Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te ne íjesztegesd m`á a gyerekeket....
Csak jobban kell szeretni mint a japókat...
Egyébkánt meg örülök h hallok rólad kedves barátom!
Csak akkor vegyél tónyót, ha szeretsz jó mélytorkosan szopni
Köszi a választ! Ezt a generátort már olvastam korábban én is, akkor ezek szerint nem csak a régebbi tipusoknál van. Mennyivel drágább a fenntartása mondjuk egy japánhoz képest? Gondolok itt szervízintervallumra, alkatrészárakra..
Hali! Esési nyomokat keress, a kipuffogókat nézd meg hátulról ott lehet látni ha bukott volt, töltést nézd meg mode-kapcsolódval ha 14V alatt van generátorfelújítás néz ki. Hátsó fék a többségnél ált. nincs, de egyszerűen orvosolható. Nincs típushibája, blokk agyonüthetetlen.
Sziasztok! A következő 4 hónapban tervezek egy Tuonot vásárolni. Mire kell esetleg figyelni, mik a tipus gyengéi, esetleges hibái?
Itt tuono-hoz illik alkatreszt hirdetni
Am6 ra pár alkatrészem eladó!
Balos felülvezetett leovince rezonátor 18 ezer
Jobbos alul vezetett technigas rendszer 28 ezer
75 ös hebo hengerszett 30 ezer
85 ös barikit hengerszett 35 ezer
Sziasztok!
elado egy 15 fogas (-1 fog gyarihoz képest) elso lanckerek, Tunono 2006-2010-hez.
Renthal márka, tehát nem gagyi, ebayen vettem, de kiderült, hogy már az előző gazdi kicserélte előttem.
Sziasztok!
Nekem 2002es Caponordom van és ma mentem volna motorozni de nem indult... Sztem az üres érzékelővel lesz a galiba mert hiába rakom üresbe nem világit a zöld lámpa a műszerfalon. Eddig semmi gond nem volt vele. Volt már nektek is ilyen próblémátok?
aprilia tuono 1000 -régi - blokk eladó. 170 000 ft.
aprilia Alkatrészek és Szerviz

70 389 6486
Sziasztok,

Akit érdekelne, itt egy kis saját termés. Hozzávalók: Bükk, Aprilia Tuono 1000

http://youtu.be/JAJEW3er5v4
Szia!
Ez sajnos konstrukciós hiba a Tuonoknál és nem nagyon tudsz neki mit csinálni.
Melegben túlságosan megmelegszik az olaj a blokkban és hiába van olaj hűtő egyszerűen szétég a generátor.Egy nagyobb olajhűtő felszerelésével talán megoldódna a probléma, de nem biztos.Addig is hiába tekercselteted meg újra nem lesz jó sokáig, mert nem tudja megcsinálni senki tökéletesre.A legjobb megoldás ha beszerzel egy jobb állapotban lévő bontott gyári régi RSV Mille generátort, mivel az még Denso márkájú és az a legjobb. Ebayen lehet tálálni ilyeneket.
Sajnos nekem is többször leégett már, de most Denso van benne és szerintem ezzel nem lesz baj.
A Polyák Laci (+36703896486) Apriliás szakembert ajánlanám, ő segít neked mindenben.
Sziasztok!
Ha valakit érdekel eladó lett a Tuonom.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000-9423845
Mert Denso...Japánból szeretettel.
Tomi!
Akksit cseréltél azóta? És/vagy megnézetted a feszszabyzót? Ezek égethetik le leginkább. Mindenképp érdemes, mert egy szezon után lehet megint tekercseltetni, ha nem szűnt meg a kiváltó ok.
Hali! Tényleg ennyiért csinálja az ózdi srác, szépen határidőre megcsinálta és nekem azóta tökéletes, 14.3-5 körül ad le.

Egyébként visszagondolva már akkor le lehetett égve kissé amikior megvettem a mocit, mivel vibrált a fényszóró. Később már többet kellett tölteni az akksin és elkezdődött a durrogás is.

Amióta jó, érdekes módon a menettteljesítmények is javultak.
Már megint?
Gyári új sem bír 40.000km-nél többet, nincs min meglepődni.
Tesztelni kell pár körülményt a motoron. Van, hogy nem csak a generátor fárad el hanem a fesszabályzó, ventilátor, mókolva van a világítás stb...
A tekercselés meg egy bonyolult folyamat, 13.000Ft az alapanyagot sem fedezi. Talán egy 120W-os generátornál...
Hali Srácok!
Vettem 2 hónapja egy Tuncit, és nálam is berotty a generátor! Az ózdi komának elpostáztam 13.000-ért megcsinálja. Fotok mellekelve..
Vki meg tudja mondani konkrétan miért éghet le? Mindenki mást mond. Van aki akksit van aki fesszabályzót. Van aki egészen mást
Sziasztok!
Első generációs RSV-m van, a következőre figyeltem fel: hidegindítás után melegítem a motort, szivatóval ~3000 1/min fordulaton. Ahogy felmegy a víz üzemi hőfokra akörül elkezd vörösen izzani az első henger leömlője közvetlenül a toroknál. Kicsivel később talán kissebb mértékben, de a hátsó is. Ha
Hűtőfolyadék rendben, mert most cseréltem le. Szelephézagok jók, vezérléshez nem nyúltam, EFI felirat eltűnik ahogy kell, DIAG üzemmódban nem mutat hibakódot a műszerfal. Van benne Povercommander is, lehet megmarhult? Van-e valakinek tippje, hogy mi lehet? Lehet ez normális? Még sosem figyeltem fel erre, de lehet eddig is ilyen volt és ez normális! Megtenné valaki akinek első generátiós mille/tuono-ja van hogy megnézi ezt a jelenséget, hogy más motoron mi történik?
Köszi:W.
Eladó lett szeretett motorom!
Tüncike
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2002-es Falcot, rendbe raktam és utolsó fázisként lemostam nagynyomásúval. Azóta világít az EFI felirat ha elindulok vele, de a működésében nem érzékelek semmi rosszat. Van mód kiolvasni ill. kitörölni a hibát?
Írtam az RSV fórumba is, mert Falco topic nincs.
Köszönöm!
Helló! 2003.-as Rsv 1000 tuono önindító szabadon futót kerek! aki tud ajánlani megoldást kérem tegye meg! Köszi!
Sziasztok :) Erősen gondolkodok hogy le cserélem a Hondámat 1 Tuonora. A 2002-2005 ig gyártott példányoknál mire kell nagyon odafigyelni? Típushibák, Vásárláskor mit kell jól megnézni rajtuk.