Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy motor, hogy kívülről nem ronda -- tegyük fel van elég pénzed a (borulásokat helyreállítani -idomtörés, műanyagos hegesztetés, majd fényezés-mert ugye egy új idom baromi drága (TZR-nél) így míg lehet azt javíttatják tulajaik), belülről még a motor lehet széthajtva... és sok olyan gép van amivel úgy jártak új tulajaik, hogy gondolták kívülről jó állapotban van, akkor belülről is. Ez így tévedés!

Egy TZRrel pedig igen könnyű borulni, elég egy idióta autós váratlan manővere, bejáratott útszakaszon váratlanul kiszóródott száraz homok ahol még hirtelen fékzni is kell, nedves macskaköves út.., vagy időjárási szélsőséges körülmények nyári szárazságban rövid záporok, és ilyen helyzetben ha beblokkol a hátsókerék...

Hallottam nem egy panaszt újdonsült motorjukról, hogy jobban jártak volna, ha az enyémet vették volna meg saját bevallásuk szerint.
A külső hiba eltüntetésére kevesebbet kell költeni mint esetleg egy komplett motor javításra, előbb csak főtengely, csapágyak, majd henger szett, és mint később kiderül, tárcsák is szanaszét voltak kopva főként a durva váltások miatt, majd a lengéscsillapító új gyártatása. (ezt hallottam, szóval nem az enyém.
Az enyémen ami szükséges volt az jobb minőség lett benne cserélve mint ami gyárilag van, vagy megerősített lett keményebb anyagból. Már csak abból kiindulva hogy nem az lenne igazán drága ha valóban minőségi anyagból lenne összerakva a TZr és azért lenne drága, hanem mert szutyok anyagból rakják össze, hogy minél előbb lehessen rá költeni. YAMAHA üzletpolitika, és miéért a TZRnél? mert íz olyan motor amiért sok pénzt el tudnak kérni alkatrészekből, ha valaki hozzájuk megy. nagy lehúzás megy a YAMAHA-nál.)

Ha megnézed a YAMAHA szervíek árát az kb 6-10 000 Ft órabérekkel dolgoznak, de nem is ez a baj hanem hogy szarnak arra hogy tisztességesen megcsinálják amire te fizetsz. vagyis ott kell lenned mikor csinálják pl az olajcserét is, mert képesek egy üres flakonnal megajándékozni, hogy "megcsinálták" holott nem történt semmi.

Egyik oka lehet még váratlan meghibásodásoknak pl., hogy egyszerűen nem megfelelő olajat használnak benne, az is hamar hozzátesz a motor normál ideje előtti tönkremeneteléhez.
De ellenkezője is előfordulhat. Az előretervezett kopási időtartam megnyújtása, ha High-Tech anyagot is használnak a legjobb olajok mellett együttesen használva.
A legjobb olaj a motornak az ami a legjobban segíti az optimális működést.
A motor kezelési útmutatójában szereplő olajok nem ezek.
Egyébként, ha megnézed a robogómat látod hogy nincs lelakva, odafigyeltem rá nagyon.
Rendben van, köszi!
Van itt helyben 1 szerelő, hozzá vittem legutóbb az aeroxot, nem dolgozik olcsón, de viszont nem horror árban nagyon jól megcsinálta! Megér egy misét az a kék tzr
Ha oda van a gépre figyelve nincs sok gond. Ésszel kell használni.

Márka szakszervizek felejtősek, ha hosszútávon akarod használni is, és olcsóbban is kijönni.
Hát eléggé elkeserítő amit mondtál, esetleg valami pozitívum a motorral kapcsolatban?
http://tzr50.uw.hu/

És a km óra JELADÓ mindegyiken rossz! ha esetleg még nem ne aggódj hamarosan tönkre fog menni, ez a YAMAHA gyártási üzletpolitikája miatt van, hogy vegyél újat, ugyanis váratlan hogy mikor megy tönkre egy elektronikai tervezési hiba miatt amit a YAMAHA zseniális műszaki mérnökei elkövettek.

sebaj jön a megoldás..
Saját készítésű elektronikai terv módosítással, elérhető lesz az új. jeladó ára amennyiben a költségek megkívánják, azonos lehet akár az eredetivel, viszont erre élettartam garanciavállalással lesz, vagyis ha elromlik, akkor gariba csere".
A fejlesztés aktualizálásáról, teszteléséről. Itt, illetve a fenti oldalon lehet olvasni.

A motor idomjai mint a ropi. szóval tőrnek, és iszonyat drágák. akár csak a YAMAHA gyári alkartészek is. bár egyik másúk megfizethető de alapjában kb 3-4x többe kerül mint azt az ember elsőre gondolná.
csak egy infó. az egyik legnagyobb idom, ~120-130 000 Ft
ennek kb. fele árától olcsóbban van nekem 1 új idom (matt fekete - fényes fekete eredeti színben), szállításkor nem látszó helyen sérült, ezért nem kell foglalkozni vele, ugyanakkor még nem volt motoron, szóval nagyon szép állapotban van.
láthatod az eladó holmijaim között.

Ha van ismerősöd akinek szintén kell egy Tzr50, 2 gyári kulcs, kinyomtatott szervizkönyv, gyári szervizfüzet, gyári szervizkártya, gyári magyar kezelési útmutató. szóval minden ami a géphez jár és még nem járna.
Továbbá 10 000 Ft ért csomagtartó, ami egyedileg lett gyártatva a motorhoz. mert nincs ilyen hozzá kapható rá, viszont nagyon megéri, hogy nem a hátadon kell vinni a cuccost sokat jelen kényelembe, és egy motoros dobozt is rá tudsz tenni, illetve pókot is lehet használni hozzá.
A motornak esztétikai hibái vannak (idomok), motorikusan kiváló állapotban. Még 200 km van bejáratás a felfúrás után. (a legközelebbi értékre felfúrt. 40,3-ról 40,5-re.
260 000 Ft-ért eladó.
Részletek emailban.
Sziasztok!
Erre a motorra esett a választásom, mert az elég jó menetteljesítményekhez nagyon szép külső párosul(ahogy a videókat néztem). Már a 2. aeroxomat nyűvöm, de már nem ad akkora élményt, ezért akarok váltós motort és maradok a márkánál. Egy 2009-es évjárat került kiszemelésre, kék színben. Mire kell nagyon odafigyelni vásárlás előtt, típushibák stb.?
Széles utat mindenkinek, Üdv: Pisti!
YAMAHA kereskedésben horror költséggel, vagy matricással Autóreklámossal elkészítteted megegyezett ár szerint.
sziasztok! nekem tudnátok olyanban segiteni hogy gyári yamaha tzr 50 matricaszetett hol lehet venni? :) megköszönném :)
Hát nem egy EU-s térségi géped van... Hogy jutottál hozzá? Kamionon hozták tucatszámra több motorral?

Valami keleti gyártmány legalábbis a jelzések erre utalnak. ha tudsz a nyelvükön vagy ismersz olyat aki az írásaikat lefordítja... talán egy kínai piacon, bár lehet ők sem értik :)

adatok amit adtál ezzel egyeznek de gondolom, ezt te is megtaláltad

annyit találtam róla még hogy valószínű ami neked van 92-es model
a TZR50R pedig ami hasonló adattal rendelkezik az 94-es

alkatrészeket szerintem nem igen kapsz hozzá, vagy ha mégis akkor a YAMAHA az biztosan tud, illetve kopó alkatréseket mint fékbetét, de ezzel utána kell járni, hogy egyáltalán kik tudnak ehhez cuccot.
Ha netán nem tudsz hozzá semmit szerezni, akkor add el, hosszútávon nem tudod használni.

Más gépekről találni rajzokat alkatrész rendeléshez (lista lent). Ehhez viszont nem.

Viszont, hogy könnyebbe találj alkatrészt, többnyire alkatrészeknek van egy azonosító száma az alapján ha találsz valamit, akkor azt be tudod szereztetni jó esetben, de minden tuti infót ilyen ügyben a Yamaha Motor Hungária Budaörsi út 227. 1112 Budapest Magyarország
GEO : 47.462316 , 18.991554
Yamaha Motor Hungária Kft.
Budapest, XI. kerület 1112 Budaörsi út 227.
(1) 248-1460, (1) 248-1461
www.yamaha-motor.hu (email nincs, ők a nagyker, szóval tuti van róla nekik infó amit lehet nem ingyen adnak., adat típusának függvénye..... tud neked, segíteni.
általános infókkal kapcs. telefonon is tudnak tájékoztatni.) Bár a digitális sebességmérős motorról letagadjál hosz az típus hiba lenne. Akkor mégis miéért is megy tönkre mindenkinél? Van akinek többször is ha megveszi a gyárit..


egy kis off:
Motor szerelői gyakorlattal rendelkező szerelőt keresünk Yamaha márkaszervizünkbe. (HARMATI YAMAHA)
ez mi? akkor bárki aki saját motorját már szerelte az már motorszerelőnek számít?
ON
Itt 86-tól vannak képek

TZR50, Модель — 4YV1; Год — 1996; Цвет — Fine silver 00LK), ещё цвета; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 4YV2; Год — 1999; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 4YV2; Год — 2000; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 4YV4; Год — 2001; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 4YV6; Год — 2002; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 5DU1; Год — 1998; Цвет — Spanish white 2 (0517); Регион — Denmark;
TZR50, Модель — 5DU1; Год — 1997; Цвет — Spanish white 2 (0517); Регион — France;
TZR50, Модель — 5DU3; Год — 1999; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — France;
TZR50, Модель — 5DU3; Год — 2000; Регион — France;
TZR50, Модель — 5DU5; Год — 2001; Регион — France;
TZR50, Модель — 5DU7; Год — 2002; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — France;
TZR50, Модель — 5WX1; Год — 2003; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — France, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WX1; Год — 2003; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Italy;
TZR50, Модель — 5WX3; Год — 2003; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WX5; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WX5; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — France, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WX5; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 5WX5; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — England, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WX5; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — Italy, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WX7; Год — 2004; Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WXA; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXA; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — France, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXA; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Spain;
TZR50, Модель — 5WXA; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Holland, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXA; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — England;

TZR50, Модель — 5WXC; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WXE; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Mодель — 5WXE; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — France, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXE; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — Spain;
TZR50, Модель — 5WXE; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — Holland, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXE; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — England;
TZR50, Модель — 5WXF; Год — 2005; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564); Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WXG; Год — 2006; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXG; Год — 2006; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXG; Год — 2006; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Holland, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXG; Год — 2006; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — England;
TZR50, Модель — 5WXJ; Год — 2006; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WXL; Год — 2007; Цвет — Bluish white solid 1 (0892), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXL; Год — 2007; Цвет — Bluish white solid 1 (0892), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXP; Год — 2007; Цвет — Purplish white solid 1 (0206), ещё цвета; Регион — Switzerland;
TZR50, Модель — 5WXR; Год — 2008; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Austria, ещё регионы;
TZR50, Модель — 5WXR; Год — 2008; Цвет — Deep purplish blue metallic c (0564), ещё цвета; Регион — Holland, ещё регионы;
...stb.
Miért ne lehetne? Mi akadályoz meg benne?
Hali... a TZR az gyárilag vashenger....lehet a vashengert is furatni? kössz ;D
pl TZR-en a gyári az tuti vas, de hőtágulása nem a legjobb az illesztést tekintve (részletek a linkben), de tartósabb mint az alu (a link csak az alu ötvözetek leírása miatt, mert szakértelmükben én nem bíznék meg)

kérdez profi CNC-s servo meghajtású hengerjavítósokat, a további felmerülő ilyen kérdéseidre, biztos szakértelmi választ kapsz.

A hírdetésben megadott szöveget nem kell komolyan venni, hogy "Először is az illesztést igen komoly szakemberek végzik év tizedekre vissza menő tapasztalatokkal. " állítják be a pontosságot az alkatrészhez...
Ma már ezt CNC gépekkel és software-rel nagyon precízen be lehet lőni érintő szondával, amihez meg nem kell igazán gyakorlat és precizitás, mindent a gép csinál. Csak egy gombot lenyom a programban - amit bárki le tud nyomni - és a gép beállítja magát az alkatrészhez. (persze azért az alkatrész legyen nagyjából középen a szerszám alatt.)
itt egy video arra hogy lehet egy anyag megmunkálási méretét meghatározni CNC géppel, megmérni.
Szóval a hírdetés parasztvakítás, én biztos nem mennék oda megcsináltatni a hengeremet. Ki tudja hol akarnak még átvágni.
Egy szoftware munkáját akarják beadni neked, hogy ember méri be, ezzel is több pénzt tudjanak elkérni, az emberi munka mindig is többe kerül mint a gépi. ezért így nagy vicc amit leírtak. és szomorú hogy embereket így át akarnak verni. (ugyanakkor a CNC-s megmunkálás eleve nem olcsó)

Amennyiben ők ezt valóban kézzel mérik be... akkor még inkább menekülnék onnan, ha 0,005- pontosságot akarnak szemre bemérni.

A pontosság pedig nem csak attól függ, hogy a gép Software-ileg képes akkora mozgatási értéket kiadni a vezérlőnek, mert az enkodere (servos motoroknál) beállítható ekkora felbontásra is képes, hanem az, hogy a mechanika is le tudja e követni ezt. (léptető motoros CNC-knél áttételezve tudják kihozni azt a pontosságot, de jaj ha az impulzus kimarad a tengelyt mozgató motor forgáskor...)
Léptetőmotoros CNC gépekkel nem érdemes a pontosságról beszélni olyan értelemben hogy, nincs automatikus hibakorrigálási lehetőség a vezérlőből, mivel úgy működik, hogy impulzusokat kap a motor ami egy meghatározott mértékű elmozdulást jelent, ez pedig általában 1,8° léptetőmotoroknál. Ezt szokták kisebb értékre úgy befolyásolni, hogy bordás szíjas áttételeket alkalmaznak. Ha a léptetés valahol hibázik, egy vagy több impulzusnál kimarad a forgatás, akkor azt már cseszheted, elbaszták a munkadarabot., mivel a vezérlő nem tudja hogy hol jár a motor, mert nem kap visszajelzést a vezérlő felé a pontos végrehajtott elmozdulásról.

A szervo motoros CNC hajtással ez pontosan vezérelhető, mivel a Motorok végén enkóder van felszerelve és az elmozdulást közvetlenül a tengelyről tudják lekövetni a valós elmozdulás értékérő kommunikál a vezérlővel, és ha hibát észlel, akkor azt azonnal módosítja, így ha impulzus hiba is keletkezik nem vesszük azt észre. Mivel a vezérlő pontosan tudja hol van pozícióban ezért, és nem csak csinálja mint a barom sorba végrehajtva a programsort - ami léptetőnél erre nem figyelmeztet küldi a jelet és, hogy hibázott el jó van nem, nem foglalkozik vele. A hibára, azt vélhetőleg hanggal már a gépkezelő esetleg észreveszi, hogy hibázott, olyankor a motorok szoktak egyfajta morgó hangot adni, de ezért nem lehet otthagyni a gépet magára, ugyanakkor ha nem veszi észre a gépkezelő, akkor már van egy selejt darabja).-

Vagyis ez az egyik előnye a servo hajtásnak a léptetővel szemben a pontos pozíció lekövetés..

Én is egy ilyen servo meghajtású gép megépítésében vagyok (nem olcsó mulatság). Az enkóder és a golyóorsók által meghatározható legpontosabb elmozdulása áttétel nélkül esetemben tengelyenként (5 mm-es menetemelkedés / 2048 enkoder felbontás) vagyis a gyakorlatban szoftwaresen 0,0024 mm elmozdulási pontosságra lesz képes (áttételezés nélkül). Ezzel a legnagyobb felbontási beállítással. (de ezekre lehet beállítani:
2048,1000,800,384
1024, 500,400,192
512, 250,200, 96
256, 125,100, 48)
áttételezve még pontosabb elmozdulásra is van mód, vagy kisebb menetemelkedésű tengely cseréjével 5 mm ről 2,5-re, de azt a kis elmozdulásokat, így már hol alkalmazzák? ? ?
Ha a gép tengelyei tökéletesen be vannak állítva egymáshoz, akkor képes erre a finom elmozdulásokra a gyakorlatban is, és nem csak programilag. Még ékszerek megmunkálására, (gyűrűk4. tengelyes gép esetében) is bőven elég a leendő gépem pontossága.
Ha pontatlan a gép össze szereléskori beállítása, akkor meg bármilyen lehet a technikai érték és encoder felbontása, a gép akkor pontatlan lesz. és így akkor elcseszi a darabot. Ezért ez a legfontosabb része az összeállításkor.

A CNC gépek programjai nem veszik figyelembe a szerszám kopást. Azzal a gép kezelőjének kell gondoskodni a forgácsoláskor ezt számításba venni, hogy jó végeredményt kapjon az alkatrész megmunkálásakor.
Aki azt mondja hogy 0,005 mm elmozdulási megmunkálásra képes, az nem olyan rossz. De ezt tudni kell, hogy ilyen mértékű precizitást általában nem várnak el. Csak rendkívül speciális helyeken. Viszont hengerek megmunkálására elég. Persze a hengereket nem kell ilyen pontos méretre megmunkálni, 0,1 mm-re kell dolgozni és a 0,01mm-es tűrést figyelembe venni, sokkal inkább az a fontos, hogy a felület rendkívül sima legyen (ami közel sem jelenti azt, hogy nem érdes a felület, csupán annyit, hogy csak emberi érzékszervvel, segédeszköz nélkül nem érezzük annak érdességét. Azt pedig nagyon magas szerszámfordulaton lehet csak elérni kis mértékű tengelyek mozgatásával. Mintha gravíroznának.

Ne hagyd megtéveszteni magad, ha ide kerül sor..
hali...TZRbe lehet vas meg alu hengeres is? melyikbe mivan vagy hogy van ez? :o köszönöm ;D
Sziasztok! AM6 ra kellene nekem jó állapotú henger.Van valakinek eladó?
egy dugó cserével hány km-t megy el ha nem hajtja szét az ember? ;D az h. hány km-t bir a blokkja azt meg normál használatnál ,nem széthajtva,nagyrészt egyenes úton (csak beton),jó olajjal és benzinnel értendő... álltalában mennyit birnak kb.? kössz ;D
Hát mutatok róla pár képet hátha. Nem tudom hogy hasznos e de felfedeztem, hogy jó pár helyen fel van tüntetve, hogy 4EU... pl.: külön olajzó ülés alja vázon matricán váz számba 4EU-114500 hengerbe beütve, hogy 4kj00 blokkon ahogy rácsatlakozik a karbi oda 4ab00 nem tudom mit jelenthetnek ezek a számok de nem sok mindent találtam még hozzá
Köszi.

"RacingBoy" neki válaszolj, mert őneki van feltehetően az a problémája amit leírtam, megtalálod az előzményekben.

Ha nem az a gondja, akkor bizonyára nem kell cserélnie azt.

Egy inditónál fonto hogy milyen felfogatású, mert van 1 csavaros 2 csavaros felfogatású. az AM6-hoz 2 Csavaros féle való.
A kérdésedre annyi a válasz, hogy használat függő és milyen hengerben (vas vagy alu) mennyi évet bír és ki hogy gyilkolja milyen terepen. Többek között még nagyon befolyásoló tényező a használt olaj. Motorolaj és váltóolaj. Benzin - "milyen kútról származik". (ez is olajoz).
Alföldi vagy hegyen völgyön, vagy nagyrészt sík terep, vagy gyakori kátyús... Ez utóbbi nagyon nem tesz jót a henger-dugó párosnak, és csapágyazásoknak.
Nehéz megmondani, és ingen változó. A fentiek miatt.

Miért kellett új dugó? hengerrel mi a helyzet? Nem kellett felfúrni? Mert úgy szokás dugócserekor, vagyis erősen javasolt. (és mindennél fontosabb a bejáratás, vagyis benzinbe motorolaj keverése bejáratás időben, és nem nagy fordulaton járatni...
Modell számot ha tudsz mondani, akkor még alkatrész bontási rajzot is lehetne esetleg találni. (erre gondoltam, hogy szerviz infó. abban viszont a blokk típusa nem szerepel... csak a service könyvben (ilyet jó nagy pénzért talán elad a yamaha (pdf), de kezelési 10 000 Ft egy 2004-es TZR-hez és magyar. -ezt csak tájékoztatás képen írtam.)

De konkrétan semmit nem tudtál megadni róla, így még a szervizek sem képesek infóval szolgálni.

Kép nem sokat segít, a korábbiak is nagyon hasonlítanak egymáshoz.
Mit az új designél is, apróbb változtatások amivel új modellek jönnek ki évről évre, van hogy csak a színe miatt más modell szám, de modell alapján már lehet tudni az évszámot is. (igaz azt a vázszám alapján is.

Alváz szerint a yama szerviz meg tudja adni a pontos Modell számot, ha azt nem találod meg a motoron. Ez az újak esetében (2003-...) az ülés alatt az olajtartály mellett jobb oldali vázcső felső részre van felcímkézve.
és egy dugó cserével hány km-t megy el ha nem hajtja szét az ember? kösz ;D
Hello,érdekelne h. mennyit megy el a tzr hosszútávon km-be?(évek)...persze tom h. dugó csere stb. ha kopó alkatrészek normálisan vannak cserélve,akkor hány km-t bírnak,mennyire megbizható? köszönöm a segítséget ;D
Hát igen nem am6-van benne eddig eljutottam :D amúgy itt egy kép így néz ki az enyém is és ijen blokk van benne csak az enyém leharcoltabb rakokfel majd rólla képet közelebbről
http://www.bikepics.com/pictur...
CreaX,most olvastam el... neked azok az infók nem jók :D
Nem tudom milyen motorod van. Miért nem dobsz fel képet,hátha tudnának segíteni a többiek.
A blokk: Minarelli AM6.
Itt van hozzá pár alkatrész:

http://motoroswebaruhaz.hu/spl...

Nem magyar nyelvű könyvet itt találtam hozzá:
http://www.hasznalati-utasitas...

A lap alján ott lesz "Tovább a letöltési oldalra",átlép,és vársz pár másodpercet,és kiválasztod amelyik kell neked.
(okosabb mondjuk én nem lettem tőle :D )