Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem azt csak mondtam , hogy elöl mit használok a motoromon






a c12 az egy másik kérdéssorozat első kérdése volt feléd ...hogy akkor az a szarabb ? ...mert te dícsérted a c18-at ebből én azt gondoltam , hogy jó
és a haverjaim szerint a kettő közül egyik szar( c12..c18) ..csak én nem emléxem melyik...
azért gondoltam megkérdezem ...hátha tapasztalatot szerzek ingyen
megveszem töled, szerintem sérűlések utáni rehabilitáciora is jo,,
kb mintha gyorsulni hivnál egy trabantal ,egy ferkot,
ja igen az kémény volt, de azt hittem mikor másodjára beindult gurulásra hogy nem állt már le.... de ezek szerint mégis
te gyagya, az s 12 -öt nem lehet egy napon emlegetni a c-12.-vel,, bűntetik wazze,,,,,
de amugy röhej amit művelnek, meg akarták nekem tiltani hogy földuton motorozzak, aztan mondtam neki, hogy hát sajna ahhoz te kevés leszel......
a legnagyobb jelenetem akkor volt mikor a Peti motorját levittem a hegyröl, elöttem űlt a kinder, és az a fostalicska ktm elöszörre is csak gurulásra indult be, utána is leált, nézök betoltak,,be nem indult mert ki volt kötve a kis kar belöle valamiért, és utána legurultam a legnagyobb vizes patakos térdig érö részben megint leböffent,,és ugy kellett onnan kitolnom,, na ott volt szurkolás,,
mert még nincsenek ötvenes kezeim , ami kiirtja őket......
miért nem ők halnak ki ...
gumi témába beleszolva nekem most mitas E-09 van, sokat megyek aszfalton de sajna ugy veszem észre felénk ki fog halni endurozás vadászok, erdészek természetvédők, stb...
előre michelin s12 van nekem és jó

akkor a c12 a szarabb ?
én eladom ronisnak féláron ...
a c 18- nem rossz, föleg mouseval, de a mitas elsö gumijai c-17, c-19, mind egy fosok, az összes,, elöre, csak profi gumit, ugy mint fékbetétet is elöre csakis gyárit,
jövöre is iyg magára marad majd lenyuljuk attol az időtől kezdve fog a zé mester triálozni
a legnagyobb jeleneted a szalagtépés volt, mikor felmentel a dombra " középen"
hhhúúú ez az én motorom csak ellopták pár hónapja tőlem...saját készpénzért vettem
te nem mész onnan a motoromto,,,,
Ja, mongyuk sziklára ez bizti így lehet... én még olyan helyen nem voltam. Erdélyben mentek tőlünk többen, volt akinek előbb be kellett fejezni a turnét, mert kitört az olajleeresztő csavar a drz-ből...
reggelit

zoozee ezt nézd mit találtam Bakonynánán az erdőben.... egy magányos gépszerkezetet
Az príma... felénk nincs kő, van viszont jó kis sárga földből felépített számos olyan sirató, hogy sárban nem lehet rajta megállni gyalog se... hát ott se jó a fos gumi. Nem kopik el, de gázadásra csak oldalra megy, előre véletlenül se....
az a baj , hogy nekimész és hibázol és nagyvalószinűséggel kiszakad a blokkod vagy a hűtőd egyebek ...vagy olyan helyről esik le a motorod hogy meg se találod többet...vagy ha meg is találod összetörik meg elgörbül....
a testedről nem is beszélve...
de inkább a technikát tudod összegyalázni pikk pakk
te mit használsz ?
Tehát akkor ezek a lájtos helyek... az frankó...

A bevállalásban inkább talán a saját láb meg egyéb testrész, ami ciki, ottegye a rosseb a motrot.... a vasárnapi állítom, életem második legnagyobb esése volt.... köhögés, tüsszentés, alsógatya felhúzás most nekem is gáz. A motrom viszont megyúszta némi kézvédő töréssel
jó ...de nekem ide az a legjobb összeségében
kövesbe jó volt a c16

most csináltak c12...meg c18-at ...ezek fogják leváltani a régiket állítólag

most kezdtük el tesztelni..bár az egyik az szar az újak közül...mert picit megkopik az éle és kutyusszar ....asszem a c18 ...most kettő volt fönt haveroknak és már egyik le is vette...
köszi, megnéztem én is a vidit,, nem rossz, jo sokat kell elötte edzeni full sziklásban,,,