Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még ha 5 kila áthozni, akkor is simán megéri
Hát sztem ha Egészben vesszük Europát azsem kicsi...És mégis mindenütt ugyanakkorák az új motorárak..
Azért mert kicsit nagyobb a piac ...
Erről pofáztam.
http://www.yamaha-motor.com/sp... Viszont amerkiába átszámitva 1350000be jön ki egy vacsiuj Wr 450 bazze felkötöm magam...... Itthon meg 2400000
Gondolom ő nem ezt látta!
Nah ennyit azért nem ednék érte...http://www.kawasaki.fi/index.p...
http://www.suzukifinland.com/c... Finnben egy 250rm-z 6990-eur szóval egyaltalán nem olcsóbb sőt
az sajna
Csak pont nálunk ilyen mocsok drága minden!
nem csak ott olcsobbak...elég sokfelé europában...
Ha minden bokorban egy föld tulaj figyelne egész nap én akkor is ott motoroznék ahogy most is teszem szarok rájuk nagyivben . Ez engem nem tud elrettenteni a motorozástól foglyon meg a paraszt ha tud.Ezért biztos el nem adnám a motorom. De ez a saját véleményem . Nem kötelező vele egyetérteni.Sajnos ilyen világban élünk csak elvenni tudnak adni nuku.
Múlt héten jött haza egyik haverom finnből és mondja hogy ott az új 250-es 4T gépek már 800E Ft-nál kezdődnek!
Hihetetlen hogy ekkora a külömbség az itthoni árakhoz képest!
Köszönöm kedveségeteket!
És a megértéseteket!
Az Rxv 550 bí bekk Astala vista többi gyenge endurók...Laptoppal írtalak ki titeket
Ja öntudatra ébredt a gép és H.G. már nem bír vele ezért elindítja útjára a pusztító fenevadat. Aprilimátor!
Pro kontra: Kdxemhez Ajánlottak 37000Ft-ért egy rohadt vasdarab berugot.....Csináltunk egyet házilag...Nem volt dizájnos de nem kellett tologatni
Inkább azt mondja meg valaki hogy Amerikában mi a faszért kerül egy új motor felibe majdnem mint itthon.
Szerintem meg akkor is a ktm a legdrágább volt ilyen motorom tudom kellett venni hozzá alkatrészt egy rohadt lábfékkar 24ezer ft volt utángyártottat pedig nem találtam hozzá. A mostani motoromhoz kérdeztem 8000ft be kerül.
A forgalombahelyezése most 240E Ft az SM kerekek gumival minimun 150E Ft még.
Tehát +390E Ft még mire forgalomba tudok vele járni,hát ezért nem csinálom meg SM re!
Baja amúgy semmi nincs ,tényleg nagyon jó és erős motor.
kinek mi az izlése, kinek yamaha, kinek ktm stb.
az biztos hoyg minden gyártmányból láttam már jot is és roszat is, nagyon nagy részben a használotol függ a motor élettartama.
az lehet, wr-ből még csak 2T hez volt szerencsém.
Sztem felcsavarták 100lóra és már nem engedi magát visszaprogramozni
és miért nem veszel két SM kereket a gépre? Forgalombhelyezni meg nem hiszem hogy gond lenne, hisz tök új ráadásul itthon vetted.

Nem kötözködésből, de Kerkyrának igaza van. Mi a baja a gépnek? Nekünk elmodhatod tudunk titkot tartani
Attól függ hól akarsz vele mocizni mert pályán az EXC525 nagyon sok!
Még az EXC450 és a CRF450 is nagyon erős nem hogy az 525-ös!
Ebdurózni meg pont fórdítva én oda az 525-öst venném,mindig van tartalék erő a gép alatt,és pörgetni sem kell hozzá hogy jelentekezzen nála!