Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van egy K&N direkt levegőszűrőm Aprilia RSV-hez, Tuono-hoz, ha érdekel valakit:

www.kepesmotor.hu/olaj_legszur...

Csak berakod a papír betét helyére és kész, nem igényel külön szerelést.
Üdv használati útmutató 1e ft-ért és xenon szett 4db trafó és izzó 15e ft-ért eladó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Pont beszéltam a Polyák Lacival erről múlt héten. Azt mondta átlagban 40ezer km-nél 10ből 3nál kell állítani.
Nem hidrotőkés! Azt hittem valaki poénból írta, de ezek szerint nem... Pasztillákkal állítasz szelephézagot, elvileg 28000 km-enként kell.
nem én találtam ki olvass vissza 10160-10168 hsz.
Hogyan lenne hidrotőkés.
pár hozzászólással korábban még arról volt szó hogy hidrotőkés...most akkor mi is az igazság?
Bocs, félreértettem. Már leesett
Köszi, de én nem a szelephézagra vagyok kíváncsi, hanem a hézagot beállító lapka átmérőjét szeretném tudni. Hogy milyen készletet vegyak, ahhoz kell.
Szivó-szelep hézag 0.12-0.17
kipufogo-szelep hézag 0.23-0.28
Nem tudja valaki hogy a szelephézag állításhoz használt hézagoló lapka (pasztilla) átmérője mekkora? Csak hogy milyen készletet kéne vennem? 2003 évjáratig!Köszi,
Amikor először égett ki nekem én is így jártam, nagy lendülettel vettem egy H7est, majd kiszedtem az égőt és néztem mint hala szatyorban.
köszi.megnézem.
szia,egyben van a foglalattal. H11 izzó így keress rá
sziasztok.lenne egy kérdésem.ma kiéget az egyik első égőm,kiforditottam a foglalatból lehúztam a csatlakozót,de nem tudom kivenni az adapterből az égőt vagy lehet,hogy egyben van az égővel.írjatok már légyszi ha valaki cserélt már.köszi.egyébként egy 2004-es rsv
mondjuk valószínűleg ha nem lennék szerelő,én is inkább valamilyen japán típussal szemeznék.
ezek alapján mindegy mit veszel , vagy szerencséd van vele vagy nincs
ez olyan dolog(szerintem),hogy japánból,olaszból,német,koreaiból is lehet kifogni problémásat. pont a napokban töltött fel valaki egy galériát,hogy a 3000 km-es cbrnek szétrepült a váltója...
Valami mégsem kerek, akkor az összeszerelés, a revízók nem jók. Ez elótt volt egy 04es z750em szintén szalonból, azt pl 37 ezret hajtottam 4év alatt. 1et nem tüsszentett, bármikor egy gombnyomásra életre kelt, hibátlanul tette a dolgát, cserébe puha himbilimbi futóműve és szar taknyos érzetű fékjei voltak.
Haverjaimnak is mondom, h mondjanak már egy motort , ami tényleg tuti, hát mind másra esküdött, jól össze is vesztek rajta ,
egyébként engem is mindenki le akart beszélni az olasz motorokról/autókról és én hittem is nekik. de a sors most úgy hozta,hogy jelenleg olasz az autóm és a motorom is nem mondom,hogy soha nem vennék innentől fogva mást,csak olaszt de meg vagyok velük elégedve.
mondjuk szerintem az olaszoknak pont nincs közük ahhoz ahogyan a motor indul.(német siemens motorvezérlő,osztrák rotax blokk) szerintem a szondák,befecskendezők se olasz gyártmányúak benne.
Ezt monnyuk 4km-es használt volt
hát igen,nagyon kell vigyázni ezekkel az olasz ócskavasakkal
Gyertya volt már cserélve benne, nem az a baja. Inkább sztem vmi szonda, érzékelő v injektor baja lehet már eredetileg, de én már nem költök rá, ha jó idő lesz felrakom és rámelegítem vkire. Nem hallgattam azokra akit óvtak a trehány olasz vackoktól, inkább szoptam vele 7évet, most már belátom, hiba volt. De ugye mindig a saját tapasztalat a biztos , mert az nem amolyan szóbeszéd