Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt meg a vízpumpa hasonló a labanc megoldáshoz
Dekompresszor ott figyel...
Sztem még ma is megállják a helyüket. Főleg ár/érték arányban. Eccer vettem az ecserin egy blokkot. És otthon a garázsban talált cuccokból összehoztam egy enduro kinézetű szimót. Az volt a második. És rohattul bánom, hogy eladtam...
hali
haverod lehet régebbit látott és nem látott még akkori ktm-et az se volt szép sőt...
volt nekem régi meg szereltem egy kazallal meg mentem is velük...

de ez a fajta japán gépeket megszégyenítő kidolgozású .....ami meg nem a blokkja az a telók kivételévek (elöl marzocchi hátul sachs) ugyanaz ami az új ktm-be
keihin karbi, japángyújtás, japánönindító , excel kerekek, brembo fék,
a blokkja nyomatékos .és 2 másodpercel ment rosszabbat a ktm-nél és a husabergnél 1-el a masterendurón....de az összes kétütemet csunyán leverte .....
azért az önmagáért beszél
szerintem az alkatrész ami a gond tud lenni ....ezek már nem szétesősek...dem inkább a piros fehér ..abban még finomítottak pár apróságot
szép estét....
ugye hogy jó motorok?
Akárki leszólhatja de még ma is mennek a sinyók...
Volt szimóm is 2 darab. Meg szereltem is pár tucatot. És ha valahol rálelnék egy kedvezőre, még most is megvenném....
szerintem egy simson lenne a megfelelő
azt tényleg legyártod otthon de elvisz a világ végére
Ja, szép dögök
Az a márkatörténelem nem hangzik rosszul. De ez a cimbim látott má Husqvarnát szétszedve. Aszongya, olyan volt, mintha otthon gyártotta volna le valaki. Meg hogy rohatt nehéz ezek miatt eladni. Én meg nemtom. Sose volt még ilyenem. De úgy látom, kevesebb lóvé, mint a hasonló paraméterekkel rendelkező KTM. Kinézetre teccik. Hobbizni kéne. Jövőre leszek 40, gondoltam, valamivel meglepem majd magam. Merjek ilyet nézni?
ha megoldódik az alkatrész nyugodt szívvel vennék...
mondjuk a piros fehéret de ez már lényegében majdnem az...
neeeem

BMW most vette meg
amúgy olasz volt 20-22 évig ..előtte 80 -ig svéd...

a világ egyik legjobb endurója ...az alkatrész ami problémás..de megoldódni látszik

Márkatörténelem

A Husqvarna hagyatéka különleges fejezetet ábrázol a motorkerékpárok történelmében. A 100 évet áthidaló történelmünk során motorkerékpárjaink minden off-road kategóriában uralkodó szerepet töltenek be, hozzájárulva a 72-szeres világbajnoki címhez motocross, enduro és supermoto osztályokban.
Nincsenek titkok ezen óriási sikerek mögött. A puszta szenvedély sarkallt minket arra, hogy technológiailag kimagasló motorkerékpárokat alkossunk a vezetőik igényeinek kielégítésére. Az új 2008-as enduro és motocross palettával a Husqvarna meg szeretné adni az esélyt minden off-roadernek, hogy új kihívásokat vállaljon és még nagyobb eredményeket érjen el. Az új 2008-as palettánkkal megadjuk neked a lehetőséget, hogy győzzél! Hagyományunk, egyedi stílusunk, egyedülálló teljesítménynek a legapróbb részlet figyelembevétele segít téged ebben.
Most a Husqvarna az, amelyik KTM tulajdon, nem? Ennek a blokkja is hasonlít az 520-ra...

Mentél is vele? Vagy valami tapasztalat? Egyik endurós cimbi iggen leszólta....
nem ültem még ilyenen
Háj! Kérdés: Husqvarnáról vélemény?

Ezteccik
Hali mindenki. Holnap gályázom úgyhogy ezt halasszuk. De azt ígérted te jössz ki ferihegyre nem jól emlékszem?
szewasztok
a lennt lévő csavart hogy állítottad be? merre? mert kimentem és elkezdtem csavargatni..de valami nem lett kóser mert a teló alig akar feljönni.....és nem ilyen volt..a fasznak nyúltam hozzá
okés