Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és nálam is szaraxik az oldal!
A WR az lapkás (korongos) az tuti.
Nagy az isten állatkertje!
Már csak egy,két hely maradt itt ahól tudunk menni!
És sajnos idővel ez is csak kevesebb lesz,pedig én imádok endurózni.
Műuton menni közel sem annyira jó,de ha nem lesz más megoldás akkor az marad csak!
Ha motorozni akarsz akkor Yamaha, ha szerelni akkor KTM!
a 2007-es sx modeleken kell korongozni a szelephézagot, ya meg a V2 eseken, a többi ktm mind csavaros állitású,
de szerintem a drz is az, mert elég költséges, és időigényes lenne a korongozás.


nektek is szarkszik az oldal vagy csak nekem?
Heves megye Gyöngyös
csak endurozni használnám, hétvégente 150-200 km mentünk de az rendesen
Te Totó te hova valósi vagy? Nem Borsod megye?
Szelephézagot mivel állítasz?
Exc 450
akkor mit vegyek a Drz után exc450 exc525 wr450f
Te miről beszélsz?

miben kell lapkákat cserélni?
Lc4 póóóóóóvvaa Nagyon tehén egy motor de azért szeretem
Szelephézag ellenőrzését azt hiszem 500km után írja a könyv, de egy barátomnak kb. 4000 km lehet a mocijában, de még nem kellett lapkákat cserélni, a hézagok még gyári értéken belül vannak, pedig nem kíméli a mocit.
hála a kedves médiának!

Ha nem lenne minden hétvégén a motorosokról szó akkor senkit nem zavarna, most hogy felhívták a figyelmet ránk így mindekinek bassza a csőrét...
az lc4 ről meg ne is beszéljünk nagyon kitartónak kell lenned, hoyg szét tudd ütni a motorját. nem véletlen, hoyg 17 évig gyártották, kissebb modistásal.
majd meglátjuk..

Mondjuk most vagy egy fasza kis FE501-es Husaberg és tetszik is, talán be is vállalom. Japánt szeretnék,de az endurok elég drágák, és a Berg futóműve messze jobb. Még sosem volt senkinek a környékemen de nem írnak róla rosszakat, és végülis majdnem KTM (pontosabban a KTM vette meg a Berget, és használta/ja a technikát mind a mai napig)
15 üzemora olajcsere, 30 nál szelephézag ellenörzés, cserébe sokmindent kapsz.
egy 520/525 exc-t ha van benne olaj, meg viz, és bemelegíted sose tudod szétkurni, főleg ha terepen használod.
a supermotozás szokta megenni a kuplungot, meg a hajtókar/főtengely csapágyat.
Ez a legnagyobb baj hogy ezek a parasztok azt sem engedik meg hogy a földeken keresztűl vezető földutakon utakon mennyünk!
Múlt héten az egyik elakart ütni egy L200-asal,gyorsan meglógtam előle hogy rohadjon meg!
A másik meg anyázott mert mi a fasznak járunk a mocikkal a földutakon,húzzunk pályára.
Szóval ekkora parasztok!
A négyütemüt nem tom de a kétütemü csak a szokásost kell csinálni oszt 2-3 évig motor ha nagyon vered akkor is
akkor igyvan,mostmár tudjuk,mivel se hondám,se ktm-em se yamahaám nem volt igy enm kellet alkatrészeket vennem,nem is álitottam,hogy ez igyvan,ha jol elolvastad,akkor azt irtam,hogy sokan ezt mondják(a forumrol is páran) és én csak továbbitottam,szoval kikérem magamnak a tudatlan jelzöt
az exc mennyire szervizigényes
Kishapsi ugyanezt írtam két sorral lejjeb ebben egyetértünk
csak a tudatlanok mondják, hoyg drága a ktm, meg az alkatrésze.

tegyél egymás mellé egy ktm et és egy más gyármányt(pl honda)
és kezd el összehasonlitani, a hondán vmi alap fék, a ktm en csucskategoriás brembo
és ugyanigy a futóművel, ami köztudottan nem egy olcso cucc. az alap ktm et amit megveszel egyből használhatsz profi versenyre is, mig a töbi gyártmánynál kezdheted a fék/futómű tuningolással.

igaz ez a különbség hobby motorozásnál nem jön ki, csak az hoyg drágább. az alkatrészről anyit hoyg 3 naponta posztáz a gyár. és az alkatrészek 90% a olcsobb mint máshoz, a ritkább és öregebb dolgok a drágák.

és ezt ugy irtam, hoyg nem vagyok elfogult a ktm el kapcsolatban. a tetoválásom se azt ábrázolja, csak erősen hasonlít rá.
nem geciségböl,de rem nem viszik a géped elöbb mint az enyém