Ha nagyon kell a vizsga a mocira akkor el tudom intézni (bár ebben az új vizsgarendszerben még nem próbáltam), de én továbbra is amellett vagyok, hogy ez a motor nem utcára való, arra a kevésre amíg kimegyek a terepre nekem nem kell vizsga és a vele járó költségek. Anno 20e-ért kaptam matricát egy másik mocira úgy, hogy csak a rendszámot és a forgalmit vittem...
Tanácstalan vagyok:
Voltam motorozni a vér gépemmel . Teljesen idegen volt a terepzés, jó ideje nem mentem földúton. Szóval az első km en kilőtte a hengerfejtömítést ,ami rózsaszín klingeritből volt készült anno. Gyorsan hazamentem, és sárga klingeritből csináltam alá újat.Be is kentem hengerfejtömítő kenceficével.Nah sajnos a probléma, hogy kereken 10km múlva ezt is kifújta
Szóval a fax kivan vele. Milyen anyagból csináljak hengerfejtömítést? Amire gondoltam ,az azbeszt ,de ami nekem van az qrva vastag, és nagyon sok kompressziót vesztenék.
ide is leírom a mai élménybeszámolót...csapattam a dllel...kurvajóóóóóó 1esben alattam 103 körül megy... 2ben kerékre is jön...60 körül csutkáztam le és 90-100ig tartottam,kb 2-3-4 sec lehetett,de zsír volt látni a plexit ahogy csak emelkedik és emelkedik
most jut eszembe nekem is van a telefonomon valami máról de nem nagy okosság
ennek örömére most nagyon betéptem és má kurvára vároma a pizzámat
az mz-ken mert ugye ez mz akármennyire is ktm-nek néz ki vékony aluminiumlemez a hengerfejpakolás !
Voltam motorozni a vér gépemmel
Szóval a fax kivan vele. Milyen anyagból csináljak hengerfejtömítést? Amire gondoltam ,az azbeszt ,de ami nekem van az qrva vastag, és nagyon sok kompressziót vesztenék.