Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia csak az ujfajta blokk jó neked? nekem van több blokk is új csapágy, szimering
Derbi Gpr-nek meg tudná mondani valaki az első teleszkóp szimeringjének a méretét? 2001-es. Fordított Showa teleszkópos.
Mikor a fékbetét vasig elkopik, akkor nem jönnek ki a fékdugattyúk annyira, hogy azok kiessenek. Az elmondásod alapján a fékdugattyúnak a gumi tömítése nem jól tömít. A dugattyúk csak akkor jöhetnek ki a helyükről, ha a féknyereg le van szedve a tárcsáról, és nincs benne betét, és valaki véletlenül meghúzza a fékkart. Próbáld meg a féknyerget és a munkahengert darabokra szedni, aztán pucold el az egészet rendesen. Aztán nézd meg, hogy a gumitömítések milyen állapotban vannak, a dugattyúk mennyire sérültek. A dugattyúknak könnyen kell járni a nyeregben. Ha minden jó akkor rakd össze és légtelenítsd le megint. Ha a dugattyúknál folyik akkor szerezz egy másik féknyerget. Vagy a gumi tömítés van már megkopva, vagy a dugattyúk felülete karcos és azért engedi az olajat.
Nézd meg egész pontosan hol szivárog az olaj.
Üdv! Van egy motor, kifogyott belőle a fékfolyadék, feltöltöttük, légtelenítettük, fog is, minden jó, aztán kb 20 perc múlva elfolyik az összes.
Lehetséges hogy a sz*rrá kopott fékbetétek miatt azok a kis (fékdugattyúk?) annyira kilökődnek hogy kipréselődik a folyadék is?
üdv

keresnék blokkot, rezot!
2008-as aprilia rs 50...elvileg derbi blokkos...azért keresgélek itt is :)
Sziasztok! Adott egy 2000-es derbi senda. Nem pörög ki rendesen, olyan mintha tiltana, és füstöl is elég rendesen. Különoljazó kikötve. Uj csapágyak szimeringek. Gyujtás hogyan kell beállítani rendesen, mert nekem nincsen meg a gyári jelőlés. Köszönöm előre is.
Bontás ! tg kipu malossi 80as mhr henger 19es karbi.
fejidom műszerfal hátsó fék kormány elkelt a motorról
érd: joka0000@freemail.hu
Eladó! első ajp fékek 4500 ft/db
ebs blokk henger gyújtás karbi nélkül 18000 ft
tank 6000 ft olajtartály 4000 ft
érd: joka0000@freemail.hu
ebs blokk henger gyujtas karbi nélkül eladó 18000 ft érd:joka0000@freemail.hu
Nekem is teljesen gyari a gép , a 11 es lanckerekkel is kiakasztja az orat csak sokkal nagyobb a fordulatszám, azonos sebességnél nagyobb a fordulatszám .11 essel hangra erőre a 60 as utazó 13 assal meg inkabb 70 felett a kellemes .Csak a kisebbel sokal jobban gyorsul es nemis esik le olyan konnyrn a fordulat es ha leis esik némileg konnyen ossze szedi magat a 13 assal ha kicsit is leesik vissza kell váltogatni vagy 2 ot..
Szeva!

Nekem is 13-as van fent 11-es után. Igaz, nekem csak gyári 50-es hordóra kopott alu henger és MÉG mindig a gyári dugószettel szerintem. 17.5-ös karbival megy 62-t max (gps-szel mérve, mert nics órám)... de talán ha 6-7 ezerig kipörög 5-6-ban.
A nehézkes indulásra pedig szerintem próbálj másik gyertyát, az általában javítja az ilyen problémákat. Mondjuk az enyém pl nem akar leállni. Leveszem a gyújtást és ugyan úgy pöfög tovább megakadás nélkül.

Viszont engem még mindig foglalkoztat, hogy a régi fajta 2006 előtti és a 2006 utáni derbik szívócsonkja és membránja eltér, vagy megegyezik? Vagy esetleg a főtengely miben másabb?
Sziasztok !

Felkerült a motoromra az új lánc szett , előre 13 as került a 11 es helyett.Megosztanám veletek hogy a motor teljesen mintha kicserélték volna.A végsebesség érezhetően több lett nem tudom pontosan mert az órát kiakasztja.A sebességek sokkal hosszabak lettek mintha plusz 2 sebesség lenne..60 alatt 6 odikban egyszerűen kicsit a fordulat , simán megvan a 70 es utazó.De alacsony fordulaton nagyon kevés az erő forgatni kell a motort nagyon , sokkal jobban mint előtte, nyomaték kevesebb.Lassaban gyorsul.Talán az aranyközépút egy 12 es lánckerék lenne.A 11 es lánckerékkel élvezetesebb volt a motorozás számomra de ez sem rossz annak aki sokat megy egyhuzamban.Gondoltam hátha valakinek mutat valamilyen iránymutatást .

Az én kérdésem meg az hogy mik a jelei ha nagy a fúvóka ( pár hete néztem a gyertya szép barna volt ) 100 as fúvóka van a gépben de néha kissé nehezen pörög fel úgy középtartományból mintha valami fullasztaná a motort .És miért lehet az néha néha elvétve melegen nehezen indul , hiába rugdosom rugdosom mintha hamar megszívná magát .Remélem valaki tud némi tanácsot adni
Hát igen... a nicasilos henger kényesebb a "karcolásokra", de (szerintem) nem is olyan egyszerű meghúzni, mint a vas hengert. Az újra nicasilozás pedig... nem hogy annyi, sokszor több is és még dugószettet sem kapsz hozzá abban az árban.
Hónolni lehet, mert a bevonat vastagsága engedi, ha nincs agyonkopva.
Bolti árak pedig igen változatosak, sokat kell vadászni.
dr70 henger
De az 50-es szetteket ennél jóval olcsóbban be lehet szerezni.
Köszi a választ. A henger témán sokat rágódtam már. Az alu hengerben az nem tetszik, hogy ha megkarcolódik, akkor utána gyakorlatilag kuka, mert fúrni és újra bevonatolni gyakorlatilag annyi lenne, mint az új. Hónolás sem játszik.
Bolt kapcsán: Hol érdemes vásárolni? Kisebb alkatrészeket már rendelgettem, több helyről is, de egyik sem tűnt jelentősen olcsóbbnak.
Eladó! érd: joka0000@freemail.hu
Üdv.
Ha valakit érdekel 2009-es derbi senda xtreme értesítsen.
Ausztriából származik 70 ccm, eredeti forgalmival, /itthon biztosítással/
Nem árulni akarom hanem eladni, az ár is korrekt.
Csak email-ben értekezzünk,ne terheljük a fórumot.
zoednoma@gmail.com.
üdv.
Hali!

A főtengely témát azt passzolom, mert még én is csak tervezem a lecserélését. A gyárit szerintem csak akkor érdemes javítani, ha tudsz olyan gépműhelyt, ahol tényleg normálisan megcsinálják a felújítást.
Hengerszettbe pedig ha már ilyen áron akarsz venni, akkor már minimum alut... némileg nagyobb teljesítményt ad és tartósabb is.
De szerintem megtaláltad azt a boltot, ami a legdrágább.
Sziasztok!

Főtengely vásárláshoz kérnék tanácsot.
EBS blokkos Sendáról van szó. Gyári 50-es henger, és főtengely. Óra szerint 28e km után már eléggé lógnak a tűgörgők, úgyhogy megérett a cserére. Valószínűleg az előző tulaj idióta tuning rezonátora miatt.
A kérdésem az lenne, hogy milyen főtengelyt ajánlotok ami jó minőségű, és legalább ennyit kibír?
Esetleg lenne értelme a gyárit felújíttatni?
Henger és dugócserét is tervezek, de semmi komoly tuning, erre gondoltam: LINK
A célom egy megbízható, napi városi használatra szánt gép építése.
derbi senda alkatrészek-KISENDURO-honlap.tel:06304906559
Derbi senda hátsókerék jó féktárcsa, lánckerék + gumi 5000 ft
szívócsonk karbival 7000 ft ebs blokkból
kábelköteg hibátlan állapotban 4000 ft
érd: joka0000@freemail.hu
Eladó 8000ft a pár..
30 5129874
Üdv mindenki újra!
Valaki tudja, hogy a régi és az új fajta senda szívócsonkja és membránja eltér-e egymástól?
Előre is köszönöm!
Derbi Senda Evó DRD 2010.-es évj minden alkatrésze eladó.Postai úton is.TeL:06 70 459-6036
Már azzal vettem, egy éve van nálam de csak nyáróta használom remdesen és semmibajanincs