Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tűn kell àllitani nekem alurol a 3doba van kis zéger.azt probàgasad nem tudom neked mekora fuvokàd atol is függ a tű àllàsa
Meg adj neki egy alapjàratot azt löd be levegő benzin arányt.
Szia esetleg ez nemlehet jó neked?
link
Én nem tudom belőni a karbit, a fúvókát... power alatt tartom (folytom) akkor sokat kap benzines a gyertya és fekete, ha meg pergetem, végfordulatnál olyan a hangja mint ha ki akarna fogyni az úszóház, kevesel. megoldás? esetleg ha a súber tűt lejjebb eresztem? Mert akkor alacsony fordulaton nem kajálna, tő gáznál úgy is kijön a tű teljesen. és akkor még nagyobb fúvóka hogy végfordulaton ne lihegjen vagy marad így a picsába
Jól tudod! Csak ajánlani tudom!
Bármilyen méretűt csinál. 350ft db áron adja ha jól emlékszem.
Azthiszem egy "Zsoli Zsóker" nevű egyén (facebookon megtalálható) csinál fúvókákat dellorto karbikba(is). Pár száz Ft-ért. Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy 34karbi van gépemen rotax 123 henger van rajt de sokat kap hogy kellene fel fuvokàzni? 160fuvoka van benne most apapjàratit nem nézztem.Az a baj sokat is kajàl.
Meg hol lehet kapni olyat?tud valaki ebben segiteni meg köszöném.
Az nincs rx hez
Idomok?:D
aprilia alkatrész eladó rotax 123 sem amal
nagy dellorot karbi feszabályzok stb. elégé sok minden van
tel:06307316232
Ilyen kuplung oldali deknit keresek kompletten valakinek esetleg korrekt áron ?
Hey!
A 2004 es tank idom rámegy a 98 utáni tankra?
ezt a videót néztem link és azt vettem észre, hogy a tank(és szinte az egész motor) 100%-ban ugyan olyan. Van ilyesmiben tapasztalatotok?
gyertya is lehet szar a karbi beálitás is lehet vagy farsot sziv valahol
Valaki segíthetne hogyan lőjem be pontosan a karbit!Úszó...stb!Kaphatnék pontos értékeket?
Ugyanaz a rotax 123-sa blokk van benne mint egy rx-ben
Sziasztok! Van egy 1993-as Aprila Tuareg Rally 125-öm és az lenne a kérdésem hogy van-e ennek fojtott verziója? Vissza lehet valahogyan minősíteni ezt papíron 11-12 kw-ra?
valakinek eladó karbon membrán lapok ?
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy mitől nem pörög ki Aprilia rx 125
hello!
rotax 123 fotengely erdekelne es lendkerek...
van valakinek elado kedvezo arban?
4,6 dl, 20W, így kicsit keményebb mint a gyári 10W-vel.
Gyári méretű szimeringekkel az a baj, hogy az 15-20 évvel ezelőtti teleszkóphoz való, azóta jópár km lehet a szárakban. Gyárija 40×52×10, én 39×52×11-est tettem bele, 2 éve, most kezdett el az egyik szár kicsit gyöngyözni. Mivel 1mm-el szélesebb a szimering, ki kell hagyni a 2 alátétet a szimering alól. Mérd meg a szárakat több helyen, figyeld meg, hogy nem éri el a 40es átmérőt sehol.
Köszi szépen, nagyon sokat segitettél, innen már menni fog minden.
Még1x köszi
22x28x16 kellett a himbába, 4 db. Nehogy koyo, fag, skf stb tőkés csapágyat vegyél bele, elég bele az olcsó kínai. Ha jól rémlik egy ilyen koyo csapágy ezer forint lett volna, így meg 630 Ft volt a 4 db. Talán valami ZKU a neve. Ha nem találsz sehol, akkor tudok küldeni egy csapágyboltot a X. kerben, én is ott vettem. A kutyacsontba nem tudom milyen kell, azt nem szedtem szét (ahol csatlakozik a vázhoz).
Valószínű tengely is kell majd neked, tuti be van rágódva, azt pedig egy esztergályossal esztergáltass, de figyeljetek az illesztésre, szorulnia kell a csavarnak a tengelyben.

Másik hogy ha tutira akarsz menni, teszel rá 2 zsírzószemet, én ezt kihagytam, cserébe 1-2 havonta szétszedem és újra bezsírozom.

Galériámban megtalálod a képeket, ha van még kérdésed szivesen válaszolok.
Nagyon köszi , ezt valahogy nem találtam meg. Úgy rémlik te felújítottad a himbát, a tűgörgők méretére nem emlékszel véletlenül, és, hogy melyikből hány db kell, előre is köszi
Am6-hoz például megadják, pedig jó lett volna, így a téli karbantartáshoz előre be tudtam volna szerezni a cuccokat, hogy kevesebb legyen a "holt idő", nem gond, majd végignyálazom a fórumot is, hátha meg lesz pár fontosabb adat