és ezerszeres előnye inkább a csavarodási merevségében keresendő ezért van rendes motorokban usd villa....komolyelőnye hogy fent a kiflik nagyon vastag csöveket szorongatnak , nem seprűnyeleket
rossi mikor fékez már nem tudnák normál villával azonos súly mellett megakadályozni a blokkik begörbülő kereket...
az én kx em nem volt valami jó....valami baja volt csak nem jöttünk rá hogy mi mert nem akart kipörögni, csak dadogott.... a crm az tökéletes volt és pont vasárnap jutott a hír a fülembe hogy most állt meg nem rég....fasz tulaja nem tudta normálisan gondozni gondolom....
Azt mondták régebben, hogy előnye az USD-nek, hogy kisebb a rugózott tömeg. A könnyebb fele ugyanis lent van. Hátránya, hogy drágább és érzékenyebb. Az előnyét nem minden esetben sikerült bebizonyítani, mostanában vissza-vissza térnek a simához. Monnyuk az igazi profi gépek mindig is USD-vel dolgoznak/tak.
na vagyok
szia
mi a pálya?
milyen macskagyökér?
szép lett a szuzuki
96 ban fordították ismét vissza de aztán megint vissza
teló olajhoz pontos év meg fajta meg minden kéne
nem....a suzuki 97-99 ig vagyis véleményem szerint 98 ra visszafordította a telót....hogy ez mért volt jó? a fasz se tudja..minden esetre ez gyárilag ilyen
sziasztok
és ezerszeres előnye inkább a csavarodási merevségében keresendő ezért van rendes motorokban usd villa....komolyelőnye hogy fent a kiflik nagyon vastag csöveket szorongatnak , nem seprűnyeleket
rossi mikor fékez már nem tudnák normál villával azonos súly mellett megakadályozni a blokkik begörbülő kereket...
szia
mi a pálya?
milyen macskagyökér?
szép lett a szuzuki
96 ban fordították ismét vissza de aztán megint vissza
teló olajhoz pontos év meg fajta meg minden kéne