Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te OldPiet hiszen ott kezd élni alattad a vas. Egyébként tényleg jól fogyasztanak átlagban 5,5 ha léped folyamatosan 8 lityi (sk tapasztalat).
De azért kell húzni neki mert a szelepek lekormolhatnak ha elégtelen a gázáramlás és az egy igen költséges akció.
Egyébként ha van időd nézd meg a www.cosmicar.hu alsa festékek címet milyen kis tuti anyagokat lehet kapni az aktuális készletből!
Legalább röviditetten leírhatnád a hozzászolásodat, tényleg kiváncsiak vagyunk rá
Lehet hogy szégyen, de nekem fogyasztott már 4,7-et De 2 személlyel is 5 körül iszik, igaz nem szoktam 6 e fölé pörgetni- tudom utánna jön meg az ereje
Szeva Pohi,

Réb hallattad a hangodat!
Mi újság a testületnél?
Tényleg beépíted az R1-t a falba?
Az elég gáz én egyszer már megtettem itthon a tetőtér anyagába úszik a vasam és megmondom őszintén mintha a szivem kis részét tépték ki volna akkor! Szar érzés!
Szeva,

jaa.. nem tudtam kicsivel ezelőtt, hogy van Ace topic akkor bizti mást válsztottam volna.
Nem is a név a lényeg a tartalom. tudod....
Raktam fel 2 képet az Ace-mról az adatlapra, hogy ne lógjak ki annyira sorból
Szeva pohi, szerintem a rutin beszél belőled! Fél éven kesresztül szivatott az XR-em mert beleszáradt a sár a gyertyapipába. Szerelő (hondás spéci, állítólag ) 7 ezerért megmodta, hogy ez rejtett hiba es full villamosságot kell cserélni a gyújtásnál.... azt amikor meg volt kedvem tökölni amotorral és rájöttem a hibára a mester csak pingvinezett.... tényleg szopatosak az apro hibák...

és akkor itt kérdeznék én i s egyet.. Nem lehet, hogy nekem karbi szinkronnál eltekertek valamit?? és azért nem megfelelő a benzin szint ?? egyébként a mért fogyasztása Csak autopálya 160-as utazóba dobozzal 5,5. Nektek is ily jól eszik. haveromé 2002-ben ugyan ezen az uton 5,05-öt evett. enémben volt akkor 20 ezer ővében 5ezer. nekem sport dob, neki gyári.
Szeva Fazer1000( illegális tartózkodásid van??)

most nem igazán van kedvem ujra gépelni mert sietek pocketolni de talán máskor... aaddig is üdv:...
Nekem annó az indulás problémáját az öreg cseregyanús gyertyák jelentették. Meg az aksi sem volt fitti. Kiszedtem a gyertyákat megtakarítottam, kis benzin tájuk és már indult is. Meg olyan dologgal szívattam még meg magam, hogy hallgattam havereomre aki azt tanácsolta, húzzam rá 2x a szívatót toljam vissza és azután majd indul.....persze, hogy nem indult...... Később rájöttem, hogy szívató fullra és indítás aztán mikor beröffent visszatoltam fokozatosan.......Végül is arra akartam kijukadni, hogy nagyon apró kis hülyeségek miatt is nem indulhat a vas....
második felvonás...:) Csókótatom a webmestert!!

Szóval a motorból március óta nem volt beinditva, az akksit november elején szedtem ki belole(zselés két komponenses) azota állt, de miután némonak fékezhetetlen motorvásárlási láza támadt(egyébként én is ilyen vagyok, ha lehetma is akkor minek várjak holnapig:) feltettem töltöre az akksik 16 óra 10 perckor. a motor kicsomagoltam, áttoltuk egy melegebb helyiségbe(6fok) és kb 17.00-kor beletettem az akksit... hát annyit birt amit irt a némó... (Ti segítetek a némonak én csak közlöm a tényeket:)

...még suvernyák koromban nehezen viseltem a motorozhatatlan időszakot és néha elővettem télen is a gépet új korában is 10 fok alatt nagyon nehezen indult!!! és ezt én most is fennt tartom. Haveromnak ugyan ilyen motorja volt 2000-es évjárat ő ugyan ezt mondta. (Fekete) Lehet, hogy ez van nálad OLDPiet??? M3-as motor bolt vagy mi a fene ahol árulták. Mivel amostani motorom injektoros ott nics ilyen gond. Robogom karbis, azt bizony melegiteni kell ilyen idoben kb 15 percet, hogy vegye alapot. A krossz motort meg agyig szivani és ugy indul. Tőlem jobban hozzá konyíto embereket kérdeztem miért van ez így: és Ők vissza kérdeztek Minek hsználnál egy bivaly erős sportmotort 10 fok alatt??? Még a legjobb utcai guminak is kell a 20 fok. Szóval én beláttam nem télire valo ez a motor és elfogadtam, hogy nehezen indul télen. ezért van a honda tartva...


Ja egyébként heló OLDPiet beszéltünk telefonon(foxis kutyás motoros)


Egyébként ha valami nem kerek azt nem nagyon csipem, épp risztó beszerelésénél gondolkodtam melyiket válasszam a 25 ezres nonémet vagy 94 ezres Yamahásat. Miután Győrben egy gyerek elöttem padlózott mert a nonamerisztó blokkolta a gyujtást nem volt kérdés melyik lesz beszerelve... egyábként szemtanu volt az egész yamaha szalon....

...kérdeztétek miért nem hivtam a vevőt, hogy feltöltöttem az akksit meg már jár a motor.... egy normális akksi töltés minimum 24 óra zselésnél ez lehet 36-is... na meg ha nem kell a némónak jön majd más... mindig van érdeklődő , csak kevés az olyan aki mindent vinne. Nagyon sok cuucc van hozzá és szerintem minőségiek, de ezeket csak az értékeli aki már megprobálta azt a mödszert, hogy hátha az ólcsó is jó lesz.... mi jár a motorhoz ízelítő: 2 pár fékbetét , 3részes tank táska, YOSHIMURA RS-3!!!!, Dainese overáll(eredeti kennguru) 2 részes, motor bak , nagy doboz, Nolan buko, Styl Martin csizma, Dainese kesztyű. És minde eredeti papir : Szervízkönyv, europai assistant kártya(najó az már leját:), de ilyen is volt soha nem kellet használnom....

És megint beszopatott ez a genyooooooooooooooooóóóóóóóó Átkurta az ékezeteket...

Asszem befejezem. Ezek a tények!! Segitsetek némónak.

na meg olvassatok itt egy kicsit milyen az amikor a sajátom nem igazán jó...
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9038990&la =61791486


Legjobb egyenes a kanyar!!!! üdv: Nektek


ui: Ja felajánlottam némonam , hogy benevezek az Erdélyi túrájukra és annyiszor lökhet a szakadékba ahányszor többet köszörül 3 másodpercnél( egésznap!!)

...sajnos sok ahiba mert sietek pocket bikázni.... CSőőőGázzzz
A januári motorinfóban láttam egy ace-t asszem 780.000-ért...... ha érdekel nézz utána
Szeva Fixy,

Király amit írsz csak kicsit nem érthető.
Nincs kedved mégegyszer leírni? nekem úgy tűnik fontos dolgokat írsz!
Szasztok Skacok!!! Vagy ahogy a jółl művelt német mondja Áhojtye:)

...,hogy ne arc nélkül irjak felteszek egy képet magamról (épp a bankólból jövet) és a MENNYDÖRGÉSRŐL...
Irásom miértje , hogy "némo" tőlem venné meg a "nagy nehezen" eldósorba kényszeredett lovamat. Nem szívesen válik meg az ember egy ilyen jó motortól. Sajnos be kellett látnom egy seggel csak egy lovat lehet megülni nem négyet...

A motor azért kell eladnom mert már nem jut rá időm... tavaly 67 km-t tudtam vele menni, :( NADe a Buell-emmel 16 ezret, Honda XR600-ba kb 2 ezret terepen (szét is b.tam a váltójá), szegény Kymco Agility ropogoba meg 1100-at (egyébként ez vadállat: 1,75 Kw 50ccm 4 ütem:)... szóval eléggé felszaporodott a motor állományom... ja és ha minden igaz ma jön az ötödik jövevény egy pocket bike igazi vérbeli kinai gagyi:) kb 40e-ből lesz meg de valami baromi élményt ad majd a jégen szöges gumival.... jó buli... haveroknak már van.... ezeket csak azért irom, hogy tudjátok honnan jön a némó(?) motorja...

Amiket most irok az a tudomány ami hét év alatt felgyülemlett...

Akkor egy kcsit a motorrol. Hét éve van nálam: Minden EREDETI(holland!!!) papírokkal a motor. Mert ugye hollandiából hozták a nálunk üzembehelyezett ThunderAcekat, mert ezeken a modelleken nincs rajtuk 98LE-s folytás. Ez a motor Győrből van a Németh Andráséktől. Ők szervizelték, majd utána a Szúnyog Komáromban(sajna nem tudom rendes nevét a srácnak). Mindkét hely hivatalos yamaha szervíz. Mondták is , hogy elég hülye vagyok ha autoszerelő létemre márkaszervízbe hordom a motoromat. De valljuk meg ez a motor 2000-ben még top modell volt a maga 150 lovával és a 21 szelepes motorjával.... szóval nem igazán akartam belepiszkálni ezalatt persze csak az olajcserét értem, mivel más nem volt... de sztán jötteka kis szivatások, meg adrága számlák így már az utobbi két olaj cserét én csináltam....

...sajnos néha a szakszervízben is hiszik, hogy a drágább az jobb, pedig nem. tettek nekem a blokkba fasza szintetikus olajat 16 ezerért mert azt monták az kell bele.... ja... de ha belenéztek volna a gépkönyvbe világosan benne van , hogy SE SF kell bele....

És most lett tele a tököm mert ez a dög bongésző átbta az ékezetes oldalaket ...











http://www.motorinfo.hu/news.php?n id=5283
Sziasztok!

Akit érdekel a Thunderace kezelési utasítása, vegye fel velem a kapcsolatot. A nevem után beírtam az e-mail címemet, pár napig ott hagyom. Mailben nem tudom elküldeni, mert nagy fájlokról van szó.
Számot cserélünk, és megoldjuk postán, vagy személyesen.
Egyébként típustól függetlenül muszály a pöcc-röff, esetleg meg lehet próbálni betolni, ha úgy sem indul, akkor valóban gond van. Lehet, apróság is, de az is tud szívatni.

Minden jót skacok!
Én csak a fekete felnivel nem vagyok kibékülve, bár igy nem látszik rajta a piszok meg az olaj. talán az ezüst felni lenne a legszebb, de lehet hogy megteszi valami felnicsik matrica.
Végülis szép a piros fehér (meg egyebek feketék)is, de a bordó amilyen zsákosjankájé az is szép, no meg az enyém fekete-ezüstben.
Hááát... az elég messze van!
Ja át lesz festve de még mindíg hezitálok milyen legyen.
Ja Óriási pedig azonos a teljesítmény bár az Ace főtengelye 4 kilóval könnyebb a másiknál és nem hatos csak ötös a váltója de mégis sokkal erőszakosabb és talán fürgébben szedi is a lábát az alsó tartományban ha több gázzal lösz ki. Meghát a sportcső miatt a hangja is finoman zorkó ami megint gyorsabb benyomást kelt.
De lehet csak az átszokás miatt van ez az érzésem. Végülis tök mindegy k...ra megy mindkettő így nincs miért aggódnom legfeljebb a túlzott csuklómozdulat miatt.
Néztem egyébként én is a sárgát nagyon ütősnek találom bár úgyhiszem nem gyári de mindegy is. Hát megfontolandó ez a szín is.
Egy biztos akármilyen színe lesz szép lesz az tuti.
Április 1-től gurulhat az enyém is- addig marad a robogó , bar avval inkább csak, ha gyorsan el kell intézni vlamit.
A ruhájával mit csinálsz átfested? Más szinü lesz, vagy marad a piros?
Nagy a külömbség a Fazerhoz képest?
Basszus, a névváltás nem megy.
Mindegy tulképpen ez is ok.
Helóka OldPiet,
Képzeld tegnap este megvásárolták a Fazert!
Király mert igy a felszabaduló energia egy részét az Ace helyreállításába tudom fektetni. Úghogy kb 1 hónap és új ruhában fog tündökölni a vas.
Ja ma du kicsit kimentem vele és hát.....ez valami még a másikhoz képest is.
Igazi kis örömvolt a csukótorna mégha kicsit csúszós is a flaszter.
Egyébként nevet fogok váltani majd úgy is látod, látjátok és a tavaszi rajzást majd megszervezhetjük!
Némo,
Ez szerintem baromság mert különben mindóek töltenék fel 50-50%-ban fagyálló folyadékkal amiről ugye tudjuk mire való.
Mindegy a lényeg, hogy indulnia kell de lehet apró fars levegő probléma is. Azt ugyan nem tudom mi az ára de a neten iszonyúan nyomott áron lehet Ace-hez jutni (sajnos). Tehát mégegyszer mondom nézz körül mert lehet a másik kulcslátás esetén is bepöccen és akkor már viheted is!Egyébként az egyém 8 hónap ridegtartás (fűtetlen kültéri tető alatt) után kb 5mp altt röffent....és kész. Nem hiszem ha tuti a blokk fel kell húzni mint a zsebórát!
LÉGY RÉSEN!
Ma tölti az aksit!(haladás)
Hamár ennyire izgat téged meg minket , kérdezd már meg indul-e már az a gép, 2 nap elég lehetett az akutöltésre
A tulaj erősködik hogy nem a Yamaace-nek találták ki a 10 fok alatti time-ot! Rendes, mociszertető gazdinak látszik,esküdözik hogy tuti a gép, semmi gondom nem lessz vele. ???????
Lényeg hogy a legjobb szerelő se lát bele!Az egyetlen amit egy szerelőtől elvárhatsz az alig több mint amit te is látsz, azt vegye észre. Sőt lehet hogy egy márkatárs többet tud róla mondani mert van összehasonlitása. Az meg hogy belül látszik hogy javitott egy spoiler egy 10 éves motoron még nem döntö. És ha folyik a teló az is normális 55 e km után.Viszont lehet hogy az egész teló ki van kopva, friss a sziemering és még 2 e km-t nem fog folyni aztán vehetsz uj telót (vagy totál felujithatod) most melyik a jobb? Én inkább a bukás nyomait keresném. sérült e váz futómü stb. A motoron meg hogyan indul milyern a járása pláne hidegen , nem e füstöl, nem szivárog valahol stb.
És sajna az egész bizalom kérdése: el kell beszélgetni a tulalyal , miota van nála mikor mit csináltatott rajta, minnél többet mesél annál több ellentmondásba kerül vagy meggyözödsz róla hogy tényleg jó a motor- egy nagyjavitás akkor is benne van a pakliba az majd egy szezon után derül ki nálad.
De végül is azért nem kerül 3 millióba minrt egy uj.
Én eddig három használt motort vettem_
1. egy Kawa 250-es ZZR-t naked állapotban ami engem nem zavart,viszont sok egyébb baja lett pl elektreomos hiba, senki nem tudta megcsinálni 300 eFt-ért vettem ráköltöttem 150 eFt és eladtam 150 e Ft-ért ugyhogy nem nagyon ment.
2. SuzukiGs 500-as 2 hetes korában vettem 2 szezont használtam (350 e Ft-al az uj ár alatt) tökéletes volt .
3.Thunderace, első tulajtol vettem a 14700km-nek megfelelő állapotban, nagyon szép állapotban ,mentem vele egy szezont és nem jött ki semmi bibi, szoval nem fáztam rá.