Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az amit 60ezerért rakott fel még pár hónapja
Felhívtam, mert akkor volt rommátörve a mocim eleje, és mikor mondom neki hogy hol melyik hirdetés, és melyik moci, akkor kijavít, hogy az 70ezer
Aztért vettem volna meg mert legalább lehetne rendszámom, de nem érte meg. Ugyanis nincs benne a blokk, és így szinte lehetelen az egész. Én emiatt mondtam, hogy hagyjuk, mert blokk nélkül kcisit sokba van az adminisztráció, ugyanis nincs eredetvizsga, tehát ideiglenesen ki kell vonni a fogalomból meg anyám...a.
Hogy lerendszámozztassam került volna legalább 70be.
Azóta lehet hogy megkereste bele a szar blokkot, hogy át lehessen iratni legalább rendesen...meg én is úgy számoltam, hogy max 40ért éri meg nekem, úgy hogy átrakom bele a blokkomat, és a régi mocim még leadom a bontóban...

Már nem aktuál, mert megcsináltam a vasat...bár jó volna rá rendszám, de az így is sok pénz...
ez elég olcso mégha nincs motorja akkor is,valami it nem stimmel,főleg rendszámos is
Basszus nem találom! Fel tudnátok rakni a linket? Köszi
ott bizony nem értek hozzá de ahogy látom idomok,plexi,felnik telók jók,csak azok többet érnek 45nél
Hi! Ezt te hol olvastad?
YAMAHA TZR 125
Évjárat: 1994 Megye: Pest
Ára: 45 000 Ft Feladás dátuma: 2006.07.31.
Telefon: 06203754291
Elől-hátúl tárcsafékes motorkerékpár, rendszámmal, forgalmival eladó.Sérülésmnentes, motorja rossz.


és képről jól néz ki!
nah rakjál má fel képeket mien lett majd este
Ja, arrow, de szerintem nem sokat jelent! Én már így vettem a motort! A hangján kívül szerintem semmit sem változott.....
alvin-plast kft. budaörs
olyan 4 rongy körül a van a karbonszövetnek négyzetmétere(persze több réteg kell...)
Minőségtől függ persze...
Az a jó ebben a karbonozásban, hogy 1000%hogy pile könnyű leszs amit csinálsz, mert a túlméretezés anyagi okok miatt kizárt.
Legfelső rétgenek, hogy esztétikus legyen teszek valami 3K-s sima zsákszövésű karbont mai szép, esztétikus.
az alatta lévők meg unidirekcionális szövésűek, és hosszanti irányba teszem a vastagabb szálaival, mert ott van nagyobb igénybevétel. A sárvédőlap két végét egy kicsit lehjtom, ohgy adjon neki egy merevítést. Gyakorlatilag olyan vékonyra csinálom, hogy át ne üsse egy kavics...egyrész így olcsóbb, másrészt ezért karbon a karbon.
De az első darabot üvegszálból csinálom, hátha még kiderül, hogy szar valami a sablonnal.
Jelenleg szárad az epokitt. Este eltömök vele pár vásznat, és még lekenem 1szer ha kell.(nem akarok 24órákat várni, mert nem leszek kész...)
Tzrr mennyi volt az a arrow dob ha jollátom,te vetted rá vagy már igy vetted?Számitott valamit vagy csak nahgja lette?
HEHE
Vitorlás hajócskák.én nekem nemvolt idegzetem a fához köünnyebet választottam.Karbont azt most mennyiér lehet venni?holveszed modellboltba?
OFF
Ejnye, csak nem te is hajómodelleztél???
Én sosem csináltam üvegszálból hajót... Náluk még a fabordák, gerinc, oldallécek volt a divat.
3 hajót csináltam, illetve legyen inkább 2,3 mert kettő még nincs befejezve...
ON

Amúgy azért csináltam fából, mert így gyorsabb volt összepakolni, meg valahogy masszívabb
Flexbe befogtam egy durva korongot, és 10 perc alatt leszedtem a durváját, utána meg szallagcsiszolóval vakargattam még. Inkább az alak pontossága volt az, amin tököltem, hogy ne legyen ferde Egy papírsablonnal nézegettem félpercenként, hogy hol szedjek még le, ezt hungarocellnél se úszom meg...
bár itt nemnagyon láccik de valahogy igy
mármint szayerg csak má éjje 2 ő van
Szajerg,én régen csináltam üvegszálból hajómodelleket,mértnem hungarocelből formázod meg a sárvédőt sokkal jobb vele bánni.kivágod kis vékony rétegeltlemezből a körvonalakat azaz a bordákat aztán közéjükrakod a hungarocelt éred
Akkor jó, mert már felraktam a motor.hu-ra! Ha valaki elviszi akkor alattam lesz a R6!
TZRrr hogy állsz a zsetonnal az R6hoz? nekem gyűlik a TZRre!
Ja, amúgy nincs valakinek ugyanilyen sárvédője mint nekem, és estleg megválna tőle fél napra míg levszem purhabbal a formát? Szar dolog ez a csiszolgatás, bár már majdnem kész.
Én EVO-val mentem az olyan 175-körül ment!
nekem volt egy Mitom ,160-nál már üveghangja volt,de "lejtőn hátszéllel" 170-et ment.( kb 3 hónapig,mert azután megszorult a főtengely)soha többet nem vettem cagivát
Cagiva Mito-k mennek 180-190 körül...nagyságrendekkel durvább gép, mint a többi 125ös.

Nekem viszont ég a kezem alatt a munka.
Holnap megyek anyagért...hamár tökölök vele legyen karbonból Nem mintha az a -150gramm valamit is számítana, csak köv szezonra valószínűleg eladom, és a tuningbuzik szeretik az ilyen szarokat...
hát jah ,biztos nem egy hosszú élettartalmú,biztos 3 szor anniyt pörög mint egy alap,mármint nem ugy hogy 30 ezret pörög
Egy 1994-es Cagiva Mito (Ducati lámpás) 160as hengerrel megy 200-at???
persze hogy nemmegy 200at..max lejtön hátszéllel ..lehet hogy az ora annyit mutat de az csal ...max 180 de már az is kétséges de végülis mond azt amit akar,nem hosszu életü alapban sem