Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
keresek olyan szakit,vagy rutinos Derbi Senda tulajdonost
aki tudna nekem segíteni egy Derbi Sendát bevezetékelni
ha tudtok ajánlani azt megköszönném.
Derbi tuningolás terén valaki tudna segíteni?
e-mail : martino@gmail.hu
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári 2002-es Derbi Sendán (R50) mekkora karbinak kéne lennie? Enyémen PHVA12-es van. Nem kicsi az egy picit? Megérné venni hozzá egy 14 vagy 17,5-es karbit?
Az attól függ, hogy hol és milyen táblát találtál a vázon?
Egyébként elméletileg igen, az a gyártási évet jelöli.
Sziasztok.
Lenne valakinek eladó 70-cm-es vas hengere EBS blokkra?
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon,ha hülyesèget kèrdeznèk ne lincseljetek meg...
Nemrèg vettem egy Derbi Sendát,50-es supermoto..
A kèrdès az lenne,hogy a váz oldalán lèvő kis adattáblán a dátum az a gyártási èvet jelöli?
Köszi!
Szerintem nem. Ráadásul ha megnézed a szervízkönyvet, a gyári előírás pont az Agip Gear.
Az RS 125-be is AGIP-ot használok. Nincs vele gondom.
Sziasztok!

Valaki használ AGIP GEAR márkájú váltóolajat? Vélemény? Megéri inkább a Repsol váltóolaj plusz 1000ft ért?
http://www.jofogas.hu/pest/Derbi_GPR_50_alkatreszek_47288347.htm

Minden eladó. Egyben 13e.
Üdv ! Airsal 70-es hengerhez jó a gyári főtengely vagy nem fogja bírni?
Sziasztok
Az mitol lehet hogy mikor sebessegbe kiporgetem a motort majd vissza engedem a gazt es mikor megint rahuzom egyszeruen lefullad?!karburator be van alitva!
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy ti hogy bírjátok a Derbi Senda zseniálisan kényelmetlen ülését. Nekem már 20 perc motorozás után annyira fáj az alsó felem, hogy meg kell állnom kicsit pihenni. Valaki megpróbálta már jobban kipárnázni, újraszivacsozni illetve újrabőrözni?
Szerintem megszorul a hengerben a dugattyú, azért satuzik be a kerék. Nagyon szét kéne szedni azt a blokkot, és megnézni, mi van belül, már csak a csörgés miatt is. Attól tartok komoly gondokra számíthatsz sajna. :(
Hú köszönöm a részletes leírást! :)

Megnézek idővel mindent csak sokat dolgozok és nemsok idő marad rá :(
Először a féket nézem át mert megállni meg kell, utána jöhetnek az ilyen apróságok :)

Tegnap nézegettem elől 13-as fogaskerék van fent! Hátul nem néztem elfelejtettem de délután meglesem!
Szia!

A motorod több okból is lehet gyenge. Vagy kopott a dugattyú és a henger, vagy más fogszámú lánckereket tettek fel,
esetleg a kipufogó is el van dugulva. Vagy még a kipuffban a katalizátor is benne lehet , ami szintén el van dugulva.
Na kezdjük az elején... A gyújtás a gyári jelen legyen. A karbi tiszta legyen. Ha 14- es karbi van rajta, akkor 70- főfúvóka kell bele. Ha 17,5- karbi van rajta akkor 80- főfúvóka kell bele. Az én D50B0- blokkos motoromon gyárilag 11:53- as fogszámú lánckerék van.
A kipufogó tiszta legyen. A kipufogóval én azt szoktam csinálni, hogy 1- es koronggal szétvágom, kibelezem aztán összehegesztem.
A rezóhasnak teljesen üresnek kell lennie. Teljesen üresnek! A hangtompító végdob hátul kamrás, furulyákkal van tele. Na a végdobot nem bántom, csak kipucolom ha már nagyon kokszos. Aztán ha még mindig nincs benne erő akkor leveszed a hengert és belenézel.
A hengernek sérülésmentesnek kell lennie. Ne legyenek benne bazi nagy karcok, sérülések. Ha vashenger akkor az felül ne legyen vállas.
A dugattyúnak és a gyűrűnek szintén sérülés mentesnek kell lennie. Ne legyen törött, repedt. Óvatosan a dugattyúról leveszed a felső gyűrűt és beleteszed a hengerbe, aztán megnézed a gyűrű hézagot. Ha nagy a hézag az nem jó. Akkora hézagnak kell lennie a gyűrűnél, hogy egy zsilettpenge pont beférjen. Én vigyázok arra, hogy a gyűrűt úgy tegyem vissza a dugattyúra ahogy levettem. Nem forgatom el, mert az úgy van összekopva a hengerrel. A hátsólámpára nem tudok mit mondani. Nekem és az egyik ismerősömnek is ledes hátsólámpája van, és ugyan ezt csinálja. Alapjáraton villog, ha húzok egy gázt akkor világít. Szerintem az lehet a baj, hogy alapjáraton kevés neki a feszültség, és ezt a led nem szeretni. Állandó 12v- ról tuti, hogy jó lenne.
Sziasztok!

Tegnap vettem egy sendát :)
Szóval üdv köztetek! :-D

Első kérdésem! A motor 6-sebességben nem gyorsul inkább csak lassul. Nagy az áttétel vagy a motor gyenge? :(

A másik, hogy a hátsó világítás szórakozik velem a ledek csak pislognak néha meg rendesen világít! A kábelek hol mennek el?

Köszönöm a segítséget!
Mindenkinek széles utat! :-D
A kis gepem.
Ki dudja meg mondani hogy vegsebessegnel egy ideig tartja aztan egyszer csak be satuzik a kerek.mi lehet a baj? Nem ertem.
Hello min. Ha valki tud jo szerelot ajalani? Csapagy csere kene meg szimering.a blokk szethuzasa nem igazan megy.nekem.kosszii.seg.
Sziaszok mocisok mint mindenkinek van godja, a nekem is van egy csorgo hang mikor beinditom motort ,elkepzelheto csapacs problema?Derbi sendam van.segitseget szeretnek kerni aki esetleg tud,megkosszonem.email:astra242@frremail.hu kosszzi. Mindenkinek.Udv:Ati vagyok.
Szerintem a fóliázás mellett fogok dönteni, mert olcsóbbnak tűnik. Meg sajnos nem lehet stickerbomb mintás festéket venni :(

Viszont tegnap vettem észre hogy a motoron az egyik első teleszkóp olajos. Nem folyik intenzíven, csak ha letörlöm, egy idő után megint olajos. Gondolom ez kapcsolatba hozható azzal hogy sokat használom "terepen", sokat szoktam ugratni vele. Szimering cserés lehet? Használhatom még így egy darabig vagy árt neki?
A fóliázást sajnos nem tudom, de festeni itthon szoktam.
A műanyag idomokat igen kényes lefújni. Ha csak a sima műanyagra ráfújod a festéket, az előbb utóbb lepereg.
A műanyagot én így szoktam fényezni. Fogom a műanyagot, zsírtalanítom ultrás vízzel, aztán felcsiszolom 400- vízpapírral egy kicsit.
A tiszta vízzel lemosott és megszárított műanyagot, lefújom műanyag alapozóval. Ezt autó fényező boltban lehet venni, olyan aluszemcsés, műanyag alapozó. Aztán van aki erre fújja a festéket, de én meg szoktam vékonyan szórni kétkomponensű szórógittel. Aztán megint 400- vagy 600- vízpírral simára csiszolom, lemosom, szárítom, és jöhet a kétkomponensű festék. Csak is a kétkomponensű szórógitt és a kétkomponensű festék az ami iszonyat tartós. A tescós, spray-ket meg felejtsd el.
Hali

Szeretném újrafesteni motort mert a nap már nagyon kiszívta a színét. Az lenne a kérdésem, hogy az a pár idomot a Derbi Sendán van festeni vagy fóliázni éri meg jobban? Kb mennyibe kerül pár idom festése illetve fóliázása?