), a Rotax a repülőkbe gyárt erőforrást, ezek blokkok üzembiztosak. Felépítmény, elektronika is példás. Van pár dolog ami elromolhat: generátor, barna csatlakozó, hátsó fék levegősödés(ez egyébként az olaj hibája, jó fékolaj kell bele, ha kezd levegősödni akkor az egészet leengedni és bontatlan új fékolaj bele és kész!. ) Bírja a gyűrődést. GSXR 1000-et csak egyszer próbáltam rövid időre, a motorja sokkal erősebb az tény. De fék és futómű nem tudom mennyire van ott.....
Olaj, szűrők, és ennyi. Igaz, még csak 7500 van benne.
Szóval állapot - lehetőleg gyári! - és ha karban tartod - tehát nem mókolod, gányolod - akkor nem lesz baj. De ez a japánokkal is így van. Egyébként az alkatrészekkel nem hiszem hogy gond lenne, ugyanúgy beszerezhetők.
(Már hallottam 70000 km futott Factory-ról)!
Egyébként pont ez ez, hogy volt szerencsém egy RSV-hez, és pont ez fogott meg hogy nem egy átlag motor.
. Ilyen hogy az alkatrész ellátottság mennyire rosszabb (Ha egyáltalán rosszabb) mint egy Japán szerkezeté?
.
Szívem szerint ezt venném, de az eszem egy K3-K4 GSXR 1000 felé húz... :/ Ti melyiket választanátok? A mostani motorommal rengeteget szoptam illetve az előttivel is, ami olasz volt... De viszont nem akarok úgy meghalni hogy ne legyen egy ilyen motorom, de szopni sem szeretnék... Milyen hibákra illetve árakra számíthatok a japánnal szemben, hogy ha gondom lenne vele? Válaszotok előre is köszi!:)
!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_factory_r-9531274