na jó az tény, h 15900 az egy magyar gépen volt egyhelyben, azt tudom, h yeti gépe üzemel menet közben 13-on! Az, h e felett már mennyire egéséges egy tuning szinyó müködése azt mindenki maga döntse el! Nálam a 12-13 a max reális határ, sztem ha menetközben efölött forog egy simson az már ott úgysem ad le se nagy teljesítmény se plus nyomatékot!
Na várjá, a membrán alacsony fordulaton lényeges, nyomaték növelés szempntjából... magas fordulaton már nem képes zárni. Rezóval meg egy bizonyos fordulatra tudod kihegyezni a motrot, méretezéstől függően.... valamikor tanultam ilyet, de rég elfelejtettem
hát ha neked 12-3-4-5e-es fordulat az alacson akkor jó! Na de ebbe most ne mennyünk bele! Isten ments, h összevesszek veled!
Inkább igyál egy sört értem, h jó legyen a matekszigorlatom kedden!
de nálam ez a tutter!--- http://sportmotor.hu/motoros_v...
csak szivatóval megy
De elméletileg egy ilyen rezó se gyári, meg a membrán se!
Inkább igyál egy sört értem, h jó legyen a matekszigorlatom kedden!
ha találkozok vele akkor szólók neki
neki is ilyen gondja volt a CR-ével