Aprilia SR 50

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
SR 50(2000-es léghűtéses) robogóm alá keresek kipufogót mert a mostani a rozsda áldozata lett és több helyen is lyukas, ha tudna valaki ajánlani azt megköszönném nagyon
Szia,

köszi szépen a választ. 4000km van benne, nem 400, elírtam. Manuális szívató van most fenn, az alapjáratot a következőképpen próbáltam beállítani: üzem meleg motor közben, a keverék csavart teljesen betekertem és az alapjárati csavart addig tekertem, hogy egy viszonylag pörgős fordulatszámot kapjak, a kerék enyhén, lassan forogjon. Elkezdtem adni neki több levegőt így az alapjárat is egyre emelkedett. Addig tekertem kifelé, míg a fordulatszám elkezdett csökeni, majd újra befelé, hogy lássam hogyan reagál. Próbáltam azt a pontot megtalálni, hogy a lehető legmagasabb alapjáratot kapjak. Most úgy érzem van egy erős alapjárat, ha hirtelen ráhúzom, egyből felpörög, nem hörög.
Ha most visszateszem az automata szivatót, akkor ezzel a beállítással is jól kellene működnie? Ha visszateszem és fulladozik mi lehet a gond? Köszi szépen a segítséget!
Amit leírsz szerintem inkább túl sok benzin tünete, nem túl kevésé.
Sziasztok!

A tanácsotokra lenne szükségem. Évek óta úgy használom a motorom (400km van benne), hogy lecseréltem a dellorto automata szivatót egy manuálisra, mert azt tapasztaltam, hogy szerintem hamarabb lezárt mint kellene, és alapjáraton pöfögve ha gázkart húztam, csak hörgött, ráadásul, ha itt lefulladt, akkor alig bírtam beindítani, mert ugye az aut.szivató még zárva tartott és nem kapott +benzint, mert hideg volt még a motor. A manuális szivatóval teljesen jól működik jelenleg is. Ezekben a nyári melegekben gondoltam csak vissza teszem és megnézem, hogy most hogyan működik (meg kicsit kényelmetlen mindig lehajolgatni a manuális szivatohoz)..de a helyzet kb ugyan az.. A beállításokon nem változtattam, visszatettem az aut.szivatot: inditás után az alapjárat szépen fokozatosan el kezd csökkeni, majd én úgy tapasztaltam, hogy alá is megy mint amikor teljesen meleg.., így, hogy nehogy lefulladjon, pici gázkart húzok, még hörög egy kicsit..kb 20sec múlva ismét húzok, most már nem hörög, hanem felpörög, és az alapjárat beáll.

Az aut.szivató működik, megnéztem, szépen kitolja a dugattyút alaphelyzetről (kb 3mm-4mm-ert tol) de létezhet az, hogy túl gyorsan tolja ki, ezáltal hamarabb elzárva a + üzemanyagot? Mennyi a normális idő, míg teljesen kitolja? Azt olvastam, hogy olyan 5 és 10 perc között. Esetleg beállítási gond van? Köszi a tanácsokat!
Au. Ezek tenyleg odavannak.
Az ésszerűség határain belül igen, van jelentősége az árnak szerintem. A tanácsodon már túl voltam, azért is keresem a megoldást. :-)
Ha ennyire fontos az ár, először szedd szét, takarítsd ki, aztán meglátod, hogy kell-e a tömítő gyűrű.
Köszi a választ. A "körülbelül" témakörével tisztában voltam, fordítás és kivágás/beillesztés után maradt a szövegben. Éjfél körül kissé lankadt a figyelmem. :-D
Utánanéztem ott ,ahol én rendeltem az enyémre is. 30€+ szállítás itt is 13ezer, aztán még némi időbe is telik.
A fék olyan, mint a medve: NEM játék. Tessék kiköhögni a rávalót 😅
Ennek ennyi az ára, el kell fogadni. Nincs KÖRÜLBELÜL méret a dugattyútömítésnél. Annak a tömítés mellett az is feladata, hogy elengedett fékkarnál visszahúzza a dugattyút pár (tized?)milliméterrel, hogy a betét "elengedje" a tárcsát...
Gondolj bele, ez csak egy kétdugattyús, egytárcsás fék. A nagyobbakhoz alapból drágább minden plusz még 4-szer annyi is kell bele.
Hidd el, nem a tied drága:)
Sziasztok ! Fel szeretném újítani az Aprilia SR 50 Factory-m első féknyergét, melyhez alapvetően az AP8113122 féknyereg javítókészletet lehet megrendelni 13.000,- Ft magasságában. Valakinek van ötlete, tapasztalata milyen más, barátibb áron lehet hozzájutni a hasonló paraméterű javítókészlethez ? (Esetleg más járműhöz való, de méreteiben egyező ? Két dugattyútömítés, körülbelül 32x38x3,1 mm, két porzár, körülbelül 28x39x2,4 mm, egy O-gyűrű körülbelül 7x10x1,6 mm és egy légtelenítő csavaros kupak. Alapvetően a dugattyú tömítések a legfontosabbak. :-) ) Előre is kösz a tippeket !
Új gyújtás alaplappal van szikra, indul, megy! Viszont az előzővel 14.2V volt a töltés, ezzel csak 13.3V fordulaton.
Igen, pontosan ez a hiba jelenség oka. Nagyon köszönöm! Ellenőrizni fogjuk🙏
Mármint hogy jelezte a hibát felment a vízhőfok max-ig? És most hogy jó a motor most is max-ot mutat? Lehet a túlzott melegtől megmurdalt a jeladó gomba a hengerfejbe nem egy bonyolult dolog annak a mutatónak a hiba javítása után jó értéket kellene mutatni ha nem teszi akkor ott más is megadta magát
Sziasztok ! Kérném a segítségeteket Nrg mc4 kijelzővel kapcsolatban. Hűtővíz elfolyt a kijelző jelezte a hibát. Hibát orvosoltuk, de a kijelzőn továbbra is villog a hőfokjelző hiba. Hogyan tudom törölni a hibát a kijelzőről ? Illetve elég lehet ha az akkut kikötöm egy időre és visszaáll eredeti állásba ?köszi előre is!
Holnap ha lesz időm rámérek az enyémre
Sziasztok!
Keresek valakit, akinek Aprilia Sr motard robogója van Békéscsaba környékén.
Nagyon fontos lenne..
Hogyan tovább? Jó lenne még használni idén, szerintem veszek egy gyújtás alaplapot.
Ez érdekes mert a piros meg a zöld vezetéknek semmi közének nem szabadna egymáshoz lennie 😲
Sziasztok! Nekem egy ditech van átalakítva karbisra. Új henger(50ccm), dugó, gyűrű...Bejárattam már rég. Maximum 70-et megy. Ez jónak mondható?
Piros-fehér 127 ohm
Zöld piros 127 ohm
Zöld-fehér sípol
Egy másik működő motoron is ugyan ezt mérem.
Köszi, holnap írom, hogy mit mértem!
Piros meg a fehér között kb 121 Ohm vagy akörül
A zöld meg a fehér között meg 710 Ohm vagy akörül
Test meg van, a tekercsen és a jeladón nem tudom, hogy mit kell mérni. Ki szeretném zárni, hogy a tekercsel, vagy a cdi-vel van baj, nincs az ismerősök között akitől tudnék kérni próbára alkatrészt.
Fehér a test
Piros a jeladó
Zöld a gyújtótekercs