Yamaha Virago

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy kijon, vissza is megy. Nem komplikalt musor, csak modszeresen unalmas es hosszadalmas.
Hááááááát..... nem tudom..... logikusan nem érdemes nekiállni, mert nem csepeg, a benzint átengedi. Tartalék nincs.....
Logikusan nem,......... de ugye nem mindíg a logika a "nyerő" 😉 🙂
Legfeljebb, ha nem tudom összerakni, leviszem Hozzád Balackiex. 😂
Igen, a mocin is csak fekve látom az elzáróját..... 🙁
Látod, hol van?
Köszönöm, mindkettőtöknek...
Akkor csak a csapot nem lehet kiszedni, csak a tankkal együtt, ha jól értem.....
Ez az egyetlen, csak balfaszul felvéve. Pont a fontosabb dolgok nem látszanak.
http://youtu.be/VXsUcsqhkOE
Flex-szel óvatosan simítsd le, hogy a szabadonfutó fel tudjon feküdni. Több nem kell neki.

A tank kiszedését már leírtam, sajnos videó nincs a témában tudtommal, értékelhető legalábbis nincs.
Le kell engedni a benzint, le kell venni az ülést és a felső tankot. Le kell szedni mindent, ami útban van vagy a tankra van rögzítve, pl. indítórelé, benzinpumpa, majd akku és akkutartó. A tankot 4 vagy 5 csavar fogja.

A vázat meg kell bontani a váltókar felőli oldalon. Leveszed a váztakarót az oldalsztender mellől (23), ott van 2 csavar, ami a kiszerelhető vázcsövet fogja. A másik végét a rugóstag mellett találod, ott egy csavar van. Ha kint a vázcső, vagy leszereled a fesszabályzót, vagy rajta hagyod a csövön és elhajtod annak függvényében, mennyi drótot találsz. Leereszted a hátsó kereket, hogy össze tudd nyomni szükség esetén majd pedig hátrafele húzva, balra forgatva kibirkózod a tankot.
A háromszög magassága négyzetgyök 3 osztva kettövel= 0.86, de 0.8-as szorzunk és pár tizetet hozzá szoktunk adni...ha magméretet számoljuk...
Ezt a hegesztést egy lamellás csiszolólappal le lehet kapni, kitisztázni.
Hogy mennyi olaj marad blokkban...ezért vicces, mikor mondják, hogy ne keverd a különbözö olajokat...föleg mikor a szervizekben, kitekerik a leeresztö csavart, aztán lenegedik a 60-70 %-át, aztán gyorsan vissza. ìgy ugyan felirják a lapra a megfelelö olajmennyiséget, de beletölteni nem kell. Azt félre lehet tenni. Másrészröl, meg ezért nevetek azon, mikor sámantáncot járnak a tavaszi elsö inditasnál mert sivatag száraz kenési felületeket vizionálnak. Pedig az olaj nem párolog el mint a viz. Nekem hosszú évek óta, a padláson elkonzervált bontott cuccok is még mindig olajosak.
Szép napot!
Megvettem a cuccokat, 8 ezer/párszáz Ft. Úgy gondolom, a jövő héten elkezdem összerakni. A benzincsapot is javítani kellene, de ahogy Blackiex mondta, nem egy egyszerű feladat. 🤔 Esetleg szedte már ki valaki? Megköszönnék egy "részletes" oktatást....
A szétvert menetű, és felhegesztett lendkereket kifúrtam a szegényes szerszámozottságom, és szakmai tudásommal. 😂 😂
"Ökölszabály" Mx menethez a magméret: Mx * 0,8. Jelen esetben: M8 * 0,8 = 6,4. Nekem csak 6,5-ös volt itthon, de "jóó van az úgy!" 🙂 🙂
http://www.kriszera.hu/yamaha
Szerintem központosra sikerült. Most a hegesztést kellene síkba marni, köszörülni, stb. Az M10-es fúró "ujjmarónak" köszörülve, fúrógépbe fogva, nem volt életképes ötlet. Nagy az egész műveletnek a "kilengése", na meg ez csak nem egy ujjmaró!
Szóval most agyalás van. Esetleg flex-el lenagyolni, és csak pár tizedet a fenti módszerrel.... Hüüüüümmm..... 🤔 🤔 Esetleg egy furat süllyesztőt feláldozni, és a hegyét egy átmérő 5-6 mm-re leköszörülni??
Ha a síkolás sikerül, belevágom az M8-as menetet.....
Jogos a kérdés, ha itt az új, összerakva, meghúzva, beszerelésre kész,..... akkor minek?? Hüüüüümmmm..... Csak! 😉
🙂
Az olaj azóta is csepeg! 😂 😂 Nem is értem...... akkor egy "sima" olajcserénél, ahol nem várunk 3 hetet, egy hónapot, mennyi marad benne a fáradtból? Legalább 2Dl. 🙂 A képen látható papírt kb. 2 hete tettem alá tisztán....
Az jo lesz.
Nalam mar csak a katalizator miatt is jobb valasztas a Rider. A cink nem tesz jot neki allitolag.
Köszönöm, akkor marad ez:

https://www.olajwebshop.hu/rep...
Adatlap szerint a V-twin es a Rider 4T majdnem kopp ugyanaz, a V-twinben tobb a ZDDP adalek. A Town-nal nincs jo tapasztalatom, az nagyon felhigul, ha megmelegszik.
A Rider-t hasznalom, mert az volt akcios :) Az oreglany meg nem valogat.
Most "altatom", majd hétfőn megyek olajért, szűrőért....
A Repsol-ból a "Town", "Twin", vagy a "Rider" a jobb? Vagy tök mindegy?
Alakul ez. Lassan mehet ossze akkor.
Összeraktam az egységet, a srác 32Nm-el húzta meg, menetrögzítővel.
A régi menetet felhegesztettük, lesz belőle ami lesz! 🙂 🙂
Adatlap ad valaszt vagy magyarazatot erre. Meg a 20W50-ek kozott is vannak olyan kulonbsegek, amitol az egyik zajosabb, mint a masik. 15-20% melegoldali viszkozitasbeli kulonbsegek is vannak, siman benne van a pakliban, hogy attol csendesebb, nem a szuper adalekcsomagtol.

A nanoreszecskes dolog egy mukodo tudomanyos praktika, de ha nincs elegseges kopas, akkor akar bajt is csinalhat. A megelozo jelleggel, jol mukodo autokba pakolt Engine Restore es TriboTEX adalekok, amik ugyanezzel a dumaval voltak eladva okoztak kenesi elegtelensegeket es besult dugattyukat is.
Én is azt mondtam nem hiszem. Konkrétan unoka húgom párja hornetjébe rakta ezt is azt is. Neki xado vált be csendesebb a motor és kuplung is elmondása szerint. Én is maradtam a Repsolnál jó az is . 🙂 A csodákba én sem hiszek, de lehet egy jobb adalék benne.
Tőlem is! 😂 🙂 😂
Én sem hiszek az ilyen "csodaszereknek"
Ertem en, csak a masok eskusznek ra passzusra irtam.
Felre ne erts, tolem mindenki azt tesz bele, amit akar.
Csupán érdekesség képpen írtam, én maradok a Repsol, vagy Motul 20w50-esnél.
Nem hiszek a mesekben. Ugyanezt az Ipone-nal is eljatszottak, csak most egy masik feszbukos celebszerelo tolja a Xado-t, aki utan dolgozom eppen, mert olyan jol megjavitotta a motort.

Ketszer ultem fel ilyen meseknek. Soha tobbe.
>"A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe."<

Ezt írják róla.... Az nem derül ki mihez jó.

Itt nem találtam a motorkerékpárok között......

https://www.olajwebshop.hu/20w...
Csak sajnos xadoba nincs 20w50 azért maradtam repsolnál. 😐️
Ez nem semmi! Ha nem látnám, nem hinném el!
Pedig láttam már "csodákat" 🙂