Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.tudja valaki hogy a98 as Derbi senda 70-es vashengernek mennyinek kellene lenni hidegen a kompressziójának? Most mértem meg:7bár.?! Mennyi egy gyári új? 11-12 bár?
Naraku hengerrel még nem találkoztam. Viszont a képen látható sárga, van még ugyan ilyen hengerben lilás- rózsaszínű is. Mind a kettő egy gyűrűs hengerszett. Na ezek szart sem érnek. A vezérlésük egy rakás szar. Van egy hengerszett ami fekete, top racing névre hallgat, és két gyűrűs. Ez az amit már érdemes megvenni. Én inkább a két gyűrűs dugattyúra esküszöm, de a hengereknél a vezérlés az ami nagyon fontos. Nem mindegy hol vannak és mekkorák, merre vannak irányírva a felömlők a hengerben. A nóném hengerekkel vigyázni kell! Persze minden a vezérlésen múlik.
Sziasztok!
Mi a véleményetek, vagy ha esetleg valakinek az van akkor tapasztalatotok, a naraku sport perfomance 70 ccm hengerről, illetve a képen láltható sárga rx hengerről? (itt a link a sárgáról : http://www.kretzler.hu/product... )
Használt és új Derbi alkatrészeket találtok honlapomon, keressetek bátran.
http://goo.gl/djz5Qs
Hali!
Ha 1 oldalt visszamész, akkor az egyik hozzászólásom, hogy milyen alu hengerszettet használok. 12/64-es áttéttel sógorom (kb 85kg) + nagy adag horgászfelszerelés (bő 20kg) alatt ment 104-et rossz kuplunggal. Azóta cseréltünk komplett kuplungot, mert szétpergette az egészet, meg láncszettet, mert láncszakadás volt a kuplungcsere után. Szóval ha 1-2 dolgot jól cserélsz, akkor nagyot dob egy 80-as alu hengerszett.
Ja én fordulatszámokat nem tudok,mivel ezen a mocin még nincs mérő.....
Nem tudom,hogy milyen a kipufogó.Kettő hozzászólással lejjebb levő fényképeken látszik annak aki ért hozzá.Katalizátor ki van herélve ,hátra menő kipu cső kb3/4 colos.(nagyon szép hangja van)12/64 es áttétellel 85öt megy a130kg-ommal.60kg os ráül akkor 90 a vége.Viszont brutál erős.Ha 15/64 es áttétalt felrakom ,a 130kg-ommal ugyanúgy85 a vége,viszont ha 60kg-os ül rá akkor viszont100.Természetesen kicsit gyengébben húz.Tehát hiába váltogatom a lánckereket az én súlyommal nem tudok többet kihozni belőle.Amúgy 70-es vashenger.Ezért agyalok ,hogy a 80-as nicasilos henger hátha dobna rajta10-15 öt.Minden egyéb hozzányúlás nélkül.(amúgy erősitett kuplung és főtengő van rajta,)Fogyasztás brutál ,de nem érdekel!
Igen ehez is lehet kapni 80- hengerszettet.
Az, hogy mennyit dob a teljesítményen?
Az nagyon sok mindentől függ!
Az Airsal hengerek elég nyersek, akaratosak és iszonyat forgósak.
A malosi hengerem hiába 80- as, az nem olyan forgós, inkább alul nyomatékos. Rengeteg mindentől függ ez a dolog is.
Milyen kipuffot használsz... Minél rövidebb a rezód könyökcsöve, annál forgósabb lesz a motor. Egész pontosan ez így van. Ha rövidíted a könyököt akkor máshová, pontosabban feljebbhangolod a kipufogót ezér az magasabb fordulaton adja le az erőt.
De a kipuffnak és a hengernek nagyjából egy fordulaton kel működniük. Meg próbálom elmagyarázni....
van egy 50- es senda, teszel rá egy TG- kipuffot, (ennek elég rövid a könyöke) és előre nagyobb lánckereket. A motor így sík úton fog menni pl. vagy 100- at végre. 12000- fordulaton, és iszonyatosan túlforgatva. Viszont a motor olyan nyomatékszegény lesz mint az állat. Hegymenetben használhatatlan. Erdőben, hegymenetben amennyire lehet inkább egy nyomatékos kipuff kell. (a gyári kipuff valami ilyesmi) Hosszabb könyökkel és előre kisebb lánckerékkel, így már erdőben használhatóbb a motor. Igaz betonon, sík úton nem igazán lehet vele haladni.
Egyáltlán beszerezhető ehhez a tipusú blokkhoz 80-as hengerszett? Ha igen mennyit dobna a 70-es vashengerhez képest?
EBS - blokkod van.
Nem jó rá a henger.
A henger D50B0- blokkhoz való.
Kissé sáros........
Küldj képet a blokkodról.
engem érdekelne a 80 as hengerszett,de nem tudom jó-e az én blokkomba? Ebben tudnál segiteni?
Sziasztok Következő kérdésem lenne:98 as Derbi Sendám hátrafelé tolva legtöbbször simán beindul,és tökéletesen jár,illetve húz egyesben.(kettesbe értelemszerűen még nem mertem feltenni,de gondolkodom,hogy megtanulok hátrafelé motorozni). Amúgy tökéletesen megy, berugáskor pöccre indul. Ez általános a Derbiknél,vagy valami gyújtásgond van vele?
Szia! Nekem a 2001es Ebs blokkos az tuning!
-TNT főtengely
-72ccm 1gyűrűs airsal
-Malossi karbon membrán (bár nem tudom mit ad hozzá)
-21es dellorto főfúvóka 88 talán
-Tg kipuff
-14/53
Én őszintén megmondom neked hogy a 120as órát párszor kiakasztottam vele, Gps is ilyen 123-125-öket mért,2.ban keréken volt! De mindez nyáron,reggel amikor hideg volt nem ment csak 90et. És evett 8-10 litert 100on! Most akarok venni rá egy 17,5ös karbit meg gyújtás alaplapot tekercset rá,mert dadog és már mindent csináltam vele!
Szia!

Nincs benne benzin.... Először is húzd le a csalakozóját annak a kicsi fekete doboznak ami a légszűrőnél található. Ez a fekete doboz azt csinálja, mikor a gyújtást ráadod, akkor kigyuladnak a vissszajelző lámpák egy kis időre. Ez ellenőrzi a lámpákat. Nekem ez a fekete doboz már nincs bekötve, mert engem ez nem érdekel.
Húzd le azt a csatlakozót, ami a benzin szint jelzőre megy.
Ha igy is világit akkor a fejidom alatt keresd a problémát.
Ha lehúzás után megszünik a világitás, akkor vagy nincs a tankban nafta, vagy elromlott a benzin mérőd.
Lehúzod a csatit akkor a lámpának el kell aludnia. Ha ősszezárod a csatit egy darab drottal akkor világitania kel. Ez az olaj jeladónál is kipróbálható.
Szia.

Neked milyen alkatrészekkel, milyen beállitásokkal ment a motorod
100-at? Milyen henger volt rajta, milyen karbi, milyen kipuff, milyen fogaskerék elöl és hátul? Nekem ezzel az airsal 70- es hengerrel, 17,5- karbival, gyaári légszűrővel, gyári kipuffogóval, 12-53- as fogaskerekekkel megy a motorom 85-90- et. 13-53- as áttétellel 100- at. De a motor elinduláskor igy már gyenge volt. A végsebességet sik úton gps- el mértem.
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni miért világít folyamatosan a benzin szint jelző?
Szia! Köszönöm a választ! Szerintem sem szabadna vállas legyen,mondom nekem 1 évig úgy ment 100at a motor hogy a dugó billegett benne és mégsem lett se kopott se hordós se vállas a hengerfala,kopás nulla benne,a dugó kopott meg csak!
Kép
Hát... fogtam a hengert és belenéztem.
Felül van egy kis válla a hengernek, ép olyan mint régen a simson vas hengernek amikor már vállas volt. Egy nicasilos hengernek nem szabadna vállasnak lennie.
Az airsal mennyire van megkopva?Szakember mérte ezt ki neked?
Mert a másik motoron egy éve a dugó annyira kopott hogy 1 évig billegett benne a dugó,de az Airsal annyira biztos a hengereibe,hogy nem kopnak,hogy még csak pluszos dugót sem gyártanak! Vagy le van pattanva a nicasil?Mert oda meg a dugód oda fog kenődni!Árat nem tudok mondani!
szia

van egy airsal 70- es hengerem, ez van most a motoromon, üzemképes, de a hengeren a nicasil egy kicsit meg van kopva.
van egy malossi mhr 80- as hengerszettem is.
ha érdekel akkor mondj egy árat.
Mind a két hengerszett D050B- blokkra való.
Abszolúlt nem normális! Nekem EBS blokkon van 72ccm Airsal 1 gyűrű...vagy 2 , 3 év használat után szarakodott a motor,szétszedtem rendesen lógott benne a dugattyú oldalirányba,mert elkopott,rendesen billegett! Elvittem egy emberhez aki esztergályos és kimérettem vele,hogy nem e hordós,merthogy az airsal nem gyárt plusszos dugót! Hát nem hogy nem volt hordós,de mégcsak meg se kopott a hengerfala! Csak a dugó kopott el!
Szia úgy látom,hogy a 72ccm Airsal hengerszetted D050B vagy milyen blokkos,szal nem EBS, Esetleg azt nem szeretnéd eladni? :) Elviselné az Airsalt a kis dühöngőm!