Hobbi szinten legalábbis szar mindegy szerintem. Persze ha valaki versenyzik, az más. De egy újabb versenymocc nemcsak ebben más, mint a régiek. Ez meg csak lóvé kérdése
Én csak a Yamahát tudom.
A 2T Yamahák 2005-től míg a 4T Yamik csak 2006-tól aluvázasak.
Ja meg még tudom a KTM-et is.
Az a mai napig nem alu vázas hanem még valami annál is spécibb
annyira tippeltem én is de akkor már csinálok benne megint egy oil cserét + a berúgó karnál is kicserélem a szimeringet.
aztán ha ez már kész va akor még az új kézvédő rájön meg a lánc vezetők előre+hátulra meg a külső hátulra ,meg a hátsó sárvédőre a szerszámos táska.
és akkor már pöpec lessz
hello na visszajöttem egy kis idő után
megvan hogy mi a baja ---a gyűrű eltört és szépen elintézte a dugót meg a hengerben csinált 2 nagyon minimális kis karcot é azt mondta a moci szerelőm hogy ez nem olyan vészes szal ha nem tudják megfúrni akkor nyugodtan tehetek bele új dugót is furatás nélkül.
tehát végülis akkor kel: dugó,gyűrű,csapszeg,tűgörgő,tömítés szett na és ennyi
ki mit mond mennyiből úszom meg mondjuk egy prox dugóval + a többivel?
JAh..
ÉS elnézést a tegezésért:)