Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ejj csak nem megvetted az rmz-t?
nah majd mondj némi tapasztalatot hogy igy elsőre milyennek tűnik az rm után


ja kell..asszem 5-6 óránként
amúgy blokk alján a leeresztőcsavaron leengeded az olajat...blokk oldalánál vízpumpa környékén kiszeded az olajszűrőt...
a garázsban
köszi
A ződ ek kiírtották a duró topit
Eltömődött a főfúvóka.
üdv srácok..
Rmz 250 -ben kell hajtomü olajat cserélni?ha igen hol?
hmmmm..menék szivesen de nem érek rá
Holnap Monoron cross verseny jön valaki? rajtam kívül?
csokkolom csokkolom csokkolom itt ujra anettka köcsög simsonnal voltunk ma motorozni..gyűrű cserén esett át a dugónál mivel az eggyik eltört és mind 2 őt kicsrélte haver....valami miatt gecire nem megy csak hogy ha egy minimális szivatót adok neki....de akkor mint a meszes ugy megy, amugy meg ha nem huzok neki szivatót csak simán egy csuma gázt huzok neki menet közben és fullad és kész....megáll mi fasz baja lehet?
jó estét kívánok ! mi ez a pangás ?
Na nem ir ide senki?
az a kikúrt szar ami átmegy a hídfő alatt
Szia!

Majd csak hétfőn tudok képet küldeni.
sziasztok.
Kéne egy kis segítség.
2t motoron az alaplap és a lendkerék mennyire specifikus dolog?úgy értem,hogy
a motoromon eddig is robogó elektronika+trafó volt és működött faszául.
Na most a lendkereket elbasztam,és nem találok az istenért sem másikat,ami ugyanolyan lenne.Lenne viszont olyan alaplap meg lendkerék,amire külsőre tök úgy néz ki mint az enyém csak picit kissebb átmérőjű,és láss csodát elvileg a trafóval megegyező típusba való(suzuki sepia)

-Na most az a kérdésem,hogy a szikra holléte ugye az alaplap forgatásával úgyis változtatható,meg a gyújtástérképet az elektronika "tárolja",ami viszont nem lenne cserélve.Előfordulhat e hogy mégsem működik?és miért?
-Másik kérdés,hogy ezeket a kódszámokat a lendkereken hol lehet lenyomozni,hogy mibe használták a japók esetleg még mások.
Segítsetek,mert még csak 2tank benzint motoroztam ki az épített vassal,de nagyon jó lett szerintem és mennék már nagyon.
megkaptam a papírt,de nem vettem még át mert meloztam!Nem tudom,hogy be menjek a postára vagy inkább hagyam a faszba az egészet!?
420 ezer irányár, adok hozzá egy csomó tartalék cuccot, légszűrőket hátsó lánckerekeket, eredeti dobot, kilométer órát, gyertyákat stb, egy éve volt dugózva szal motorikusan nem kell bántani egy jó darabig
Amit azért csináltak a Lánchídhoz, hogy ha esik az eső akkor be lehessen tolni és ne ázzon meg?
alagút
pest...algút..
Grat Béském a helyesésedhez a ződséggel
menyibe tartod?
szevasztok!

Eladó sorba került a mocim, CRM 250 R 1994, most volt főtengelycsapágy csere, első telőban szimering csere+ olaj, fékbetétek+olaj+fékkar, új légszűrő, gyertya, Ufó idomok, sport kipu, forgalmi törzskönyv megvan műszaki nincs rajta. erős megbízható mmoci ha valakit érdekel akk jelezze gyuri89@dunaweb.hu
na tudtam én csááájéééék
de..
ezt olaszban vagy spanyolban csinálják
rendes crf450,csak rábasznak lámpákat meg rendszámot és nesze enduró