Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, hogy nem a motor volt a hibás.....én voltam gyors legalább is a kanyarhoz képest
Nehogymán a motor legyen a hibás hogy összetörted
Hát akkor nem sokat mentél az Aceval
1x H.ring 1x E.ring ha ezt pályázásnak lehet nevezni akkor igen A H.ring előtt estem is egyet odafelé a kopott gumival esőben, de az nem számít bele a motorozási tudatlanságomba.....vagy igen
Pohi! Pályázni nem jártál az R1-el?
Én vettem 400 km után össze is törtem.....azóta viszont az R1-el nincs problémám És gazdagabb lettem egy kis titániummal....
Ezzerl én is igy vagyok, nem jártam végig a szamárlétrát, mert nincs időm rá 1-2 év és jó ha valami tura vagy chopit megülök. Végül is nem lett gáz hogy 1000-est vettem. Neked meg az Ace után tényleg nem lehet nagy kihivás egy gsxr. Ráadásul a sulya miatt az utobbit sokkal könnyebb kezelni, döntögetni.
Ahogy én hallottam az 1000-es csak a célegyenes miatt gyorsabb, a kanyarokban mégiscsak a 600-as az igazi és ez csak a H-ring ,a többi magyar pályárol ne is beszélve.
A motor miatt nem aggodok,kitűztem célul,elérem!
Ja, lehet,hogy jobb a 600 pályázni meg azt is mondják,hogy kezdő motoros ne vegyen 1000est inkább járja végig a szamárlétrátPL:GS500,Bandit600,valamilyen750 és így tovább.
Engem egyik okos duma sem érdekelt.
Az öreg Talmával beszélgettem a Hringen miközben mérte a fiai köridejét Ö mondta,hogy 1000-el a fiúk 2mp-el jobb időt mennek.
Tehát jobb pályára az 1000-es.
Nyilván nem vagyok Talma,de szeretem az erőt.
Jó kezdet! A gombhoz már csak a kabát kell
Pályázni nem lenne jobb egy 600-as?
K5 1000 Gixxer lesz! Pályaidomom már van.
Motorom még nincs.
Majd jövöre.
Hogy van a sport/pályamotor projekted?
Szavasz OldPiet!Bocs,hogy csak most reagálok.

Én az enyémbe nem szereltem be.De allitólag érezhetően erőssebb lesz tőle a motor.
A beszerelés nagyon egyszerü.
H-ring
Ja szerintem nagyot rúgott a MEZ a gumik terén . Valószínüleg ugyanazokat a keverékeket használják amit a versenysportban csak kicsit "közútosítva" .
Én biztos hogy miután megpróbáltam ezt a kategóriát biztos hogy ennél vagy ennél jobbnál maradok.
Elnézést ha kicsit elfogultan hangzik de hidd el csak tapasztalat beszél belőlem.
Ugyan az Ace-n kb 70%-os a Bridgestone de tavasszal kap egy pár Mez Racetech gumit én abban bízom.
Ja de a képről amit felraktál nem úgy tűnik bár lehet hogy azt a fotót pályázás után készíthetted mert közúton azért nehéz így forgácsolni az oldalát nem? .
És különben is minek gyilkolni mikor egyébként is hasít mint a barom.....
Haveromnak is Mezeler volt most fenn az 1000-es Gixeren, Nagyon dicsérte sokkal jobban tapadt mint a gyári (Bridgstone). Ráadásul az egy lepáyázott használtgumi volt ő meg még közuton meg mátrában még beletett 12 e km-t A végén se szélén se közepén semmi profil
én utcán nem gyilkolom a gépet általában inkább a túrázás híve vok
Szeva Fóka,

Ja az enyémen is az volt nem rossz de azért nem a tuti.
Egyébként pár hétig én is próbáltam a Pilot Powert de a MEZ racetech ahhoz képest is messze előremutat.
Egyébként ez a gumi abszolute versenypályára való csak a közúti használat miatt mintás ha nem is sok.
Többrétegű keverékből áll, hogy kopásnál ne változzon a talajtapadási viszonya és szerintem annyiba is kerül ha nem olcsóbb mint a Pilot.
Bár azt nem tudom hogy a Pilot meddig tart de a MEZ nem túl sokáig az biztos.
szia

ez a gumi jó utcára is legalább kitart egy darabig, előtte MEZ4-el mentem nekem nagyon bejött az is
12000 km után cseréltem le, ha ez elkopik lehet kipróbálok egy pilot powert
Jó reggelt,

Későn fekszel korán kelsz te ilyen friss ember vagy?
Sajna még "darabokban" van a vas mert így karácsony előtt háttérbe szorult a projekt, ráadásul a Fazert sem vásárolta meg senki így már csak Január-Február mire ki tudom faragni. Az első motorozható napsütés már biztos kint talál az úton. Szinte már borzongok előre annyira várom hogy megülhessem.
Egyébként a minap voltam feléd a Hüvösvölgyi úton munkaügyben motorral mert annyi volt az autó budán, hogy azzal meg sem próbáltam . Kicsit hüvi volt de nagyon jól esett, bár csak egyenesen és finoman lehet haladni a hideg gumi miatt.
Apropó Fazer 1000! tip top már az Acéd?
Ez a tél elejei mocizás sajna nem jött össze, de majd tavasszal
Heló Fóka,

Szép a vasad és nagyon konkrét az oldala a BT20-nak a Fazeren. Ha ezzel ilyen tempót tudsz menni képzeld milyen lehet ha puha keverék van rajta.
Nekem oriási biztonságérzeted ad nembeszélve a talajközelségről ami a fazeren azért nem kevés dőlés jelent.
Azért vigyázz - de ne a tempóval hanem a sokszor változó útfelülettel mert az nagyon gáz tud lenni.
Atis
Igazándiból a lentieket látva mit fóka írt kicsit elbizonytalanodtam a BT20-al kapcsolatban ami az Ace-n van hátul.
De ha próbáltam keményebb kigyorsításokat húzni nagy kanyarsebesség mellett sokszor és hirtelen indult meg a hátsó traktus. De fóka peremnyomát látva nem igazán érzem már biztosnak a tapasztalatomat lehet hogy velem van a baj.
ez is BT 020-as Fazer 1000-en és igen jól lehet haladni vele
Miért nem tudod ugyanannyira dönteni az Acet mint a Fazert
Helóka OldPiet,

Egyébként aludni is szoktál? Marha későn nyomod a topikot.
No sikerült ha nem is tuti minőségben képeket készíteni a két gumiról fogod látni szerintem a különbséget .
De mint írtam nekem, talán másoknak is a gumi kontrollálhatósága és a talajtapadási viszonya az első és csak utána a döntögetős rész.
Az biztos hogy az én Ace-mel talán 60%-át tudom megvalósítani mint a Fazerrel ami nem is annyira való a döntögetésre.
Egyébként pont az első gumi ahova mindig és minden versenyen puhább tapadósabb keveréket választanak az irányíthatóság és befékezhetőség miatt.
Ha segítettem valamit örülök mert ezek a dolgok fontosak lehetnek te és vagy bárki számára.