{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5657915] 2020. 11. 28. 18:33
pimpa1974


Már látom el hoztam ugyan az

Köszi.
[#5657707] 2020. 11. 27. 21:03
piciz
Ez piaggio blokkhoz van
https://egumotors.hu/piaggio-p...

Ez meg morini
https://egumotors.hu/aprilia-d...

Tegyél közte különbséget szerintem nincs nem hinném hogy gyártottak két félét
[#5657639] 2020. 11. 27. 13:27
pimpa1974
Helló
Neked írok ,de ha más tudja a választ azt is meg köszönöm.
Mivel nekem eddig ""csak ""morini blokkos ditech el volt dolgom lenne olyan kérdésem: az olyan alkatrészek mint pl: kompresszor megegyeznek méretben stb.. csereszabatos a piaggio blokkossal?
Köszi előre is.
[#5656249] 2020. 11. 19. 15:08
kissa07
igazából nem tudom. szétszedtem a fejet, kifújkáltam, nyomásokat mértem, összeraktam és elindult. majd a gyertya megadta magát (új ngk), most kapott egy másik ngk-t remélem bírni fogja több baja nem lesz :D
[#5656163] 2020. 11. 19. 9:34
piciz
Na mi volt a baj?
Azt hogy érted hogy eszi a gyertyát, egy idő után nem indul vele? Az lehet dús járástól is a sok üzemagyag meg tudja ölni a gyertyát hamar na meg milyen gyertyával próbálkozol densot próbálj az ngk egy kalap sz@r főleg ha hamis
[#5656100] 2020. 11. 18. 19:41
kissa07
Osszeraktam a gépet, minden happy. Indul megy, viszont eszi a gyertyát. Pipát levéve óriási szikrakat dob. Mi lehet a baj, trafo?
[#5655969] 2020. 11. 18. 13:02
pimpa1974
Háát biztos így kell lennie.
De kérdem én: mennyi idő alatt veszed észre hogy kormol a gyertya? És a fulladásra: Most fasza jó idő van egyből ki használva mentem 15-km ert mert el kellett mennem egy helyre amúgy is. Úgy megy mint a doxa,semmi fulladás, semmi torpanás.
Akkor most mi van?

Én értem hogy a gyári adat ez. csak azt nem értem hogy ha így van ahogy te is írod, akkor miért nem jelentkezik egyik tünet sem? Szép alapjárat,jól indul, jól egyenletesen húz.
[#5655947] 2020. 11. 18. 11:30
piciz
A nyomásszabályozót fentről a benzin nyomja lefele lentről a levegő tolja felfele ezért van benne membrán, és az éppen aktuális fordulatszám dönti el, az éppen akkor szükséges üzemanyag nyomást!
Ha magasabb nyomáson nyit a többlet benzin miatt fulladni fog üzem melegen meg lekarmolja a gyertyát
[#5655909] 2020. 11. 18. 9:44
sanq
A szelepnek 2,48 báron kell nyitnia. Ha nagyobb nyomáson nyit akkor üzemanyag többlet keletkezik, üzem meleg motornál be fogja kormolni a gyertyát, mivel a nagyobb nyomás miatt olyan mintha folyamatosan használnád a szivatót. Ezt tudom ajánlani: https://auto.jofogas.hu/budapest/Aprilia__Gilera__Peugeot__Suzuki_Ditech_nyomastarto_nyomas_szabalyzo___65816824.htm
[#5655773] 2020. 11. 17. 17:01
pimpa1974

[#5655765] 2020. 11. 17. 16:32
pimpa1974
Nem tudom hogy kell ide videót fel tenni ha lehet egyáltalán, mert nem fotókat hanem videót csináltam a mérésekről meg a működésről.
[#5655763] 2020. 11. 17. 16:29
pimpa1974
Helló

És mi történik akkor ha a nyomásszabályzó szelep nem 2,5 bárnál enged vissza?
Csak azért kérdezlek mert nekem van 3 nyomászszabályzóm mind 3 db más értéken nyit :(

Ami bontott motorból van az 2,8 bar on nyit,(ezzel dadog kissé fura az alapjárat.
Aztán van 2 db utángyártott 1 helyről vannak az eladó szerint 2,8báron vannak. az 1 ik 3,3báron nyit a másik 3,8báron

Most raktam bele új kompresszort.HS tuning zsír új. a kompresszor a helyén 5-6 bárt nyom.
A benzinpumpa is kb 5-6 bárt tud.

A 3,3báros nyomásszabályzóval szépen indul a motor és szépen is jár. Akkor most hogy van ez?

1kép: az új levegő kompresszor ennyit nyom menet közben.
2kép: új kompresszor :)
3kép :a motor(injektoros)
4kép: másik motor a karbis.

Mielőtt el küldenél a francba 2 apriliám van 1 injektoros,és egy alakított karbis.
[#5655741] 2020. 11. 17. 15:02
kissa07
köszönöm a segítséget!!
[#5655716] 2020. 11. 17. 13:11
piciz
Az injektort az ecu szabályozza ha minden körülmény megteremtett a működéshez
[#5655715] 2020. 11. 17. 13:10
piciz
Elkezded levegővel fújni a bemenő benzincsövet mondjuk 1 bárral és szép lassan tekered felfelé a nyomást a kompresszoron a visszatérő ágon 2,5 bárnál nyitni kell a nyomásszabályzónak és el kell engednie a nyomást akkor jól működik a dolog
[#5655550] 2020. 11. 16. 17:09
kissa07
miért hagyja rá a porlasztást egy kis idő múlva? vagy ezt az ecu szabályozza? nyomásmérő szelepet hogy tudom kimérni hogy jo e?
[#5655476] 2020. 11. 16. 11:12
piciz
Hát ha előtte jó volt akkor tuti valamit te bénáztál el az injektor házra is jól raktad vissza a csöveket előremenő visszatérő nincs felcserélve
[#5655407] 2020. 11. 15. 20:51
kissa07
köszi jó poén volt ;)
[#5655404] 2020. 11. 15. 20:41
freelac
Csak vicceltem.
Bocsi, ha komolyan vetted.
[#5655402] 2020. 11. 15. 20:36
kissa07
hát más az átmérő és más helyen is vannak. ezt még véletlen se tudtam volna
[#5655375] 2020. 11. 15. 18:37
freelac
Felcserélted a csöveket.
[#5655317] 2020. 11. 15. 15:29
kissa07
elirtam, elnézést. ráadod a gyujtást, indítózol szépen porlaszt egy darabig, majd ráhagyja. utána gyujtás le ujra rá megint akkor szintén porlaszt egy darabig. lev nyomás ok, üa nyomás ok. szikra is van. működött a moci amig ki nem cseréltem a 2 csövet, azért nem értem
[#5655316] 2020. 11. 15. 15:19
pimpa1974
Szia
Először is azt a részt: ( inditozásra szépen porlaszt, majd tekerés múlva megszünik a porlasztás ) kicsit írd le érthetőbben.
Mert számomra az jön le hogy ha nem önindítózol nem porlaszt :) Ami természetes így kell hogy működjön.
Az hogy nem indul 100 oka lehet. azzal kezdeném hogy mérnék nyomást a benzinszivattyú-és a keverőszelep közt. Aztán a kompresszor nyomást is mérném! Ezek ha nem jók esélytelen az indulás. Aztán gyújtást is ellenőrizd! Nekem volt hogy a gyertya kint a szabadban szépen szikrázott (lovat agyon verte volna) A helyén viszont nem volt szikra!
Új gyertya után rögtön indult.
[#5655251] 2020. 11. 15. 9:25
kissa07
sziasztok. működött a motorom, majd megrepedt rajta a visszatérő ági üzemanyag cső. kicseréltem+ a szivattyú bemenő csövét is. azóta nem indul. levettem a hengerfejet kompletten, inditozásra szépen porlaszt, majd tekerés múlva megszünik a porlasztás. mi lehet a baj találkoztatok már hasonlóval?
[#5653684] 2020. 11. 08. 20:04
pimpa1974
https://docplayer.hu/6799501-A...

Itt magyarul letölthető kezelési karbantartási útmutató,benne van többek között az elektromosság kapcsolási rajza, a motor beállítási értékei(előgyújtás, gyertya adat stb..)