást de sehol nem találok... ebay-en meg nem szeretnék újat venni 53ezer forintért a német barátainktól:) Rengeteg munka óra és pénz benne van a felújításban de minden perce öröm volt... szeretném már végre élvezni is a munka gyümölcsét nem pedig 3szál vezetékkel idegbajt kapni Jah és az újabb fajta "sok tekercses" gyújtásról van szó!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Üdv.!
Bence