Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezer szazalek. Mire a hengerfejbol minden alaszall, az nem ketto perc, plane miutan kihult es ujra suru es ragacsos lett.
Ha ez bajt okozna, nem igy gyartottak volna, ne tessenek aggodni a fiatalurak.
Biztos, hogy maradt benne a fáradtból vagy 3dl. Neked is.
2.6 l sima olajcsere, szűrővel 2,8l, teljes feltöltés 3.2 l. Így írja a szakirodalom 😁. Én is rendesen kiengedtem a vérét még a durva olajszűrőn is folyattam 2,8l ment bele szűrő cserével.
Köszi.... lehet, akkor marad ez.
Elég kicsi a "zsákja", sűrübben kell majd megnézni..... bár már most a tankból is szűrőn jön. Eddig ugye simán a "csaplyukon" 🙂
Sok. Jol saccolsz. A gepkonyv is irja. Az 535 szamai nincsenek meg fejben, de a nagy XV blokkok 3 litert kernek olajcserenel, 3.1-et olaj es szurocserenel es 3.6 litert, ha bontod a blokkot es minden kifolyik. Az fel liter.

Az "elolvado" szuronel nem a hore gondoltam, hanem az uzemanyag pl. kemiailag feloldja a szuro hazat vagy a betetet, ha nagyon ergya.
De ez egy Filtron ha jol latom, ez nem rossz.
Sajna nincs a környéken. A motoros boltban sem.
Egyelőre vettem egy ilyent. Ha nem lesz más.... gondolom, ott a tank tetején nincs olyan forróság.....
Még ezen az olajcserén gondolkodtam. 20 napja engedtem le az olajat, és tegnap még cseppent....
Tehát akkor egy ilyen 15-20 perces olajcserénél vajon mennyi marad benne? Én úgy saccolom, nekem még kicsepegett olyan 4dcl. biztosan....
A méretek és a cikkszámok alapján tuti lesz valami normális a boltokban.
Remélhetőleg gyártmány tekintetében is rendes terméket tesznek eléd, nem kínait, ami elolvad. :D
Köszi, kiírtam, megnézem....
En sem, mashol vasarolok :) Mindenesetre:
Yamaha 4TV-24560-00, 1FK-24560-00, 1FK-24450-00
Honda 16900-MG8-003
Kawasaki 49019-1055
Ez mind kb. ugyanaz a cucc, a csocsatlakozonal van annyi difi, hogy nemelyiken 8, masokon 9mm a kulso atmero, asszem. A Yamaha csove 8mm-es, de nyulik annyit siman, hogy a 9mm-es is ramenjen.
Köszönöm, nem tudom, hogy az alábbiaknál tudnak-e adni ccikkszám szerint.....
Sok motoron van ilyen, kersz cikkszamot? Yamaha es Kawasaki cikkszamom tuti van hozza, azok fel vannak irva. Valahol...
Holnap megnézem itt a Homasitába, vagy valamelyik autós boltba. Lényeg, hogy papír legyen a háló helyett.
De itt van nem messze a Hot-Road motoros bolt is.
Na, meg persze nyilván a mérete. Erre a műanyagra sem fért rá az eredeti gumiház, bringa belsőből van rajta egy darab.
A régit azért lehet, hogy kimosom. Csak úgy érdekesség képpen.....
8 mm a csocsatlakozas mindket felen es 28-30 mm az atmeroje a "torzsenel" , ahol a tartogumi fogja. Asszem 6 centi a szuro teste. Ami ennek megfelel es papirbetetes, az johet.
A halos cuccon atmennek a 100 mikron alatti szutykok, a papir 15-20 mikron felett mindent megfog. Dragabb, de 5-10 evig nyugodtan alszol.
Köszi, akkor holnap nézek valamilyen papír szűrőst......
Ez a szuro az, amit ne eroltess. Papirbetetes szuro kell, ezek a halos lofaszok ketto forintot nem ernek, ha rozsdal a tartaly.
Ott lesz! 🙂
A kosznak, víznek a látható (külső) részben kell maradnia.
Látom, ott van az, de nem azt raktam vissza. Nem érdemes takarítgatni.
Ez találtam itthon, hááát hogy benzin, vagy gázolaj.... hüüüüümmmm.... de ezen biza nincs semmilyen nyíl.
Ez a te képed. Ott a nyíl, ni.
Szia Joci!
Igen, ezt meg kellett ejteni.... Nagyon tré állapotban volt a rendszer... A csappal megvagyok, remélem jó lesz. A tank visszarakása lesz a gáz. Egy adott pontban jött ki valahogy, de hogy hogy, azt már nem tudom..... 😂
Sziasztok láttam jó nagy fába vágtad ismét a fejszét Gyulus.
Igy, igen - krimpelt vege a pumpa fele. Szokott lenni egy nyil rajtuk egyebkent.
Szerintem így "logikus" betenni a szűrőt.....
Így nem a belső szűrőben gyűlik a kosz, hanem a "szabadon lévő üregbe....
Vagy tévedek?
Eszméletlen kosz volt a tankban. A felső szűrő a végét járta. A tankból szűrő nélkül jött a benzin. (nem volt a hosszu cső)
Így nem meglepő a Vörösvárnál történt tűszelep felakadás, benzin túlfolyás....