Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De kurva jól néz ki
jaja ez is igaz!
de nálam ez a tutter!--- http://sportmotor.hu/motoros_v...
Manapság lehet... de mondjuk 1985-ben nehéz volt ilyesmihez hozzájutni
rég volt, de jól vágod!
na jó az tény, h 15900 az egy magyar gépen volt egyhelyben, azt tudom, h yeti gépe üzemel menet közben 13-on! Az, h e felett már mennyire egéséges egy tuning szinyó müködése azt mindenki maga döntse el! Nálam a 12-13 a max reális határ, sztem ha menetközben efölött forog egy simson az már ott úgysem ad le se nagy teljesítmény se plus nyomatékot!
RONDA
Szigorú....
Na várjá, a membrán alacsony fordulaton lényeges, nyomaték növelés szempntjából... magas fordulaton már nem képes zárni. Rezóval meg egy bizonyos fordulatra tudod kihegyezni a motrot, méretezéstől függően.... valamikor tanultam ilyet, de rég elfelejtettem
szerintem kisbenke simsonja a legjobb!
csak szivatóval megy
ha meg ilyened van akkor az meg már vonja magaután a többit--- tuning főtengő, kuplung, stb...
15 ezernél valami 150-et kéne mennie... ez bizti?
ott a pont! jogos!
De elméletileg egy ilyen rezó se gyári, meg a membrán se!
Hm.... 8-9 ezret sztem elvisel, de többet nemigem hiszem, gyári cuccokkal
Ezzel nem féltél volna.. 5 felömlője volt és 3 kipufogórése
hát ha neked 12-3-4-5e-es fordulat az alacson akkor jó! Na de ebbe most ne mennyünk bele! Isten ments, h összevesszek veled!
Inkább igyál egy sört értem, h jó legyen a matekszigorlatom kedden!
jah az csak 70volt
Jessz
én 75 nél féltem simsonnal
Dehogyis... mióta a vedelést kitalálták...
kiscsukát keresd meg!
ha találkozok vele akkor szólók neki
neki is ilyen gondja volt a CR-ével