Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínű az izzó foglalatán a saru! Próbáld beljebb hajtani! ÓVATOSAN, hajlamos a törésre!
Akkor cseréljém ki az egőt, esetleg valahol az égőnél van korrodálva?
Valószínű az izzónál érintkezési hiba okozza(saru)!
Üdv.
Az miért van,hogy a tompított fényszóró néha van néha nincs nincs, néha hosszan van, néha meg eleltűnik egy kis időre, míg az országútival nincs ilyen gond ?
Sziasztok!

Van egy GP1 250-em aminek tegnap elromlott a km (digit) kijelzése, valószínű a digit jeladó ment tönkre (elment a napi számláló is), de hogy mi tud tönkre menni egy mágnesen, legalábbis úgy tudom, nem valami tönkremenő technika van benne... tud erről valaki valamit? inkább kábeltörés lehet? Majdnem 30 lepedő újan
A mocit igy vettem,11/64 lánckerékkel 75 a vége,de mondom nagyon húz.Feltettem rá14-es első lánckereket,igy 105 a vége, és még mindig elég jól húz.Ja 70 kg 180cm magas.Próbáltam a súbertűt lejjebb rakni eggyel,de akkor a felső fordulattartományban elkezdett hörögni.Szóval visszaraktam.Levegő-benzin keverék csavar állitásával nincs számottevő különbség......
Az én 2010- es új blokkos sendám, gyári kipuffal, gyári 17,5- karbival (80- as főfuvi) gyári légszűrővel, Airsal 70- es hengerrel, 12- 53- as végáttétellel fogyaszt 4,5- 5- liter között. Eredeti 50- es hengerrel, 11-53- as végáttétellel 3,5- 4- liter volt. Ja én mindig nyélen járok vele, ezért ezt úgy mértem.
Nálad két dolog lehet, bár nem akarok hülyeséget mondani.
A kipufogóra gyanakszom elsőre, hogy kiszívja a hengerből a keveréket. Vagy a nagy karbi túltölti a hengert. Persze ezt így nehéz megmondani. Tegyél fel egy gyári kipuffot és önts a tanka 2- liter benzint aztán azzal meddig tudsz vele elmenni. A karbi cserével ugyan ez a helyzet. Az is lehet... Mivel a motorod baromi jól megy pont ezért fogyaszt sokat. Hát a tuningolásnál ez így van, valamit valamiért.
Üdv.Érdeklődnék:98 as 70ccm-es senda mennyit kellene fogyasszon? Az enyém 50km alatt leüriti a tankot,ha durva vagyok,de ha nagyon finom ,akkor sem bir ki 100 km-t. 21-es karbi,sportkipu,és nagyon megy,ami nem baj,de nem túl sok ez a fogyasztás?
Nem akarlak elkeseríteni de ez nem lesz egyszerű feladat .
Van ilyen sárvédő de iszonyat drága.
Nekem egy DERBI Senda R X-Race 50 2T 2010- es motorom van és én ehezt rendeltem egy eredeti sárvédőt ami 15- ezer volt.
Én innen rendeltem, ezek eredeti cuccok és pár nap alatt megkaptam.

http://oem-parts.hu/parts/derb...

Csak eredeti sárvédőt tudsz venni, vagy valami univerzálisat ami utángyártott. Ok. most nézem a Te motorodhoz a sárvédőt
80- ezer.

Esetleg ez nem ugyan ilyen sárvédő?

http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Sziasztok! 2008-as enduro DRD-re keresek első sárvédőt! (A kép illusztráció, de az azon szereplő kellene! )
Arra emlékszem, hogy szétpergett az alsó tűgörgőd. De azt hittem, hogy el is adtad a kis bokorugrót.
Nekem megmaradt a "gyári" főtengely ideiglenesen, mert úgy sem hajtjuk sógorral annyira a kis rötyögőt, meg mostanában sokat elvisz a kawa átalakítása. Bár egy ilyen főtengelyen erősen elgondolkodtam, de az anyagiak és egyéb más apró meghibásodások miatt mindig csak tolódik.
Igen sajnos most volt egy kis szünet... Tavaly nyár közepe fele szétment a hajtókar alsó tűgörgő csapágya és vitte magával a hengert(arisal 70). Akkor nem volt pénzem megcsinálni mert a kocsit törlesztettem (vw jetta 2). Most tudok kicsit mocira is költeni de mellette kell még kocsira meg ott van még a riga is :D. De szép sorjában mindent.
Az ilyen tömítés meg szoktam pasztázni és akkor a helyén marad.

Köszi az oldat eddig amiket találtam ahhoz képest itt vannak a legjobb árak.
Neked milyen főtengelyes van?
Üdv!
A fordulatszám jeladót merre keressem? Nem mükszik!
2006 os elvileg.
Szeva!
Téged se láttalak ebben a topikban már egy ideje. Főtengelybe sajnos nem tudok segíteni, de hengerszett nekem ilyen van fent és teljesen meg vagyok vele elégedve teljesítményileg, bár víztér tömítését nekem kicsit játékos volt beimádkozni a kialakított hornyába, mert vagy az a gumi tömítés volt nagyobb, vagy én túl balf@sz.
Ha találsz értelmes főtengelyt értelmes áron, akkor arra én is kíváncsi leszek.
esetleg linket is kérhetnék?
Hali!

Ki milyen erősített főtengelyt ajánl illetve hengert? (70ccm)
szia megvan 06705911723
Hali!
A kép alján, középen lévő farokidom megvan még? Mennyit kérnél érte?
Igazad van a párban cseréléssel kapcsolatban, de nagyon nem szívesen szedem szét most a kuplung oldalt. Főleg a nyomatékra húzott főtengely fogaskerék leszedése aggaszt. Egyenlőre bízok benne, hogy ott jó lesz a polini, és figyelem, hogy füstöl-e a gép, vagy hogy benzinszagú lesz az olaj.

"Strapabíró" ez kell nekem, a gyári szimering 28e km-t ment, és még nem szivárgott amikor kivettem. Vitonos az alap, rá fogok kérdezni csapágyboltban, hogy mit ajánlanak. Egyedül a dupla rugós VS szimpla rugós kérdésre nem tudom a választ. Szerinted elég a szimpla rugós, porvédős?
4-5/db
Szerintem érdemes párban cserélni, biztos ami biztos alapon. A legegyszerűbb pedig, ha bemész egy csapágyboltba és onnan veszel szimeringet. Én anno mikor mondtam a méreteket, a jelzem női eladó egyből kérdezte, hogy "motor főtengely szimering"? Szóval nem árt úgy kérni, vagy hogy vitonos legyen, vagy szólni, hogy motorhoz főtengely szimering.
Nem lesz egy polini teflonos abara-dabrás hiperszeuper csúcsminőséges 5 csillagos töréstesztes rohadtdága cucc, de strapabíró és szinte kavicsokért megkapod.
Indítás után szép lassan ment el az alapjárat. Nem volt időm vele foglalkozni, mennem kellett, fél fordulat az alapjárati csavaron megoldotta, de tudtam, hogy valami nem ok. Így gond nélkül letudtam a napot, haza is jutottam, de menet közben amikor megálltam lámpáknál, néha tartotta az alapjáratot, néha viszont elkezdett esni a fordulat.
Itthon levettem a gyújtás deknit, és alul már látszott a feketés, olajos trutyit. Felújításkor mindent teljesen lepucoltam, más nem lehetett. Levettem a lendkereket és a gyújtást és látszik, hogy a szimering ereszt ahol a tengellyel találkozik.
Kérdés ezek után, hogy mi a helyzet a kuplung oldalival.
Füstölni még nem füstöl, tehát az olajat még tartja, de lehet, hogy kerül keverék az olajba.
Az alapjáraton kívül más tünete is van az eresztésnek, vagy csak az?
Teljesen jogos. Szerencsére a méret passzol: 20x35x7, ennek ellenére mégsem jó.
Én személy szerint hülyét kapok az ilyen oldalaktól... felsorol millió+1 márkát és típust, hogy mihez jó, de méretet baszik írni! Lehet ez csak az én parasztságom, de én a méretnek hiszek, nem annak, hogy mibe jó szerintük.