Ha minden bokorban egy föld tulaj figyelne egész nap én akkor is ott motoroznék ahogy most is teszem szarok rájuk nagyivben . Ez engem nem tud elrettenteni a motorozástól foglyon meg a paraszt ha tud.Ezért biztos el nem adnám a motorom. De ez a saját véleményem . Nem kötelező vele egyetérteni.Sajnos ilyen világban élünk csak elvenni tudnak adni nuku.
Múlt héten jött haza egyik haverom finnből és mondja hogy ott az új 250-es 4T gépek már 800E Ft-nál kezdődnek!
Hihetetlen hogy ekkora a külömbség az itthoni árakhoz képest!
Szerintem meg akkor is a ktm a legdrágább volt ilyen motorom tudom kellett venni hozzá alkatrészt egy rohadt lábfékkar 24ezer ft volt utángyártottat pedig nem találtam hozzá. A mostani motoromhoz kérdeztem 8000ft be kerül.
A forgalombahelyezése most 240E Ft az SM kerekek gumival minimun 150E Ft még.
Tehát +390E Ft még mire forgalomba tudok vele járni,hát ezért nem csinálom meg SM re!
Baja amúgy semmi nincs ,tényleg nagyon jó és erős motor.
kinek mi az izlése, kinek yamaha, kinek ktm stb.
az biztos hoyg minden gyártmányból láttam már jot is és roszat is, nagyon nagy részben a használotol függ a motor élettartama.
Attól függ hól akarsz vele mocizni mert pályán az EXC525 nagyon sok!
Még az EXC450 és a CRF450 is nagyon erős nem hogy az 525-ös!
Ebdurózni meg pont fórdítva én oda az 525-öst venném,mindig van tartalék erő a gép alatt,és pörgetni sem kell hozzá hogy jelentekezzen nála!
Hihetetlen hogy ekkora a külömbség az itthoni árakhoz képest!
És a megértéseteket!
Tehát +390E Ft még mire forgalomba tudok vele járni,hát ezért nem csinálom meg SM re!
Baja amúgy semmi nincs
az biztos hoyg minden gyártmányból láttam már jot is és roszat is, nagyon nagy részben a használotol függ a motor élettartama.
Nem kötözködésből, de Kerkyrának igaza van. Mi a baja a gépnek? Nekünk elmodhatod tudunk titkot tartani
Még az EXC450 és a CRF450 is nagyon erős nem hogy az 525-ös!
Ebdurózni meg pont fórdítva én oda az 525-öst venném,mindig van tartalék erő a gép alatt,és pörgetni sem kell hozzá hogy jelentekezzen nála!