Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap összerakom. Gondoltam, hogy szárazon hagyom, de inkább teszek bele "tartalék" szint benzint, hogy kipróbáljam működik-e a tartalék. Nehogy tavasszal valahol útközben érjen meglepetés. Bár ha hosszabb útra megyek, mindíg van nálam 2L lapos fém kannában....
A baloldali táska: izzók, gyertya, szerszámok, defektjvító, kompresszor, 2L benzin, elsősegély csom., biztosítékok, szelepkiszedő, stb.
😂 😂 😂
Sajnos 25-30 eves motorokhoz mar nem nagyon van speci szajre. Az en nagy tankom is valakinek a sufnijabol kerult elo es halisten nem tudta, mit er. Ket evig kajtattam egy ilyen utan, nem volt egyszeru.
Köszönöm....
Marad így..... csak egy ötlet volt.....
Ez a fajta meg mar nem kaphato
Az a baj, hogy a vaz gerince egy szeles doboz a legszuro miatt. Nagyon keves tank passzol ra.
Ami ki is nez rajta valahogy, az meg kis alakitast, kalapalast igenyel es nem vagy sokkal beljebb uzemanyag kapacitas tekinteteben. A Rebel 250-hez csinal a kinai 14-15 literes tankot.
https://m.aliexpress.com/i/329...
Jaajjjjjj neeeeee!
Nem erre gondoltam......
De. Divatozo fiukaknak gyartanak HD kopia tankot.
https://www.aliexpress.com/ite...
Ha már így szétszedtem......
Nincs valami megoldás, egy "rendes" tankot rátenni oda, ahová egy mocin a tank való?
Itt a magasabbik cső! 🙂 😂
Még nem szorítottam bele! 😂 Majd a végén. Így könnyebb forgatni, összerakni... 🙂
Oszt a magasabbik cso hol van?
Az alu öntvénnyel kész vagyok. "célszerszámok" meg fürdőszoba tisztító. 😂
Így tisztítva már jó lesz, szorosan megy bele a szűrős cső. Műszer olajam van. Meg szilikon zsírom.
Azzal nincs gond, csak pucold meg es olajozd be osszeszereles elott. Kis forro vizes aztatas (vagy e10 benzinben hagyni 1-2 napot) felpuhitja majd egy kicsit. Elvegre eddig se csepegett.
Ha konkretan hianyzik a gumibol es nem sik, az a serult fele nezzen befele. Az ep oldala a csap tekeroje fele.

Pucold ki a cso furatat es ha lazan illeszkedik, picit csiszold meg az aljat, olmos onnal forrassz ra egy vekony reteget es akkor jo szorosan bele tudod majd kalapalni a feszkebe. Az on tomit es frankon deformalodik, szorosan tartja majd a helyen
Ezen a gumi tömítésen itt van egy kis "holker" gondolom, az nem egészséges.... Azt nem tudom, mi okozhatta.....
Kiszedtem a csövet, be kellene majd ragasztani valamivel. Egyelőre nem megy bele az öntvénybe a rozsda miatt...
Ja, itt a membrán a hátán vált csatornát. Elöl csak nyit és zár a kézi tekerő.
A szolenoid meghúz, a membrán eltávolodik a hátulján levő középső lyuktól és akkor a rövidebbikből is át tud folyni az áru.
Bocsi, megvan.....
Előbb járt a szám, mint az eszem..... 😉 🙂
Az elektromos részt kitisztítottam, szépen simán berángatja a membránt....
Az öntvény test tiszta rozsda..... belülről.... ☹️
Így, hogy nincs az a cső, "állandó" tartalékon volt tuképpen..... A megmaradt cső a tartalék lenne. De hogy kerülne abből csőszűrőből a csapba a benzin? Azt nem találom...... z alatta lévő furat. zsákfurat...... hüüüümmm.......
Hát, reméljük, kijön. Nem annyira egyszerű ilyen csövet szerezni. Nem lehetetlen, hála a kínaiaknak, csak meg kell venned egy csomó kukába való szart vele együtt.
Köszi...... így még érthetőbb....
Egyelőre kint van a tank.....Nem volt egyszerű.... hogy hogy teszem vissza...... hüüümmmm.....
Szétszedem a csapot. Szerintem a cső valahol a tankban van..... megpróbálom valahogy kivarázsolni..
vákuumos pumpával
Várjál vele. Van az a rajz a gyári üzemanyag-rendszerről, ami kb. feltérképezi, mi folyik honnan hova.
Azt átalakítom hozzá.
Engedelmeddel ezt a leírást "közszemlére" is teszem majd.
Köszönöm, nagyon jó, érthető leírás.
Amennyiben sikerül kiszednem a tankot, felhozom a csapot, és szétszedem. Meglátjuk milyen állapotban van, elég lesz-e hozzá egy javító készletet venni.
Ettől függően dől el a további...