Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Probléma a következö lenne!Rsv 1000 mille 2001 es.Fordulatszámméröt beállítom úgy hogy leállított állapotban az üres vagyis a kis zöld N jelzésen álljon a mutató.De van amikor menet közben elállítódik!Ha megint leállítom már az N betü fölé esik vissza szóval kevesebb fordulatszámot fog mutatni a következö inditásnál.Akku zsír új szóval nem tudom mi lehet a gond.Segítségeteket kérném.Köszi!
4,5 bar. Elvileg a szűrőt sosem kell cserélni, de ebben az esetben lehet hogy igen. akkor próbáld megnézni az ü.a nyomást...
Állítottam a szenzoron. Addig forgattam míg végül DIAG üzemmodban nullát ír ki. A problémám viszont továbbra is fenn áll, sőt súlyosbodott de nem a szenzor állítás miatt mivel jó nagy próbakört tettem. És csak sok kilométer után jelentkezett az új betegség (vagyis az előző romlott tovább).

A motor menet közben leáll, majd egy durranással újraindul. De most már nem csak magas fordulaton jelentkezik hanem mindenhol. Kigyorsításról már álmodni sem merek. Van hogy elinduláskor áll le.

Szerintem üzemanyag ellátásnál lesz a baj. Az üzemanyag pumpa nyomásnak mennyinek kell lennie? Beméretem valahol.
Sziasztok!
2004 factoryn hol kell alapjáratot állítani?
nem kell állítani! az kell megnézni, hogy ha a gázkart visszaengeded teljesen, akkor a pillangószelepek visszafordulnak e teljesen, vagy megakad valahol. Ezt az egészet egy kis rugó fordítja vissza alapra ahogy elengeded a gázt. Lehet hogy a tankot fel kell hajtsad hogy jobban lásd a dolgokat... Figyeld ahogy húzod a gázt, a pillangószelepek végére szerelt csappantyú hogy fordul. Ahogy elengeded a gázt, a rugó visszafordítja a csappantyút egészen amíg az állítócsavarnak nem ütközik. Ha normális az alapjáratod és nem dzsuvás a pillangószelep mozgató mechanika akkor szerintem a szenzor felfogatásán kell állítani, hogy a műszerfal 0-t mutasson diag üzemmódban.
Sziasztok,ha már szűrőt is emlegettek volna egy kérdésem. Akarok rendelni minden szűrőt ezért felhívtam egy kereskedést és mikor soroltam milyen szűrők kellenek a motorolajszűrőnél meg kérdezte hogy kicsi van benne vagy nagy. Én még soha nem cseréltem ebben ezért nem tudtam mit mondani,állítólag a szűrő fedeléből meg lehet állapítani hogy milyen van benne. Tudnátok valami tanácsot adni?
Srácok, ha hülyeséget kérdezek zavarjatok el. De soha nem esik szó az üzemanyag szűrőről. Az ha tele van cucmákkal, nem produkál ilyet? Elvégre 12éves gép, ez az összegyűlhetett ott. Pl. én sem cseréltem még sosem.
köszi
Melyik az állító csavar? Ahhoz az ember merjen hozzá nyúlni házilag vagy forduljon vele szakihoz?
0=jó!
Olvastam a kommentedet és mondom akkor már én is megpróbálom :D Nekem a DIAG alatt 0 jelenik meg. Az mit takar?
Lehet hogy a benzinpumpával is van valami, de az tuti hogy a kijelzőn 1 helyett 0 kellene lennie. Ez a pillangószelepek szögállásszenzorát jelzi ki. 0 kellene lennie. 1 azt jelenti, hogy a szenzor vagy a pillangószelepek nincsenek alapállásba! Ha a pillangószelep teljesen zárva van (az alapjárati csavarnak neki kell érnie a csappantyúnak), akkor a szezort úgy kell beállítani, hogy a műszerfal 0-t mutasson. A szenzor csavarjain látható ha már korábban hozzányúltak a szenzor beállításához. Ha igen, akkor rosszul lett beállítva.
gyertyahézagot állítottam, gyárin NGK-t raktam bele. Előtte valami más fajta volt, tipusára nem emlékszem, de ugyanazt csinálja a régivel is mint az újjal. Légszűrő az sport. tisztítottam.
Szia!

Mindig 100-as benzint tankolok. Kábelt összedugtam, indítóztam, motor beindult. A kijelző még beindítás előtt kiirta hogy DIAG, alatta egy darab 1-es, ami indítást követően sem változott.

Én a sok állásból és a neten barangolásból arra gondoltam hogy esetleg a benzin pumpa gyengélkedik. Lehet azt tisztítani szétszereléssel mert a motorozástól nem jött helyre (kb. 3000 Km.-t mentem vele tavaly).
Akkor nem csinálta annyira de most tavasszal ismét kínlódik.
Szia!
Az diagnosztikai csatlakozó! Szét kell húzva legyen! Gyujtás levéve, dugd össze majd indítózzál legalább 4 másodpercig. DIAG felirat látható a jobb oldali kijelzőn és kétjegyű számmal írja ki a hibakódot ha van! Ha van hibakód szólj és megmondom mit jelent.
Amikor gyertyát cseréltél, beállítottad a gyertyahézagot? Tankolj bele 99/100-as benzint full tank ésmotorozd ki, az kitisztítja a rendszert, lehet a régi üzemagyagod bedöglött néhány alkatrészbe. Légszűrő ok?
RSV Millie R 2003

Problémám, hogy magas fordulaton, ha húzom neki elkezd rángatni. Mintha egy-egy pillanatra megszakadna a gyújtás , mintha nem kapna benzint. A jelenség változó. Van hogy nagyon csinálja, alig lehet vele közlekedni van hogy alig észrevehető.
Új gyertyák vannak a mociban.
Sokat állt a gép. éveken keresztül kb. 1000 km-t ment szezononként.
Másnak hasonló fordult már elő?
Sziasztok!
Hozzáértő segítségét kérném!
Mi ez a vezeték a képen ami szét van húzva a csatinál? Ennek így kell lennie?
Ez a motor (Mille R,2003) jobb oldalán a rácsos idom alatt található.
1 eres kék-zöld
2 eres zöld-fehér mindkettő
Vágom én, a kérdés arra irányult, hogy a kicsit és a nagyon közt ahogy írtad, hol a határ, ha amúgy féktávon minden rendben Nem ráz stb.
Köszönöm szépen a segitsegedet. Holnap felveszem velük a kapcsolatot.
Nekem most centírozták az első kerekem, mert 180 felett rázott. A szerelő azt mondta, hogy az egyik tárcsám oldalirányba üt, a másik pedig centrálisan. Most nem ráz - igaz 200 felett nem próbáltam - , de kíváncsi lennék én is hogy mekkora mozgás a normális. Itt kecskeméten az Arizona Motorocenterben javítják ezt a hibát, (Daru U. 26.; Telefon (30) 967 4539) De korábban úgy olvastam hogy a debreceni szaki is tud ilyet csinálni.
Úgy hogy megmozgatod a tárcsát fel-le és ha nagyon mozog az már baj. Mert kicsit mozognia kell mivel úszó agyazasu, de nagyon nem.
Azt hogy veszed észre?
Üdv. A segítségetek kellene. Kilazultak a gyári 2004es Brembo tárcsa patent szemei és nem tudom hogy hol tudnám megjavíttatni őket. Köszi
Köszönöm majd megnézem,de már sikerült szétszednem és a szimering csere is készen van.
Az RSV fórumon vannak fent szerelési manualok, az egyikben szépen leírja fényképes illusztrációval. Töltsd le.