Aprilia SR 50

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm a válaszokat mind kettőtök nek ! 🙂 vettem új gyertyát ugyan ilyet és egy rublikával feljebb emeltem a tűn. Nekem a szerelő mondta aki csinálta a 70 -es szettet hogy tegyek bele a benzinbe olajat. Csak azóta már nem akarok hozzá járni mert kicsit berágtam rá. Nem a munkájával volt a bajom sztem nagyon jó szerelő csak az apróságokon elvérez és bele untam ./pl. Karbi beálítás, gyere holnap. Mentem, hű holnap agyig vagyok aztán megint holnap. Aztán másfél hónap lett belőle . És még sorolhatnék kis apró dolgokat, és nem sürgetem. Ezért gondoltam hogy kénytelen vagyok kézbe venni magam a dolgokat . Köszönöm még 1x ! És jelzek mire jutottam.
Ha nincs kikötve az olajzás akkor teljesen felesleges a tankba ooajat öntögetni főleg egy decit meg tankolsz 5-6 litert szinte már az 1:50-es keverèk meg mèg keveri hozzá a motor is aztá jár szerencsètlen 1:20-as keverèkkel az meg hogy szegèny azt jelenti keveset kap mint az elöttem szóló első körbe a tűn emelni ha az nem segít akkor egyel magyobb fuvóka makd ismèt gyertyakèp ellenőrzès ès ezt addig folytatni míg őzbarna nem lesz a gyertya
Szegény a keverék = kevés a benzin a levegőhöz képest. Ha a benzinszint rendben van, akkor emelj a "súbertűn" egyet, hogy több benzint kapjon.
A szegény azt hogy érted? Mi a kevés? Olajzás nincs kikötve, minden tankolásnál kb. 1dl. Olajat töltök a tankba aztán tele.
Ebből azt hogy kib@szott szegènyen jár hisz majd hogy nem fehèr
Kivettem a gyertyát, háát nem őz barna 🙂 mit olvastok ebből a gyertyaképből? Köszönöm!
Sziasztok! Segítség kéne 😀 . Gyertya cserén gondolkodok csak nem tudom hogy itt e az ideje e. Mhr 70 henger van rajta, nem tudok rá panaszkodni soha nem hagyott ott sehol szép gyertyakép nagyon jól megy. Amióta megkapta a hengert azóta elmentem vele 10e km.-t ezért gondoltam hogy talán kéne. Most ngk br8es van benne, ilyet is raknék mert semmi gondom nem volt vele 2008 évj pigi. Karbis. Általában hosszabb távon használom.
Tehát mennyi km. Ként kéne cserélni a gyertyát?
Köszönöm a választ!
Egy újat is szét kellene venni akkor lehetne összehasonlítani szerintem itt nem beton keménységre kell gondolni
Nem volt szakadt,se kemény!
Ha szakadt lett volna akkor még így se ment volna mert még a kompresszor csőbe is benzin lett volna
Szétvágtad? Szerintem kikeményedik a membrán benn az épp elég ahhoz hogy később nyisson
moto77,piciz!
Köszönöm a segítséget,jó lett a masina.
Szétszedtem a régi szelepet de a membrán nincs szakadva,minden épnek tünik,de akkor mi a búbánat tud benne elromolni?
Nem szétszedhető
Megrendeltem,lehet holnap meg is kapom,azt mondta.
Amit kiveszek azt nem lehet megjavítani?
Az előttem linkelt tökéletes és az eladó is megbízható már vásároltam tőle én is
Oké,köszönöm!
Ezt ajánlom, enyémbe is ilyen van, minőségi. https://auto.jofogas.hu/budapest/Aprilia__Gilera__Peugeot__Suzuki_Ditech_nyomastarto_nyomas_szabalyzo___65816824.htm
Köszönöm,szépen az infót!
Lenne még egy kérdésem:milyet és hol érdemes venni?
Ja.
A fesszabályzóból 5 kábel jön ki, ebből a három egyforma megy a fesszabályzóra, ezek a 3f generátor kivezetései.
A maradék kettő a gyújtás jeladó. A purejet lendkerékmágnesén körben vannak jeladó lágyvas darabkák, de ezek gondolom arra régi járműre nem kellenek csak egy, ami a felső holtpont előtt van, amikor a lágyvas darab pont az érzékelőnél áll.
A gyári fesszabályzón szemből nézve az alsó három a generátor tekercsére megy, a felső kettő a plusz és a mínusz kivezetés.
Igen 2,5 báron kellene átereszteni a nyomástartó szelepnek ha hat bárnál ereszt vissza akkor biza szar a szelep
Az alaplapból kijövő vezetékek kiosztása, és a fesszab direktbe bekötéséről lennének kérdéseim. Egy több mint 80 éves BMWre kellene villany és mechanikusan a kúp átesztergálásával már fönn a lendkerék és az alaplap.
Le húztam a csöveket és a garazskomresszort bem
enore kötöttem, és 6 barnal nyitott a visszateron ag. Ott kellene 2.5 barnák nyitni?
Visszateron is 10 bár van!
Most akkor mi a teendő?
Levegő nyomás: 4,2-6Bar az üzemanyag nyomás meg levegőnyomás +2,5Bar, megengedett tolerancia: +- 0,2Bar
Tehát ha a kompresszor mondjuk 4 bárt nyom akkor az üzemanyag nyomás 6,3 és 6,7 között a jó
De én leellenőrizném a nyomásszabályzót is, hogy az jó értéken ereszt-e vissza azt hiszem a visszatérő ágon 2,5 bár felett kezdi visszaengedni az üzemanyagot a tankba ha előbb akkor kevesell ha később akkor meg besokall
Help!
Aprillia SR Di-tech kb:40-50km/h-nál elkezd fulladozni mintha egy karbis motoron főfúvóka dugulás lenne.
Mondjuk addig sem jár kristály tisztán,de az még elviselhető.
-Gyertya jó/másik motorban tökéletesen megy minden fordulaton/
-Benzin 100-as vadi új
-Kompresszor nyomás több mint 4 bar /ott megakad a mutató,nem mér tovább/
-Gyújtáson benzin nyomás 10 bár
-Fordulaton 7.5-8bár
Ötlet?