Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a, olasz
Spanyol amúgy, vagy milyen is a TM?
nem. nekem is sima szürke volt. A mostani arany, de mint mondtam ez Iris és szarabb. De 510-es?
nembaj..de annyira húz a szivem a 4t felé...
2t vel kurvára megutáltam menni...
valaki mond nekem valami okosat a TM 450 ről...de valaki olyan akinek volt vagy haverjának van vagy volt ...
nemtok róla semmit...de nagyon jó árakon vannak azok a gépek..és jól is fel vanna szerelve..
Az a parám, hogy nem így néz ki a lánc, mint a képen. Milyen színű volt a lánc széle, arany mint a képen!? Mert nekem full szürke. Vagy ez normális, vagy hülye vagyok?
be vagy szívva? mindig azt fikkantod, hogy a 4T szerviz szopó
Szia!
Hát nekem Regina 510-es volt az előző (O gyűrűs, úgy látom ez is az), de sokkal jobban bírta, mint a mostani Iris. Ez nyúlik folymatosan, nem akar megállni... Mondjuk olcsóbb volt, de ez sem szar (márka)
sztem csapágy..
de mind1..megcsináltatom,aztán eladom...
jöhet a 4t...
Lenne egy kérdésem, vettem egy láncot, de aggodalmaim vannak. Használt már valaki ilyet?
Csapágy, vagy hajtókar?
főtengelyes a motorom..jupíííí
Csáó! Bár nem én írtam, de szeretném megragadni az alkalmat és le stipi-stopizni a gumikat Vegyél fel MSNen és megdumáljuk fepi3[kukac]freemail[pont]hu Előre is köszi: Pisti
Két jó videó a CR500-ról KX250 az ellenfél az elsőn!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...
Hogy a cr 500 kimotorozhato gép hmmm.Hát szerintem nem hiszem hogy mifélénk "halandók" kimotoroznák.
Hi!

Még anno valaki írt ide hogy kéne neki használt gumi olcsón annak fényében hogy az egész motorja került kb. 10E Ft-ba...

Na azoknak most itt a remek alkalom ingyé el lehet vinni 2 hátsó gumit. (vagy megy a kukába, de gondoltam hátha kell)

Az egyik Dunlop (gyári gumi) a másik Deeston.
A Dunlop szépen kopott ahogy azt 1 rendes guminak kell is, a Deeston viszont nem bírta a kemény talajt ezért elkezdte ledobálni a bütyköket. Viszonta mi rajta maradt az alig kopott mert 3x futott kb.
Aha akkor az alcsonyfordulaton leadott nyomatéka is nagyobb mmint egy CRF450R-nek?
Hát az nem semmi,nem gondoltam volna hogy 2T 500-as gépnek jobb a nyomatéka lentről is mint a 450-es 4T gépnek!
Most már ki kellene probálnom egy ilyen vasat!
Szerintem kezelhetőbb a négyütemű, bár ez is tol lentről, de durvábban.
4 ütemüekhez hogyan lehet hasonlítani?
Teljesítmény,nyomaték?
Magas fordulatnál adja le a nyomatékot és az erőt vagy már alacsony fordulatnál?
KB egy szinten lehet a kettő, bár már rég mentem vele. Inkább a tömegével van gond, meg hogy kanyarban ledöntve, gázadásra egyenesbe akar állni, a nagy lendtömeg miatt. A 90-es években sokáig változtatás nélkül adták ki az 500-as gépeket, csak esetleg más matricázást kaptak. Úgy jellemezték őket, hogy "túlmotorizáltak" . Endúrózni én is vennék egyet, ha még lehetne! Bár a SERVICE HONDA gyártja megint, de CRF vázban. Sőt, már Kawát is láttam aluvázban!
Egyszer egy ilyen gépet úgy igazán kipróbálnék egy héten átt hogy milyen is valójában,akivel idáig beszéltem azok közül mindenki egy állat gépnek mondja!
Néztem videókat róla hát ott sem semmi annyi bizonyos.
Bocs azt elfelejtettem írni hogy EXC450R gondolok,vagy 525-re.
Na az még egy fenevad,gratulálok hozzá!
Az alacsony fordulatnál is iszonyatos nyomatékkal rendelkezik?
Nagyobb neki mint egy 450-es KTM-nek az alacsony fordulaton leadott nyomatéka?
igen mondtam a pályás témát aláírom, de mint azt már írtam, nekem most nem is oda kell, és ha tehetném nem is vennék mást, csak azt, de sajna normális abban az árban amit én rá tudok jelenleg fordítani nincs!
A CR500-at még a versenyzők sem tudták kimotorozni!
Hát ha neked sikerül akkor tényleg jó mocis vagy annyi biztos!
De az után nem nagyon fogsz találni mocit ami megfelel abban is bizonyos lehetsz!
Mezőre biztos jó, ott az egyenesekben "kimotorozható", de a crosspályán, ahova való, ott biztosan nem! Nem ma kezdtem! Tudom mekkora motor mire képes! Most gyűröm a 23. crossgépemet és nekem is volt KTM MX500!