Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért ám sok függ a motor állapottátol is,sokan állitgatják a szivattyut is rendesen+ki tudja a valos futásteljesitményt na de tökmind1....
Az viszont lehetséges hogy az R2-vel nem látszódik a füst 9-10000 fordulat környékén sem?
Mert ami most van benne az rendesen ködösít
De az nsr oldalára oda van írva hogy a gyár által ajánlott olaj a castrol tts
de jó neked baráti körben mindenki(1 kivétellel)japán függö.....
ilyen is van a körömben, egyedül YZ nincs a közvetlen közelemben...
KTM.... nekem nem jön be kicsit fázom töle mert nem japcsi szerkezett de kérdezösködj körbe hogy mi a nyügje,alkatrész hogyé van...stb.
Szerintem a TTS az 1 nagyrakás szar! Láttam már NSR-t törött dügóval, és TTS-t hastűznált a gyerek. Engem is rá akart beszélni, aztán tessék! Chevy! Találtam KTM-et 400ba, szerintem SX lesz, csak előtte elpasszolom az enyémet....
nekem semmi gondom nemvolt a TTS olajjal(veled sem ugyhogy nyagathatsz ,ha tudok segitek/tapasztalatott/véleményt mondok...)de majd jönnek az ellenérvek biztos,ugyhogy neked kell döntened
Ok kösz a tippet! ja még valami. olajjal kapocsolatban aztán békén hagylak kifogyóban volt az olaj a TZR-ből ezért vettem egy lityó TTS-t de még nem öntöttem bele. Most melyik éri meg jobban, ha 3 kilóért veszek egy R2-t és azt öntöm inkább bele vagy, elhasználom a TTS-t is aztán a köv fordulóban öntök bele R2-t?
igazábol én mindig igy csinálom.....
a motort vagy az olajat cseréled évente? Én úgy tudtam hogy a váltóolajat egy jó darabig nem kell cserélni, nem használódik el. Az nsr-ben 4 éve nem cseréltem, és az előző tulaj sem tudom mikor öntött bele újat. vagy csak alaposságból öntöd bele évente?
több éve ezt használom(+pár barátom is)a wr ami nálam pihen ugyanezt kapta(elötte szarakodott és lecseréltem tök jó az is )semmi gondom vele évente cserélem
ennél nem ragad a váltó? próbáltad már?
ezt tegyél bele..(yamahánál 2300ft/l)www.motorinfo.hu/piac_new.php?...
nekem is csinálja a TZR
igazából fogalmam sincs. az előző tulaj töltötte bele, és beazonosításával még nem foglalkoztam. Bazze hogy mekkora tróger. 6 évig volt az előző tulajnál, aki a szaloneladó szerint csak arra használta hogy bemmeni a faluból a városba (10-15 kili) de túl erős volt neki (ja power bovdenek be sem voltak-vannak kötve) és becserélte egy robogóra . Na én a robogós szalonból vettem, és az eladó megnyugtatott hogy most lett pár hónapja teljesen felújítva a blokk a pécsi yamahánál, gyűrű dugó, ez az, minden. persze beszéltem azzal a céggel ők ilyen motort ilyen rendszámmal sosem szereltek. Ahogy a képeken is látszik folyik az olaj mindenhol, úgy vettem hogy a gumikban 1,2 bar nyomás volt kockásra lekopva a közepe, az oldalminták meg 100%-osak. nem rossz...
olaj milyen van benne van kifejezetten 2T válto olaj...(motul,repsol )
ja és igen olyankor a lamellák ragadnak össze
nekem is csinál ilyet mind2 apriliám, haverok cagivája is csinálja hidegen ha sokat állt
Ez most tök általános dolog akkor? minden nemszárazkuplungos motor csinál ilyet?
sztender fent van ..ha berakod sebbességbe mintha nememelne ki a kuplung ugrik 1et... ha igen az a kuplung miatt van...olajcserével elvileg megoldodik..
Nem emel ki a kuplungod. A motor (hűtőviz) hiába meleg, attól még a váltóolaj hidegebb, szerintem ezért van. A hideg olaj ugye sűrűbb, és összetapadnak a kupl.lamellák. Szerintem
(persze ez csak akkor igaz ha nem száraz kuplungos a géped)
ha már itt tartunk. amikor áll pár napot/hetet a tzr és akkor elindítom. Miért van az ha végeztem a belemegítéses procedúrával és egyesbe teszem azonnal leáll? ha nagy gázt húzok neki 4-5000-es fordulatnál teszem 1-be akkor is leáll. Összeragadtak a fogaskerekek vagy mi van? mit lehet ez ellen csináln? rossz a váltóolajom?
De, biztos egyszerübb lett volna... De +súly:öninditó, szabadonfutó, külön áttétel az öninditónak, na meg egy nagyobb akksi...